Die dealers kun je toch gewoon zien op je kaart?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:39 schreef Hoogbevaegd het volgende:
ja, maar volgens mij heb ik alle dealers al eens bezocht, zitten er nog dealers op tricky plaatsen dan?
Ik rij er zo even langsquote:Op zondag 4 maart 2007 00:51 schreef dujour het volgende:
Hier is de Fok! club als je daar heen rijdt kun je je aanmelden.
[afbeelding]
Zeg je naam maarquote:Op zondag 4 maart 2007 12:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik rij er zo even langs
-edit-
Je moet eerst iemand als friend hebben die bij de club zit?
Cheironnetje (dont ask.. problemen met aanmelden).quote:
Ik ben skiea dus als je mij zietquote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Cheironnetje (dont ask.. problemen met aanmelden).
Weet ik niet maar de top A auto is volgens mij de Enzo. Ben zelf voor de Koenigsegg gegaan , vol getuned tuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:38 schreef SoupNazi het volgende:
Is er ergens een tabelletje met wat de beste auto's zijn per klasse (letter)?
en je kan tunen dus?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:34 schreef vosss het volgende:
Jawel hoor. Als je goed gelezen had, had je gezien dat hij alleen maar zegt dat het verstandig is om in elke klasse minimaal 1 auto te kopen.
Als jij nu geld hebt voor een Ferrari dan kan je die gewoon kopen
zit toch geen bugatti in of wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:48 schreef EricG het volgende:
Heeft iemand eik al de Bugatti Veyron gezien? Die zit er toch ook in?
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:10 schreef Snever het volgende:
Had op amateur klasse al een lamborghini. Het gaat erom dat je hem kunt betalen en niet dat het niet jouw klasse is of er races zijn voor a klasse of niet.
Die stuurt toch voor geen meter?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die gesloten TVR , C klasse.....dat is me een leip ding zeg. Rustig gas geven met dat ding, want hij houd een klasse A auto bij met acceleratie.
denk dat ik ze straks ook allemaal maar ff langsrijdquote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef Snever het volgende:
Mensen ik heb een vraagje.
Om motors te kunnen kopen moet je alle dealers afgaan. Dit heb ik net even gedaan in 2 uur
Maar ik kan nog steeds geen motors kopen. Moet ik soms de Car Rent lokaties ook afgaan?
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef Snever het volgende:
Mensen ik heb een vraagje.
Om motors te kunnen kopen moet je alle dealers afgaan. Dit heb ik net even gedaan in 2 uur
Maar ik kan nog steeds geen motors kopen. Moet ik soms de Car Rent lokaties ook afgaan?
Ik heb zojuist die 189km toch rond het eiland gemaakt voor 200.000 in iets van 47 minuten ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Sterf tyfus Amerikanen
Moest ik 40 mijl afleggen in 21 minuten ofzo over gare tweebaansweggetjes, rijden er de hele tijd van die malloten in de weg.
Was ik 6 seconden te langzaam en nu heb ik last van m'n vinger
Er zijn er 30 dus nog ff doorzoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:55 schreef Snever het volgende:
Er klopt iets niet. Op mijn map heb ik 28 garages. Ik ben ze allemaal nagegaan en kan overal in dus dat betekent dat ik overal ben geweest maar toch werkt het niet. Vreemd.
Die stuurt prima, als je er aan bent gewend. Het is echter uitkijken bij het uitaccelereren van een bocht aangezien hij veel power heeft en je daardoor makkelijk in de slip raakt als je teveel gas geeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |