Doe jij ook mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
En Peter, hoeveel mensen doen er inmiddels al mee?
Ik moet er niet om lachen, vind het eerder bedroevend.quote:
gebeurt bij de andere bewoners toch ook, laat hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wil je zo graag dat iedereen weet dat je Huub irritant vindt![]()
Alsof dat nog niet duidelijk was, daar hoef je geen speciaal topic voor te openen hoor![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef robert2006 het volgende:
ik haat huub niet, maar vindt hem veel minder leuk dan voordat hij uit het huis vertrok.
komt regelmatig erg irritant over, nog niet zo erg als natas en brian maar wat niet is kan nog komen.
Die uitkering is wel van belang. Hij voert geen f*ck uit en kan de hele dag bashen..ik moet dezelfde hoeveelheid in een veel kortere tijd bashen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
Wat geven sommige mensen hier weer blijk van relativeringsvermogen. Vooral héél boos worden op Peter6000, en hem persoonlijk aanvallen op zijn uitkering.![]()
Ik zou daarom haast aan de aktie mee willen doen, maar dat is geen goede motivatie. Bovendien haat ik Huub niet en wil ik op geen enkele manier, hoe klein ook, bijdragen aan een eventueel voordeel voor Natasia en Brian.
Peter: het is mooi dat je hier je energie nu in kwijt kunt, en dus misschien niet meer in elke COS 20 posts hoeft te plaatsen waarin staat dat Jaap leuk is en Huub een klootzak.![]()
Peet, want die bashed Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef PC eend het volgende:
In principe en toptopic![]()
Maar bashen we hier nu huub of peet
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wie huub erger vindt dan, brian, natasia of amanda die spoort niet
![]()
Ik verwacht ook wat meer animo, als hij weer mag zuipenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef de_kolonel het volgende:
Ik geef Huub tot nogtoe het voordeel van de twijfel omdat hij die enorm grote bek keer op keer waar blijft maken met die acties van 'em. Als hij lui wordt is het inderdaad tijd om hem tot de orde te gaan roepen.
Even over na denken >uhh!!<quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doe jij ook mee.
Misschien koppel ik er wel een prijsvraag aan.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Die uitkering is wel van belang. Hij voert geen f*ck uit en kan de hele dag bashen..ik moet dezelfde hoeveelheid in een veel kortere tijd bashen.![]()
Idd, ik geloof dat iedereen eigenlijk diep in zijn hart wel weet dat ik gelijk heb. De leuke Huub verandert langzaam maar zeker in een treiterende alcoholist die weinig meer kan uitbrengen dan "dan ga je toch naar huis", en meer van dat soort uitgewerkte kreetjes.quote:
Dat is in ieder geval een begin.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb trouwens al 3 mailtjes gehad van users uit de COS die uit angst om erbuiten te vallen neutraal of licht positief over Huub posten, maar het wel met me eens zijn.
Ze durven zich in dit topic echter niet kenbaar te maken, omdat ze bang zijn niet geaccepteerd te worden in de COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |