Zijn wel bewerkt ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef hello_goodbye het volgende:
Hm, die screenshots in de openingspost zijn een beetje TE mooi, vooral die eerste drie...! ZIjn die gefotosjopt...? Ik vraag me ook af hoe ze aan die camerastandpunten komen.
Ik wil er vanavond wel 1tje oprichten altans even uitzoeken hoe het moetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:37 schreef dujour het volgende:
Wie richt trouwens de fok! club op in TDU?
Kutzonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef LoggedIn het volgende:
irl is het btw wel geil autoweer vandaag zeg
vind het wel jammer, dat als het donkerder wordt, je geen verlichting aan kan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef Snever het volgende:
Als de zon schijnt in TDU en je doet dashboard view merk je echt het effect van de zon. Erg mooi!
PC / PS2?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:52 schreef rudedeltadude het volgende:
tvp
hij is retegoed, laat ik het zo samenvatten
Bij mij hapert ie als ik bij drukke stukken kom(veel gebouwen/auto's) Verder loopt ie soepel maar door die kleine haperingen haal ik de missies niet omdat ik dan uit de bocht vlieg.quote:
Ja legale versie maar heb AMD Athlon XP 2000, moet een 2800 hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:17 schreef Snever het volgende:
Misschien pc upgraden
Heb je een legale versie?
PCquote:
Ja ik moet voor 2uur me spel omruilen(24uurs regel) Dus als ze em vandaag niet hebben ben ik de L*Lquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef AbeSapien het volgende:
GODVERDOMME. voor PS2 is hij uitgesteld tot 16 maart
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef AbeSapien het volgende:
In 12 winkels geweest, en nu overal niet te krijgen
Ik ben kwaad
Gewoon verkopen in V&Aquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan zit ik nu dus met een pc versie waar ik weinig mee kan![]()
Bied 20 euro incl verzendenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan zit ik nu dus met een pc versie waar ik weinig mee kan![]()
Ja maar ik krijg nooit de volle 40euro ervoor terug. Ook maar even op marktplaats dumpen.quote:
Maar hoe weet je zeker dat ie is uitgesteld? Bij bart smit zeiden ze dat ik et om 1uur nog is moest proberen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef AbeSapien het volgende:
Is hij niet al te bestellen ergens anders vandaan? China ofo
Ik ben bij een gameshop geweest, daar zeiden ze dat hij weer was uitgesteld, nu tot 16 maart.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zeker dat ie is uitgesteld? Bij bart smit zeiden ze dat ik et om 1uur nog is moest proberen.
eensch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb een nieuwe pc (E6600, 8800GTX, 2 Gb Ram) en ook haperingen, alhoewel ik het liever hikjes noem. Wordt een beetje irritant.
Wat het weer betreft: het gaat niet abrupt maar wel snel. Ik zou graag zelf willen kunnen kiezen wat voor weer het is. Het ene moment is er een lekker zonnetje en binnen no time is het grijs: niet zo geslaagd.
Triest zooitje daar bij Atari, al 100x uitgesteld. Voortaan ga ik dus maar weer downloaden ipv kopen.(Koop alleen nog maar Pro Evo en FM vanaf nu)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:28 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik ben bij een gameshop geweest, daar zeiden ze dat hij weer was uitgesteld, nu tot 16 maart.![]()
![]()
Persoonlijk vindt ik dat deze game het wachten wel waard is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Triest zooitje daar bij Atari, al 100x uitgesteld. Voortaan ga ik dus maar weer downloaden ipv kopen.(Koop alleen nog maar Pro Evo en FM vanaf nu)![]()
Hij opent vanzelf en dan krijg je volgens mij rechts in beeld het bericht te zien. Bijv. of je ranking hoger geworden is ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nu al 2 envelopjes rechtsonder in beeld gekregen maar wat zijn dat? En hoe kan ik ze lezen?
Oh en motors rijden best kut....
Ah die achievements ofzo? Dat je 100 mijl hebt afgelegd enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij opent vanzelf en dan krijg je volgens mij rechts in beeld het bericht te zien. Bijv. of je ranking hoger geworden is ofzo
hoe kom je aan de motoren dan en hoe duur zijn zequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nu al 2 envelopjes rechtsonder in beeld gekregen maar wat zijn dat? En hoe kan ik ze lezen?
Oh en motors rijden best kut....
Ik had zo'n missie dat je een motor 10 mijl verder ofzo bij een rental moest afleveren voor zo'n dude.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:45 schreef dujour het volgende:
[..]
hoe kom je aan de motoren dan en hoe duur zijn ze
Ik heb al vanaf september gewacht op dit spel, verheugd op vandaag, is hij weer 2 weken uitgesteld!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef dujour het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik dat deze game het wachten wel waard is.
Ik koop de laatste tijd toch meer orginele games ook ivm de beveiliging.
Waar vindt ik die missie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik had zo'n missie dat je een motor 10 mijl verder ofzo bij een rental moest afleveren voor zo'n dude.
Ding trekt wel heel hard op, je bent in no-time bij de 150. Maar dat sturen....
Wel 70K aan over gehouden![]()
Begrijp het, maar je hebt het nu over ps2 neem ik aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf september gewacht op dit spel, verheugd op vandaag, is hij weer 2 weken uitgesteld!
ps indeedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef dujour het volgende:
[..]
Begrijp het, maar je hebt het nu over ps2 neem ik aan.
Op de pc met de beveiliging van securom vindt ik zo kloten
Uhm, goeie vraagquote:
gewoon heenrijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, goeie vraag
[afbeelding]
Ergens ongeveer in die rode cirkel. Gewoon even kijken op je map![]()
Kan je die vulkaan trouwens checken?
Yep rechtstreek van google mapsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef SoupNazi het volgende:
Is dit nou echt 1:1 Hawaï?
Hoe lang kun je zo'n testrit doen dan of is dat onbeperkt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zo eens denk ik sparen voor een Ferrari F430 Spyder, want die reed wel heel fijn in de testrit![]()
En dan de hele ringweg van het eiland racen!
2 minuten. Genoeg om er achter te komen dat het briljant stuurd, remt en veeeeel power heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef dujour het volgende:
[..]
Hoe lang kun je zo'n testrit doen dan of is dat onbeperkt?
Vannacht toch maar even toeren
zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:01 schreef deliberator het volgende:
[..]
gewoon heenrijden.
nieuwe uitdaging voorvandaag dus![]()
Ik heb die ook gehad in de beta, erg lekkere auto!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zo eens denk ik sparen voor een Ferrari F430 Spyder, want die reed wel heel fijn in de testrit![]()
En dan de hele ringweg van het eiland racen!
Bij Bart smit zeiden ze 10minuten geleden dat hij er al had MOETEN zijn, maar dat hij nog niet binnen was en dat ze het niet wisten wanneer hij binnen zou komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef pvc_boer het volgende:
Die lui van die gameshops kwijken ook maar iets
E-plaza;
Hij zou er moeten zijn, maar ik denk morgen
Bart Smit;
Nee, ik verwacht hem maandag
Bart Smit Den bosch;
Hij kan misschien nog binnen komen vandaag.
Mistery Media;
Ik verwacht hem morgen
Wat is het nou klootviolen!!
Morgen? Maandag? over 2 weken?
Nog even en ik hoef hem niet eens meer
(ps2 dus)
Ik hoor van mensen bij GOT dat ze al aan het rondcrossen zijn online. Misschien niet goed begrepen. Als de servers nog niet online zijn verklaard dat wel het eeaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:25 schreef deliberator het volgende:
[..]
je bent niet de enige.
Van andere fora begreep ik dat de servers nog niet online waren.
die ga ik vanavond maar ff proberenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef vosss het volgende:
Overigens wel handig dat Atari 1 op 1 Hawaï heeft nagemaakt.
Als je vriendin dan weer eens zit te zeiken dat je alweer zolangg achter die kutcomputer hangt dan ken je gewoon zeggen dat je haar mee wilt nemen op vakantie naar Hawaï en dat je alvast wat romantische plekjes bent aan het zoeken
met creditsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Zoomde ik net iets te ver uit op de map, kreeg ik ineens de hele Aarde te zien
Ik denk dat als je 512mb geheugen erbij zet dat ie et wel doet, maar wel op low. Je videokaart staat bij minimumeisen net als de Nvidia 6600, maar dan moet et wel een 256mb videokaart zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Voor mijn toch wel erg gedateerde pctje is dit spel dan speelbar ?
P4 1800 Mhz processor
512 mb DDR geheugen
Ati Radeon 9800
Windows Xp
Of doe ik er beter aan het spel voorlopig links te laten liggen tot ik een nieuwe pc aangeschaft heb met iets meer pk's![]()
Ik word er ook gek van, toenet bel ik op, beetje voor de gein, naar Bart Smit. Hij kan volgende week dinsdag of donderdag bij de vracht zitten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:25 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Bij Bart smit zeiden ze 10minuten geleden dat hij er al had MOETEN zijn, maar dat hij nog niet binnen was en dat ze het niet wisten wanneer hij binnen zou komen![]()
Tja, ik ga zo maar even naar bartje om een tegoed bon ofzo te regelen voor wanneer hij voor de ps2 uit komt. Hopen dat ze dat maar accepteren anders moet ik iets van 40euro gaan kopen daar, wat dan waarschijnlijk een stuur voor gtr2 wordt ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik word er ook gek van, toenet bel ik op, beetje voor de gein, naar Bart Smit. Hij kan volgende week dinsdag of donderdag bij de vracht zitten.
Klopt helemaal niks van die kut releases, ik had allang willen spelen nu
hij zal niet super lopen, maar je kan het allicht proberenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Voor mijn toch wel erg gedateerde pctje is dit spel dan speelbar ?
P4 1800 Mhz processor
512 mb DDR geheugen
Ati Radeon 9800
Windows Xp
Of doe ik er beter aan het spel voorlopig links te laten liggen tot ik een nieuwe pc aangeschaft heb met iets meer pk's![]()
Ze hebben net bij de Bart Smit me spel in een seal gedaan, waardoor ik het 14dagen lang kan ruilen. Ik vroeg wanneer de ps2 versie er zou zijn en ze zeiden binnen enkele dagen. Nou maar hopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef AbeSapien het volgende:
Volgens mij is de PS versie ook nergens te bestellen (in amerika oid), twee weken is me echt te lang![]()
Geen ID maar kan je dat niet op die sites zien? Dixons weet ik wel. info@dixons.nlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef AbeSapien het volgende:
Ik heb mijn penis al uit de pantalon hangen.
Enkele dagen
Weet jij trouwens wat de emailadressen zijn van Bart Smit/ Intertoys e.d. Ik wil een officiele bevestiging hebben.
Komt er een beetje op neer dat deze pc zo'n upgrade natuurlijk niet echt meer waard isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:42 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 512mb geheugen erbij zet dat ie et wel doet, maar wel op low. Je videokaart staat bij minimumeisen net als de Nvidia 6600, maar dan moet et wel een 256mb videokaart zijn.
Maar op low is er geen bal aan en zal ie ook af en toe haperen tijdens het racen in drukke gebieden met die processor.
Echt balen he, weer twee weken uitstelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Komt er een beetje op neer dat deze pc zo'n upgrade natuurlijk niet echt meer waard is![]()
Dan zijn er wel andere bottlenecks![]()
ik zit ook al te kutten.. Heb $500,000, maar kan nergens een leuke auto vinden om ermee te kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een goeie tip voor een D-Class auto?
Op de map zie je ook de vliegtuigen over vliegen die je in het spel zelf wel eens tegen komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Zoomde ik net iets te ver uit op de map, kreeg ik ineens de hele Aarde te zien
Ja dat probleem heb ik dus ook, moet een betere processor kopen maar dat is al gauw 600 euro en dat heb ik er NIET voor over. Dus nu maar de ps2 versie halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Komt er een beetje op neer dat deze pc zo'n upgrade natuurlijk niet echt meer waard is![]()
Dan zijn er wel andere bottlenecks![]()
En de schepen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Op de map zie je ook de vliegtuigen over vliegen die je in het spel zelf wel eens tegen komt.
Leuk detail
Exactly, ik ben nog steeds pissigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef pvc_boer het volgende:
Ik stel voor dat dit topic gelocked word
Totdat de ps2 versie er is...
Jullie met je lekker maken
Goffedomme, we hebben dezelfde gedachtengangquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:43 schreef pvc_boer het volgende:
Tsja, ik ken het ook nie hebben hoor!
Ik was net zover dat ik hem amper meer wilde hebben.
Tot ik op sites aan het neuzen was...........
EN NU WIL IK HEM WEER
EN
WEL
NUUUUUUUUU!!!
Mjah misschien ben ik nog wel zo gekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ook, moet een betere processor kopen maar dat is al gauw 600 euro en dat heb ik er NIET voor over. Dus nu maar de ps2 versie halen.
ja schurftkoppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef AbeSapien het volgende:
Dit maakt me helemaal kwaad
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=146355
Ik hoef alleen maar een nieuwe geluidskaart te kopen, en kan k hem ook hendig draaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mjah misschien ben ik nog wel zo gek; voor een kleine 800 euro moet ik een heel eind komen
![]()
Want?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:05 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar een nieuwe geluidskaart te kopen, en kan k hem ook hendig draaien.
Maar ik verrek het
Heb geen zin om alleen voor dat spel, mn kast los te schroeven.quote:
Beste skippy, zou je de tekst aub in spoiler tags willen zetten? Het wordt me teveel zo, nog twee weken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh eindelijk een sjieke D-klasse gevonden.
De Aston Martin V8 Vantage:
[afbeelding]
![]()
Leuke acceleratie, goed in de bochten en op de highway een top gehaald van 180 m/ph. Alleen in de bochten denk je nog wel eens dat je meer grip hebt dan je daadwerkelijk hebt en ga je bij het uitacceleren spinnend de bosjes in
En dit alles voor 100.000
Wel een jammer dat je de vliegvelden niet op kan. Ik wil gassen over die landingsbanen![]()
Dat is een beetje teveel gevraagd denk ik, misschien een eigen PS2 topic maken ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:35 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Beste skippy, zou je de tekst aub in spoiler tags willen zetten? Het wordt me teveel zo, nog twee weken.
[PS2] Test Drive Unlimited #1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Dat is een beetje teveel gevraagd denk ik, misschien een eigen PS2 topic maken ofzo?
Ik ga zo lekker GTR2 spelen en dan interesseert me TDU even niet meer. Bad Boys 2 komt half9.
Atari![]()
Ik heb alleen Aquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een goeie tip voor een D-Class auto?
Mooi, ik ben al Proquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef dujour het volgende:
FOK! club is aangemaakt koste me wel 350000 maarja.
Minimaal toegang is rookie volgens mij
Maar die is lelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef poehej het volgende:
Als je een goede B auto wil hebben moet je een Caterham CSR 260 halen.. niet al te duur en trekt elke andere auto eruit.. op bochtige wegen de ideale auto. heb er races tegen Enzo Ferrari en Saleen S7's mee gewonnen
wat heb je liever.. een mooie auto of een lelijke auto waar je races mee kunt winnen..quote:
bij 1 schildje heb je nog geen problemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:32 schreef EricG het volgende:
En ze komen ook echt meteen achter je aan, ook als zo'n auto alleen een kras op z'n lak heeft ofzo staat er al meteen dat de politie naar je op zoek is.
De Masaratir Gand Sport is een fijne autoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:59 schreef EricG het volgende:
Inderdaad, maar als je dan nog 1x botst kun je meteen lappen.
Welke wagen zal ik trouwens kopen? (D-klasse). Dacht zelf aan die Maserati.
Die bedoelde ik ja, kon ff niet op de naam komenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De Masaratir Gand Sport is een fijne auto
Die dealers kun je toch gewoon zien op je kaart?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:39 schreef Hoogbevaegd het volgende:
ja, maar volgens mij heb ik alle dealers al eens bezocht, zitten er nog dealers op tricky plaatsen dan?
Ik rij er zo even langsquote:Op zondag 4 maart 2007 00:51 schreef dujour het volgende:
Hier is de Fok! club als je daar heen rijdt kun je je aanmelden.
[afbeelding]
Zeg je naam maarquote:Op zondag 4 maart 2007 12:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik rij er zo even langs
-edit-
Je moet eerst iemand als friend hebben die bij de club zit?
Cheironnetje (dont ask.. problemen met aanmelden).quote:
Ik ben skiea dus als je mij zietquote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Cheironnetje (dont ask.. problemen met aanmelden).
Weet ik niet maar de top A auto is volgens mij de Enzo. Ben zelf voor de Koenigsegg gegaan , vol getuned tuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:38 schreef SoupNazi het volgende:
Is er ergens een tabelletje met wat de beste auto's zijn per klasse (letter)?
en je kan tunen dus?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:34 schreef vosss het volgende:
Jawel hoor. Als je goed gelezen had, had je gezien dat hij alleen maar zegt dat het verstandig is om in elke klasse minimaal 1 auto te kopen.
Als jij nu geld hebt voor een Ferrari dan kan je die gewoon kopen
zit toch geen bugatti in of wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:48 schreef EricG het volgende:
Heeft iemand eik al de Bugatti Veyron gezien? Die zit er toch ook in?
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:10 schreef Snever het volgende:
Had op amateur klasse al een lamborghini. Het gaat erom dat je hem kunt betalen en niet dat het niet jouw klasse is of er races zijn voor a klasse of niet.
Die stuurt toch voor geen meter?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die gesloten TVR , C klasse.....dat is me een leip ding zeg. Rustig gas geven met dat ding, want hij houd een klasse A auto bij met acceleratie.
denk dat ik ze straks ook allemaal maar ff langsrijdquote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef Snever het volgende:
Mensen ik heb een vraagje.
Om motors te kunnen kopen moet je alle dealers afgaan. Dit heb ik net even gedaan in 2 uur
Maar ik kan nog steeds geen motors kopen. Moet ik soms de Car Rent lokaties ook afgaan?
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef Snever het volgende:
Mensen ik heb een vraagje.
Om motors te kunnen kopen moet je alle dealers afgaan. Dit heb ik net even gedaan in 2 uur
Maar ik kan nog steeds geen motors kopen. Moet ik soms de Car Rent lokaties ook afgaan?
Ik heb zojuist die 189km toch rond het eiland gemaakt voor 200.000 in iets van 47 minuten ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Sterf tyfus Amerikanen
Moest ik 40 mijl afleggen in 21 minuten ofzo over gare tweebaansweggetjes, rijden er de hele tijd van die malloten in de weg.
Was ik 6 seconden te langzaam en nu heb ik last van m'n vinger
Er zijn er 30 dus nog ff doorzoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:55 schreef Snever het volgende:
Er klopt iets niet. Op mijn map heb ik 28 garages. Ik ben ze allemaal nagegaan en kan overal in dus dat betekent dat ik overal ben geweest maar toch werkt het niet. Vreemd.
Die stuurt prima, als je er aan bent gewend. Het is echter uitkijken bij het uitaccelereren van een bocht aangezien hij veel power heeft en je daardoor makkelijk in de slip raakt als je teveel gas geeft.quote:
Kon je in het boekje lezenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef deliberator het volgende:
gloeiende, gloeiende, kan niet online komen
Heb eerst een offline profiel gemaakt en kan er niet mee online komen.
Als ik een nieuw profiel maak moet ik opnieuw beginnen
Haal ik hieruit dat de vering goed of slecht is?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef ForumGek het volgende:
Werkt ie bij jullie ook zo brak met een stuur? Hij hapert om de 5 á 10 seconden en dan ben ik weer een x aantal meters verder !! Betreft een Microsoft Sidewinder met Force Feedback. Heb er bij DTM3 geen problemen mee.
ps, vering van die auto's !![]()
Heb nog maar uurtje gespeeld ofzo (PC) maar zag er erg gelikt uit !![]()
Heb hier geen problemen met m,n Momo force feedbackstuur. Voor de rest heb ik een 2800+, 7600GS en 1,5 GB.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Haal ik hieruit dat de vering goed of slecht is?
Dat haperen las ik hier veel, komt door het stuur geloof ik.
zeg, waar bemoei je je meequote:
Nee boekjes lezen is voor mensen die wat slimmer zijn aangelegt en achter af dus niet hoeven te zeuren over als ik toch online kan met die profiel:Pquote:Op maandag 5 maart 2007 22:22 schreef deliberator het volgende:
[..]
zeg, waar bemoei je je mee
boekjes lezen is voor onzekere mannetjes
maar is niet te verhelpen dus?
had je me dat niet gewoon kunnen vertellen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef dujour het volgende:
[..]
Nee boekjes lezen is voor mensen die wat slimmer zijn aangelegt en achter af dus niet hoeven te zeuren over als ik toch online kan met die profiel:P
Toen ik aan was gekomen op vliegveld en van car-rent naar makelaar moest reed ik een S4 maar die vering was echt bagger. Toen zelf voor een Alfa Gt gekozen en deze was ook niet echt goed te noemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Haal ik hieruit dat de vering goed of slecht is?
Dat haperen las ik hier veel, komt door het stuur geloof ik.
Ik hoef toch niet altijd je handje vast te houden? Je kunt zelf ook iets ondernemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
had je me dat niet gewoon kunnen vertellen?
je speelde het al eerder dan mij
collegiaal hoor
ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef ForumGek het volgende:
Werkt ie bij jullie ook zo brak met een stuur? Hij hapert om de 5 á 10 seconden en dan ben ik weer een x aantal meters verder !! Betreft een Microsoft Sidewinder met Force Feedback.
Is idd een probleem met de stuurtjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:03 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde
ook als die van versnelling veranderd of als je je stuur draait
aan mijn pc kan het niet liggen....
wachten op de patch dan maar denk ik
sturen met toetsenbord is echt drama![]()
Ik hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef EricG het volgende:
Bij mij doet ie het best goed voor mijn systeem, ik speel op 1280x1024 en op High, en mijn systeem is dit:
3.0 Ghz
512Mb RAM
ATI X700Pro.
Hoeveel races zijn er eigenlijk in totaal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ben sinds vanmiddag Champion.
Van Expertlevel naar Champion heeft volgens mij net zo lang geduurt als van begin tot expert level
Wel weer mooi een hele berg races erbij en ik heb er al weer 1 gevonden om heel snel veel geld te verdienen.
180Mph on a winding road, champion level. Enzo tunen, bij de start omdraaien en plankgas geven. 15 seconden later heb je 75.000 erbij
Niet dat ik dat niet van plan was; maar nog niet op dit moment; als ik wil upgraden wil ik ook een kaart die direct x 10 aankan en die zijn mij nu nog een klein beetje te prijzigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
Probleem is ook, als je wil upgraden zeg maar, ben je gelijk minimaal 700 euro kwijt, omdat dan ook alles vernieuwd moet worden.
Same here, ik heb mijn "upgrademoment" gepland voor het moment dat de nieuwe generatie AMD cpu's zijn intrede doet. Dat moet ergens in Q3 zijn geloof ik. Tegen die tijd moeten er ook wel meer DX 10 kaarten zijn (en fatsoenlijke drivers, of niet nVidia?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Niet dat ik dat niet van plan was; maar nog niet op dit moment; als ik wil upgraden wil ik ook een kaart die direct x 10 aankan en die zijn mij nu nog een klein beetje te prijzig
Met een Saleen ben je binnen de 10 seconden klaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef vosss het volgende:
Van Expertlevel naar Champion heeft volgens mij net zo lang geduurt als van begin tot expert level
Wel weer mooi een hele berg races erbij en ik heb er al weer 1 gevonden om heel snel veel geld te verdienen.
180Mph on a winding road, champion level. Enzo tunen, bij de start omdraaien en plankgas geven. 15 seconden later heb je 75.000 erbij
He, ben jij dezelfde Voss als die van Got?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef vosss het volgende:
Bij intel zweertquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same here, ik heb mijn "upgrademoment" gepland voor het moment dat de nieuwe generatie AMD cpu's zijn intrede doet. Dat moet ergens in Q3 zijn geloof ik. Tegen die tijd moeten er ook wel meer DX 10 kaarten zijn (en fatsoenlijke drivers, of niet nVidia?) .
200quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:46 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hoeveel races zijn er eigenlijk in totaal?
Ik kijk gewoon naar wat op dat moment het beste voor mij is. Dat kan AMD, intel of wat dan ook zijn.quote:
Het stekkertje goed doen. Of de balans veranderen in windows.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef Acryl het volgende:
heb em vandaag ook gekocht voor de PC, heb alleen t probleem dat t geluid meerendeels uit mijn linker speaker komt...
iemand een ideetje?/oplossing?
Mooi, nu snel je post editen want dit mag natuurlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dank u , had hem zelf al opnieuw geïnstalleerd en met yasu gedan idd, en hij deed het weer !
Ik heb geen problemen met m'n momo-stuurtje, eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:03 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde
ook als die van versnelling veranderd of als je je stuur draait
aan mijn pc kan het niet liggen....
wachten op de patch dan maar denk ik
sturen met toetsenbord is echt drama![]()
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, ben jij dezelfde Voss als die van Got?
Bij Pearl Harbor is er zo'n brug naar een eiland die eerst geblokkeerd was, maar op expert open is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Cheiron het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar/ wat het Ford Island is? Die moet vrijkomen als je expert bent, maar ik heb niets gezien
Het is eilandje in H7quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Uhmm.. mijn topografische kennis is zeer matig. als je kijkt naar het kaartje hierboven, in welk grid moet ik dan ongeveer zijn?
Verhouding??....gebruik je 5.1 ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:16 schreef ForumGek het volgende:
Hoe hebben jullie de verhouding staan bij microsoft audio ? Dit om het geluid dat volledig van links komt tegen te gaan ? Ik kan niet echt een goede instelling vinden !
Bij 2.0 heb je dat ook hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Verhouding??....gebruik je 5.1 ofzo?
Ik heb daarstraks de Saleen gekocht en het is echt een beest! Speel je met het toetsenbord o.i.d.? Dat je er niet mee kunt rijden? En verbeteren die upgrades nog wat bij de Saleen? Want op zich vind ik hem goed zat rijden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:01 schreef Feitosa het volgende:
Vanavond weer ff gespeeld. heb nu een aardige collectie.
2 huizen
lamborghini muira
Lamborgini gallardo spyder
audi tt
pontiac firebird
TVR Sagaris ( Heerlijke auto)
Koenigsegg cc8
Saleen ttwin turbo ( in de verkoop voor 500.00..stage3 )
Lotus Esprit
Jaguar XJS
en nog 1...weet het niet meer....allemaal stage 3 getuned.
De Saleen gaat weg omdat ik er niet echt mee overweg kan, klotebak heeft me 880.000 in totaal gekost overigens.
Ga toch maar binnenkort een Enzo aanschaffen denk ik. ( en nog een paar leuke andere overigens...)
Ik vind tot nu toe de Enzo het fijnste rijden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:32 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks de Saleen gekocht en het is echt een beest! Speel je met het toetsenbord o.i.d.? Dat je er niet mee kunt rijden? En verbeteren die upgrades nog wat bij de Saleen? Want op zich vind ik hem goed zat rijden.![]()
de F430 volledige getuned rijd ook erg prettig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe de Enzo het fijnste rijden.
Die Saleen gooit steeds zn achterkant weg en met tegensturen boven de 300km/u krijg ik hem meestal niet meer in het spoor getrokken
OMFG!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Cheiron het volgende:
De deadzone kun je toch ook instellen in de software van je stuurtje
check de plattegrond die je erbij gekregen hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:46 schreef Inorbit het volgende:
wat een geweldig spel, ik ben vooral tevreden over het geluid. daarom maar een F430 aangeschaft. leuk en vooral prettig is ook dat verkeer richting aan geeft en stoplichten daadwerkelijk hun functie hebben, vooral fijn als je weer eens ergens onbeschadigt heen moet. het enige nadeel vind ik die knieken in de weg. het is soms net of je over een in de war geschopte rubixcubus rijdt (ietwat overdreven).
btw: waar heb je je ferrari getuned?
Was op de 360 wel geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef Ultimora het volgende:
worden er tzt ook updates gedaan met meer races en dealers en merken ed?
Ik heb ook helemaal nergens last van. Dit is gewoon het meest realistische spel ooit. Van het eiland zelf tot het geluid wat je hoort als je langs telefoonpalen rijdt; alles klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
Ach, ik hoor iedereen wel zeuren over weet ik wat voor bugs allemaal, maar ik heb van geen enkele last.
Hij draait als een zonnetje hier met alles op max detail in het spel en in de CCC en met stuurtje.
Het enige wat ik af en toe zie zijn wat glitches aan de horizon. Da's soms wel misleidend als je met 380+ aan komt vliegen en je denkt dat dat een tegenligger is
Ik speel trouwens wel offline, puur wanwege het feit dat online me nooit getrokken heeft, bij geen enkel genre games. Waarom weet ik niet, maar dat is gewoon zo
Misschien dat ie offline gewoon wat minder last heeft van bugs ofzo?
Verder is het spel pas net uit, dus die patch gaat nog wel even duren denk ik
Vind je dat rijden serieus realistisch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal nergens last van. Dit is gewoon het meest realistische spel ooit. Van het eiland zelf tot het geluid wat je hoort als je langs telefoonpalen rijdt; alles klopt.![]()
Definieer 'dat rijden'.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vind je dat rijden serieus realistisch?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef SoupNazi het volgende:
Dit is wel heel ziek!![]()
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07104/waaat.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat ben ik blij dat ik dat gehaald heb zeg! De laatste 7.4 kilometer moest in 2 minuten, en ik heb als een gek gereden! Als ik één keer in die 60 minuten íets langer over een bocht had gedaan had ik het niet gehaald.![]()
![]()
Weggedrag van de auto'squote:
Eigenlijk wel. Maar ik weet niet zeker of het helemaal precies realistisch is, want ik heb nog nooit in een Saleen of Lamborgini gereden.quote:
Ik denk dat het voor een arcaderacer wel behoorlijk realistisch is... Je moet niet vergeten dat itt Need For Speed, de makers van Test Drive Unlimited wèl ervaring hebben met fatsoenlijke race-simulatoren...quote:
tééééringquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef SoupNazi het volgende:
Dit is wel heel ziek!![]()
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07104/waaat.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat ben ik blij dat ik dat gehaald heb zeg! De laatste 7.4 kilometer moest in 2 minuten, en ik heb als een gek gereden! Als ik één keer in die 60 minuten íets langer over een bocht had gedaan had ik het niet gehaald.![]()
![]()
Ik had het probleem ook;quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:16 schreef ForumGek het volgende:
Hoe hebben jullie de verhouding staan bij microsoft audio ? Dit om het geluid dat volledig van links komt tegen te gaan ? Ik kan niet echt een goede instelling vinden !
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vind je dat rijden serieus realistisch?
volgens mij gaat dat niet werken i.v.m. game-spy id erin.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:09 schreef BAR4 het volgende:
Ik speel tdu nu een week maar in eens save game wegik ben nu best over de zeik dus
kan iemand een save game posten die ik kan gebruiken je kan hem vinden bij mijn documenten
A.U.B heb geen zin om alles nog een keer doen
![]()
![]()
![]()
Bartje
als je genoeg geld hebt kan je de Enzo gewoon kopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:50 schreef rudedeltadude het volgende:
pfff... wat een verslavend spel... het is voor mij nog ff wachten tot ik de Enzo vrijspeel...
ik moet dat ding hebbenTot die tijd rij ik met de F430 en daar staat dan inmiddels ook ruim 750km op de teller
bij welke ferrari dealer????quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef deliberator het volgende:
[..]
als je genoeg geld hebt kan je de Enzo gewoon kopen.
dan koop je em toch gebruikt? vaak nog goedkoper ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij welke ferrari dealer????
ik heb hem nog nergens zien staan!
waar staat die dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Ultimora het volgende:
[..]
dan koop je em toch gebruikt? vaak nog goedkoper ook![]()
Ik heb hem gister wel gezien, maar ik weet niet meer precies waar... Er zijn twee dealers, beide in het drukke gebied op de kaart (I-9, I-10).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij welke ferrari dealer????
ik heb hem nog nergens zien staan!
koop hem toch gewoon joh.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef bigore het volgende:
Ik heb een hele vervelende vraag en normaal gesproken doe ik dit nooit, maar misschien dat ik me de moeite kan besparen om hem te downloaden, ik heb me twijfels over dit spel of het online wat is, kan je met de "Illegale" versie fatsoenlijk online? Maakt niet uit voor hoe lang of wat dan ook, als het wat is koop ik um toch wel, maar goed... Als dit overigens niet mag delete deze post maar gewoon![]()
Ene kant geef ik je wel gelijk, maar ik wil dit spel hebben voor de online functie, en als die zodadelijk niets aan is heb ik 39 euro weggegooid, maar goed, dat is misschien wel met elk spel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef deliberator het volgende:
[..]
koop hem toch gewoon joh.
is maar 39 euro.
en illegaal dezelfde versie als legaal.
zelfde kwaliteit lijkt me.
oftewel, speelt hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |