Zijn wel bewerkt ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef hello_goodbye het volgende:
Hm, die screenshots in de openingspost zijn een beetje TE mooi, vooral die eerste drie...! ZIjn die gefotosjopt...? Ik vraag me ook af hoe ze aan die camerastandpunten komen.
Ik wil er vanavond wel 1tje oprichten altans even uitzoeken hoe het moetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:37 schreef dujour het volgende:
Wie richt trouwens de fok! club op in TDU?
Kutzonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef LoggedIn het volgende:
irl is het btw wel geil autoweer vandaag zeg
vind het wel jammer, dat als het donkerder wordt, je geen verlichting aan kan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef Snever het volgende:
Als de zon schijnt in TDU en je doet dashboard view merk je echt het effect van de zon. Erg mooi!
PC / PS2?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:52 schreef rudedeltadude het volgende:
tvp
hij is retegoed, laat ik het zo samenvatten
Bij mij hapert ie als ik bij drukke stukken kom(veel gebouwen/auto's) Verder loopt ie soepel maar door die kleine haperingen haal ik de missies niet omdat ik dan uit de bocht vlieg.quote:
Ja legale versie maar heb AMD Athlon XP 2000, moet een 2800 hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:17 schreef Snever het volgende:
Misschien pc upgraden
Heb je een legale versie?
PCquote:
Ja ik moet voor 2uur me spel omruilen(24uurs regel) Dus als ze em vandaag niet hebben ben ik de L*Lquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef AbeSapien het volgende:
GODVERDOMME. voor PS2 is hij uitgesteld tot 16 maart
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef AbeSapien het volgende:
In 12 winkels geweest, en nu overal niet te krijgen
Ik ben kwaad
Gewoon verkopen in V&Aquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan zit ik nu dus met een pc versie waar ik weinig mee kan![]()
Bied 20 euro incl verzendenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan zit ik nu dus met een pc versie waar ik weinig mee kan![]()
Ja maar ik krijg nooit de volle 40euro ervoor terug. Ook maar even op marktplaats dumpen.quote:
Maar hoe weet je zeker dat ie is uitgesteld? Bij bart smit zeiden ze dat ik et om 1uur nog is moest proberen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef AbeSapien het volgende:
Is hij niet al te bestellen ergens anders vandaan? China ofo
Ik ben bij een gameshop geweest, daar zeiden ze dat hij weer was uitgesteld, nu tot 16 maart.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zeker dat ie is uitgesteld? Bij bart smit zeiden ze dat ik et om 1uur nog is moest proberen.
eensch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb een nieuwe pc (E6600, 8800GTX, 2 Gb Ram) en ook haperingen, alhoewel ik het liever hikjes noem. Wordt een beetje irritant.
Wat het weer betreft: het gaat niet abrupt maar wel snel. Ik zou graag zelf willen kunnen kiezen wat voor weer het is. Het ene moment is er een lekker zonnetje en binnen no time is het grijs: niet zo geslaagd.
Triest zooitje daar bij Atari, al 100x uitgesteld. Voortaan ga ik dus maar weer downloaden ipv kopen.(Koop alleen nog maar Pro Evo en FM vanaf nu)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:28 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik ben bij een gameshop geweest, daar zeiden ze dat hij weer was uitgesteld, nu tot 16 maart.![]()
![]()
Persoonlijk vindt ik dat deze game het wachten wel waard is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Triest zooitje daar bij Atari, al 100x uitgesteld. Voortaan ga ik dus maar weer downloaden ipv kopen.(Koop alleen nog maar Pro Evo en FM vanaf nu)![]()
Hij opent vanzelf en dan krijg je volgens mij rechts in beeld het bericht te zien. Bijv. of je ranking hoger geworden is ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nu al 2 envelopjes rechtsonder in beeld gekregen maar wat zijn dat? En hoe kan ik ze lezen?
Oh en motors rijden best kut....
Ah die achievements ofzo? Dat je 100 mijl hebt afgelegd enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij opent vanzelf en dan krijg je volgens mij rechts in beeld het bericht te zien. Bijv. of je ranking hoger geworden is ofzo
hoe kom je aan de motoren dan en hoe duur zijn zequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nu al 2 envelopjes rechtsonder in beeld gekregen maar wat zijn dat? En hoe kan ik ze lezen?
Oh en motors rijden best kut....
Ik had zo'n missie dat je een motor 10 mijl verder ofzo bij een rental moest afleveren voor zo'n dude.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:45 schreef dujour het volgende:
[..]
hoe kom je aan de motoren dan en hoe duur zijn ze
Ik heb al vanaf september gewacht op dit spel, verheugd op vandaag, is hij weer 2 weken uitgesteld!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef dujour het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik dat deze game het wachten wel waard is.
Ik koop de laatste tijd toch meer orginele games ook ivm de beveiliging.
Waar vindt ik die missie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik had zo'n missie dat je een motor 10 mijl verder ofzo bij een rental moest afleveren voor zo'n dude.
Ding trekt wel heel hard op, je bent in no-time bij de 150. Maar dat sturen....
Wel 70K aan over gehouden![]()
Begrijp het, maar je hebt het nu over ps2 neem ik aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf september gewacht op dit spel, verheugd op vandaag, is hij weer 2 weken uitgesteld!
ps indeedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef dujour het volgende:
[..]
Begrijp het, maar je hebt het nu over ps2 neem ik aan.
Op de pc met de beveiliging van securom vindt ik zo kloten
Uhm, goeie vraagquote:
gewoon heenrijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, goeie vraag
[afbeelding]
Ergens ongeveer in die rode cirkel. Gewoon even kijken op je map![]()
Kan je die vulkaan trouwens checken?
Yep rechtstreek van google mapsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef SoupNazi het volgende:
Is dit nou echt 1:1 Hawaï?
Hoe lang kun je zo'n testrit doen dan of is dat onbeperkt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zo eens denk ik sparen voor een Ferrari F430 Spyder, want die reed wel heel fijn in de testrit![]()
En dan de hele ringweg van het eiland racen!
2 minuten. Genoeg om er achter te komen dat het briljant stuurd, remt en veeeeel power heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef dujour het volgende:
[..]
Hoe lang kun je zo'n testrit doen dan of is dat onbeperkt?
Vannacht toch maar even toeren
zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:01 schreef deliberator het volgende:
[..]
gewoon heenrijden.
nieuwe uitdaging voorvandaag dus![]()
Ik heb die ook gehad in de beta, erg lekkere auto!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zo eens denk ik sparen voor een Ferrari F430 Spyder, want die reed wel heel fijn in de testrit![]()
En dan de hele ringweg van het eiland racen!
Bij Bart smit zeiden ze 10minuten geleden dat hij er al had MOETEN zijn, maar dat hij nog niet binnen was en dat ze het niet wisten wanneer hij binnen zou komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef pvc_boer het volgende:
Die lui van die gameshops kwijken ook maar iets
E-plaza;
Hij zou er moeten zijn, maar ik denk morgen
Bart Smit;
Nee, ik verwacht hem maandag
Bart Smit Den bosch;
Hij kan misschien nog binnen komen vandaag.
Mistery Media;
Ik verwacht hem morgen
Wat is het nou klootviolen!!
Morgen? Maandag? over 2 weken?
Nog even en ik hoef hem niet eens meer
(ps2 dus)
Ik hoor van mensen bij GOT dat ze al aan het rondcrossen zijn online. Misschien niet goed begrepen. Als de servers nog niet online zijn verklaard dat wel het eeaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:25 schreef deliberator het volgende:
[..]
je bent niet de enige.
Van andere fora begreep ik dat de servers nog niet online waren.
die ga ik vanavond maar ff proberenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef vosss het volgende:
Overigens wel handig dat Atari 1 op 1 Hawaï heeft nagemaakt.
Als je vriendin dan weer eens zit te zeiken dat je alweer zolangg achter die kutcomputer hangt dan ken je gewoon zeggen dat je haar mee wilt nemen op vakantie naar Hawaï en dat je alvast wat romantische plekjes bent aan het zoeken
met creditsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Zoomde ik net iets te ver uit op de map, kreeg ik ineens de hele Aarde te zien
Ik denk dat als je 512mb geheugen erbij zet dat ie et wel doet, maar wel op low. Je videokaart staat bij minimumeisen net als de Nvidia 6600, maar dan moet et wel een 256mb videokaart zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Voor mijn toch wel erg gedateerde pctje is dit spel dan speelbar ?
P4 1800 Mhz processor
512 mb DDR geheugen
Ati Radeon 9800
Windows Xp
Of doe ik er beter aan het spel voorlopig links te laten liggen tot ik een nieuwe pc aangeschaft heb met iets meer pk's![]()
Ik word er ook gek van, toenet bel ik op, beetje voor de gein, naar Bart Smit. Hij kan volgende week dinsdag of donderdag bij de vracht zitten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:25 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Bij Bart smit zeiden ze 10minuten geleden dat hij er al had MOETEN zijn, maar dat hij nog niet binnen was en dat ze het niet wisten wanneer hij binnen zou komen![]()
Tja, ik ga zo maar even naar bartje om een tegoed bon ofzo te regelen voor wanneer hij voor de ps2 uit komt. Hopen dat ze dat maar accepteren anders moet ik iets van 40euro gaan kopen daar, wat dan waarschijnlijk een stuur voor gtr2 wordt ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik word er ook gek van, toenet bel ik op, beetje voor de gein, naar Bart Smit. Hij kan volgende week dinsdag of donderdag bij de vracht zitten.
Klopt helemaal niks van die kut releases, ik had allang willen spelen nu
hij zal niet super lopen, maar je kan het allicht proberenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Voor mijn toch wel erg gedateerde pctje is dit spel dan speelbar ?
P4 1800 Mhz processor
512 mb DDR geheugen
Ati Radeon 9800
Windows Xp
Of doe ik er beter aan het spel voorlopig links te laten liggen tot ik een nieuwe pc aangeschaft heb met iets meer pk's![]()
Ze hebben net bij de Bart Smit me spel in een seal gedaan, waardoor ik het 14dagen lang kan ruilen. Ik vroeg wanneer de ps2 versie er zou zijn en ze zeiden binnen enkele dagen. Nou maar hopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef AbeSapien het volgende:
Volgens mij is de PS versie ook nergens te bestellen (in amerika oid), twee weken is me echt te lang![]()
Geen ID maar kan je dat niet op die sites zien? Dixons weet ik wel. info@dixons.nlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef AbeSapien het volgende:
Ik heb mijn penis al uit de pantalon hangen.
Enkele dagen
Weet jij trouwens wat de emailadressen zijn van Bart Smit/ Intertoys e.d. Ik wil een officiele bevestiging hebben.
Komt er een beetje op neer dat deze pc zo'n upgrade natuurlijk niet echt meer waard isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:42 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 512mb geheugen erbij zet dat ie et wel doet, maar wel op low. Je videokaart staat bij minimumeisen net als de Nvidia 6600, maar dan moet et wel een 256mb videokaart zijn.
Maar op low is er geen bal aan en zal ie ook af en toe haperen tijdens het racen in drukke gebieden met die processor.
Echt balen he, weer twee weken uitstelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Komt er een beetje op neer dat deze pc zo'n upgrade natuurlijk niet echt meer waard is![]()
Dan zijn er wel andere bottlenecks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |