quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Blijkbaar tolereert Danny dit soort posts wel op zijn forum.
Gelukkig maar voor jou.
Is het ook, blijkbaar vindt hij het leuk om telkens in discussie te moetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Katewalker het volgende:
Mi is dit een nogal infantiele poging om Huubfans te pesten...
Zielig.....![]()
Doe jij ook mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
En Peter, hoeveel mensen doen er inmiddels al mee?
Ik moet er niet om lachen, vind het eerder bedroevend.quote:
gebeurt bij de andere bewoners toch ook, laat hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wil je zo graag dat iedereen weet dat je Huub irritant vindt![]()
Alsof dat nog niet duidelijk was, daar hoef je geen speciaal topic voor te openen hoor![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef robert2006 het volgende:
ik haat huub niet, maar vindt hem veel minder leuk dan voordat hij uit het huis vertrok.
komt regelmatig erg irritant over, nog niet zo erg als natas en brian maar wat niet is kan nog komen.
Die uitkering is wel van belang. Hij voert geen f*ck uit en kan de hele dag bashen..ik moet dezelfde hoeveelheid in een veel kortere tijd bashen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
Wat geven sommige mensen hier weer blijk van relativeringsvermogen. Vooral héél boos worden op Peter6000, en hem persoonlijk aanvallen op zijn uitkering.![]()
Ik zou daarom haast aan de aktie mee willen doen, maar dat is geen goede motivatie. Bovendien haat ik Huub niet en wil ik op geen enkele manier, hoe klein ook, bijdragen aan een eventueel voordeel voor Natasia en Brian.
Peter: het is mooi dat je hier je energie nu in kwijt kunt, en dus misschien niet meer in elke COS 20 posts hoeft te plaatsen waarin staat dat Jaap leuk is en Huub een klootzak.![]()
Peet, want die bashed Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef PC eend het volgende:
In principe en toptopic![]()
Maar bashen we hier nu huub of peet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |