Hoeveel races zijn er eigenlijk in totaal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ben sinds vanmiddag Champion.
Van Expertlevel naar Champion heeft volgens mij net zo lang geduurt als van begin tot expert level
Wel weer mooi een hele berg races erbij en ik heb er al weer 1 gevonden om heel snel veel geld te verdienen.
180Mph on a winding road, champion level. Enzo tunen, bij de start omdraaien en plankgas geven. 15 seconden later heb je 75.000 erbij
Niet dat ik dat niet van plan was; maar nog niet op dit moment; als ik wil upgraden wil ik ook een kaart die direct x 10 aankan en die zijn mij nu nog een klein beetje te prijzigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
Probleem is ook, als je wil upgraden zeg maar, ben je gelijk minimaal 700 euro kwijt, omdat dan ook alles vernieuwd moet worden.
Same here, ik heb mijn "upgrademoment" gepland voor het moment dat de nieuwe generatie AMD cpu's zijn intrede doet. Dat moet ergens in Q3 zijn geloof ik. Tegen die tijd moeten er ook wel meer DX 10 kaarten zijn (en fatsoenlijke drivers, of niet nVidia?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Niet dat ik dat niet van plan was; maar nog niet op dit moment; als ik wil upgraden wil ik ook een kaart die direct x 10 aankan en die zijn mij nu nog een klein beetje te prijzig
Met een Saleen ben je binnen de 10 seconden klaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef vosss het volgende:
Van Expertlevel naar Champion heeft volgens mij net zo lang geduurt als van begin tot expert level
Wel weer mooi een hele berg races erbij en ik heb er al weer 1 gevonden om heel snel veel geld te verdienen.
180Mph on a winding road, champion level. Enzo tunen, bij de start omdraaien en plankgas geven. 15 seconden later heb je 75.000 erbij
He, ben jij dezelfde Voss als die van Got?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef vosss het volgende:
Bij intel zweertquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same here, ik heb mijn "upgrademoment" gepland voor het moment dat de nieuwe generatie AMD cpu's zijn intrede doet. Dat moet ergens in Q3 zijn geloof ik. Tegen die tijd moeten er ook wel meer DX 10 kaarten zijn (en fatsoenlijke drivers, of niet nVidia?) .
200quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:46 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hoeveel races zijn er eigenlijk in totaal?
Ik kijk gewoon naar wat op dat moment het beste voor mij is. Dat kan AMD, intel of wat dan ook zijn.quote:
Het stekkertje goed doen. Of de balans veranderen in windows.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef Acryl het volgende:
heb em vandaag ook gekocht voor de PC, heb alleen t probleem dat t geluid meerendeels uit mijn linker speaker komt...
iemand een ideetje?/oplossing?
Mooi, nu snel je post editen want dit mag natuurlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dank u , had hem zelf al opnieuw geïnstalleerd en met yasu gedan idd, en hij deed het weer !
Ik heb geen problemen met m'n momo-stuurtje, eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:03 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde
ook als die van versnelling veranderd of als je je stuur draait
aan mijn pc kan het niet liggen....
wachten op de patch dan maar denk ik
sturen met toetsenbord is echt drama![]()
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, ben jij dezelfde Voss als die van Got?
Bij Pearl Harbor is er zo'n brug naar een eiland die eerst geblokkeerd was, maar op expert open is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Cheiron het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar/ wat het Ford Island is? Die moet vrijkomen als je expert bent, maar ik heb niets gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |