En dan te bedenken dat Suikeroom een die-hard Nathanael-fan was die een schurfthekel aan Huub had.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef tuinfluiter het volgende:
![]()
Beter dan Suikeroom kan ik het niet verwoorden.
Of misschien heeft hij wat met de kritiek gedaan die hij laatst kreeg, dat hij altijd zo tegendraads en negatief wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Suikeroom een die-hard Nathanael-fan was die een schurfthekel aan Huub had.
Dus of hij mag Huub nu gewoon graag en had het toen verkeerd gezien, of hij is gewoon de persoon die altijd achter de treiteraar staat omdat hij dat leuk vindt.
Dat neemt niet weg dat alles dus kan veranderen want 2 maanden geleden had hij nooit geloofd ooit Huub-fan te zullen zijn.
Peter6000quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef T-lex het volgende:
Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.[/b]
heee erica jij hier!?... ik ben het... einde rechtdoor...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
uit haat is nog nooit iets goeds voortgekomen.........huub is amusement huub leidt mij af van de dagelijkse sores dus ik ga voor huub en niks haatactie voor huub kies maar een ander object om je solidariteit of haat op te richten
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
Met de verder irrelevante nuancering dat ik het jochie niet haat. Erg vermakelijk te zien hoe een clownesk, maar verder behoorlijk onbekwaam sukkeltje uit kan groeien tot held wiens flaters steevast in cos etzeteraetzera tot grootse daden worden geherinterpreteerd en wiens minder frisse karaktertrekjes zonder schroom worden gladgestreken.
Jij snapt, gwn het, cncpt niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:52 schreef m-materazzi het volgende:
Huub is gwn DGK, zonder Huub, zal dit programma nog minder dan de helft kijkers hebben.
Na een paar dagen ohne Huub, zijn de kijkcijfers gehalveerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jij snapt, gwn het, cncpt niet.
Ik hoop zo dat hij er donderdag alsnog uitvliegt!
De kijkcijfers gaan echt niet dalen en Fok! gaat massaal zelfmoord plegen.![]()
Wedden om 25¤ van niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:01 schreef m-materazzi het volgende:
Na een paar dagen ohne Huub, zijn de kijkcijfers gehalveerd.
Natasia daarentegen.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Wedden om 25¤ van niet?
Mocht hij er donderdag uitvliegen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:40 schreef Morwen het volgende:
En ik haat Huub niet, geen van allen trouwens, it's tievie![]()
heel cool en eerlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ga toch lekker fietsen man Huub is cool
![]()
Heeft Huub orgasmes gekweekt? Hoe gek kijk jij naar dit programma.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef APK het volgende:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
APK
Na het collectieve orgasme hedenavond voel ik mij geroepen mijzelf alsnog op de lijst te plaatsen.
Ifa had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |