[PS2] Test Drive Unlimited #1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Dat is een beetje teveel gevraagd denk ik, misschien een eigen PS2 topic maken ofzo?
Ik ga zo lekker GTR2 spelen en dan interesseert me TDU even niet meer. Bad Boys 2 komt half9.
Atari![]()
Ik heb alleen Aquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een goeie tip voor een D-Class auto?
Mooi, ik ben al Proquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef dujour het volgende:
FOK! club is aangemaakt koste me wel 350000 maarja.
Minimaal toegang is rookie volgens mij
Maar die is lelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef poehej het volgende:
Als je een goede B auto wil hebben moet je een Caterham CSR 260 halen.. niet al te duur en trekt elke andere auto eruit.. op bochtige wegen de ideale auto. heb er races tegen Enzo Ferrari en Saleen S7's mee gewonnen
wat heb je liever.. een mooie auto of een lelijke auto waar je races mee kunt winnen..quote:
bij 1 schildje heb je nog geen problemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:32 schreef EricG het volgende:
En ze komen ook echt meteen achter je aan, ook als zo'n auto alleen een kras op z'n lak heeft ofzo staat er al meteen dat de politie naar je op zoek is.
De Masaratir Gand Sport is een fijne autoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:59 schreef EricG het volgende:
Inderdaad, maar als je dan nog 1x botst kun je meteen lappen.
Welke wagen zal ik trouwens kopen? (D-klasse). Dacht zelf aan die Maserati.
Die bedoelde ik ja, kon ff niet op de naam komenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De Masaratir Gand Sport is een fijne auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |