Maar hoe weet je zeker dat ie is uitgesteld? Bij bart smit zeiden ze dat ik et om 1uur nog is moest proberen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef AbeSapien het volgende:
Is hij niet al te bestellen ergens anders vandaan? China ofo
Ik ben bij een gameshop geweest, daar zeiden ze dat hij weer was uitgesteld, nu tot 16 maart.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zeker dat ie is uitgesteld? Bij bart smit zeiden ze dat ik et om 1uur nog is moest proberen.
eensch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb een nieuwe pc (E6600, 8800GTX, 2 Gb Ram) en ook haperingen, alhoewel ik het liever hikjes noem. Wordt een beetje irritant.
Wat het weer betreft: het gaat niet abrupt maar wel snel. Ik zou graag zelf willen kunnen kiezen wat voor weer het is. Het ene moment is er een lekker zonnetje en binnen no time is het grijs: niet zo geslaagd.
Triest zooitje daar bij Atari, al 100x uitgesteld. Voortaan ga ik dus maar weer downloaden ipv kopen.(Koop alleen nog maar Pro Evo en FM vanaf nu)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:28 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik ben bij een gameshop geweest, daar zeiden ze dat hij weer was uitgesteld, nu tot 16 maart.![]()
![]()
Persoonlijk vindt ik dat deze game het wachten wel waard is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Triest zooitje daar bij Atari, al 100x uitgesteld. Voortaan ga ik dus maar weer downloaden ipv kopen.(Koop alleen nog maar Pro Evo en FM vanaf nu)![]()
Hij opent vanzelf en dan krijg je volgens mij rechts in beeld het bericht te zien. Bijv. of je ranking hoger geworden is ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nu al 2 envelopjes rechtsonder in beeld gekregen maar wat zijn dat? En hoe kan ik ze lezen?
Oh en motors rijden best kut....
Ah die achievements ofzo? Dat je 100 mijl hebt afgelegd enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij opent vanzelf en dan krijg je volgens mij rechts in beeld het bericht te zien. Bijv. of je ranking hoger geworden is ofzo
hoe kom je aan de motoren dan en hoe duur zijn zequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nu al 2 envelopjes rechtsonder in beeld gekregen maar wat zijn dat? En hoe kan ik ze lezen?
Oh en motors rijden best kut....
Ik had zo'n missie dat je een motor 10 mijl verder ofzo bij een rental moest afleveren voor zo'n dude.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:45 schreef dujour het volgende:
[..]
hoe kom je aan de motoren dan en hoe duur zijn ze
Ik heb al vanaf september gewacht op dit spel, verheugd op vandaag, is hij weer 2 weken uitgesteld!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef dujour het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik dat deze game het wachten wel waard is.
Ik koop de laatste tijd toch meer orginele games ook ivm de beveiliging.
Waar vindt ik die missie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik had zo'n missie dat je een motor 10 mijl verder ofzo bij een rental moest afleveren voor zo'n dude.
Ding trekt wel heel hard op, je bent in no-time bij de 150. Maar dat sturen....
Wel 70K aan over gehouden![]()
Begrijp het, maar je hebt het nu over ps2 neem ik aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf september gewacht op dit spel, verheugd op vandaag, is hij weer 2 weken uitgesteld!
ps indeedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef dujour het volgende:
[..]
Begrijp het, maar je hebt het nu over ps2 neem ik aan.
Op de pc met de beveiliging van securom vindt ik zo kloten
Uhm, goeie vraagquote:
gewoon heenrijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, goeie vraag
[afbeelding]
Ergens ongeveer in die rode cirkel. Gewoon even kijken op je map![]()
Kan je die vulkaan trouwens checken?
Yep rechtstreek van google mapsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef SoupNazi het volgende:
Is dit nou echt 1:1 Hawaï?
Hoe lang kun je zo'n testrit doen dan of is dat onbeperkt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zo eens denk ik sparen voor een Ferrari F430 Spyder, want die reed wel heel fijn in de testrit![]()
En dan de hele ringweg van het eiland racen!
2 minuten. Genoeg om er achter te komen dat het briljant stuurd, remt en veeeeel power heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef dujour het volgende:
[..]
Hoe lang kun je zo'n testrit doen dan of is dat onbeperkt?
Vannacht toch maar even toeren
zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:01 schreef deliberator het volgende:
[..]
gewoon heenrijden.
nieuwe uitdaging voorvandaag dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |