Het is eilandje in H7quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Uhmm.. mijn topografische kennis is zeer matig. als je kijkt naar het kaartje hierboven, in welk grid moet ik dan ongeveer zijn?
Verhouding??....gebruik je 5.1 ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:16 schreef ForumGek het volgende:
Hoe hebben jullie de verhouding staan bij microsoft audio ? Dit om het geluid dat volledig van links komt tegen te gaan ? Ik kan niet echt een goede instelling vinden !
Bij 2.0 heb je dat ook hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Verhouding??....gebruik je 5.1 ofzo?
Ik heb daarstraks de Saleen gekocht en het is echt een beest! Speel je met het toetsenbord o.i.d.? Dat je er niet mee kunt rijden? En verbeteren die upgrades nog wat bij de Saleen? Want op zich vind ik hem goed zat rijden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:01 schreef Feitosa het volgende:
Vanavond weer ff gespeeld. heb nu een aardige collectie.
2 huizen
lamborghini muira
Lamborgini gallardo spyder
audi tt
pontiac firebird
TVR Sagaris ( Heerlijke auto)
Koenigsegg cc8
Saleen ttwin turbo ( in de verkoop voor 500.00..stage3 )
Lotus Esprit
Jaguar XJS
en nog 1...weet het niet meer....allemaal stage 3 getuned.
De Saleen gaat weg omdat ik er niet echt mee overweg kan, klotebak heeft me 880.000 in totaal gekost overigens.
Ga toch maar binnenkort een Enzo aanschaffen denk ik. ( en nog een paar leuke andere overigens...)
Ik vind tot nu toe de Enzo het fijnste rijden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:32 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks de Saleen gekocht en het is echt een beest! Speel je met het toetsenbord o.i.d.? Dat je er niet mee kunt rijden? En verbeteren die upgrades nog wat bij de Saleen? Want op zich vind ik hem goed zat rijden.![]()
de F430 volledige getuned rijd ook erg prettig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe de Enzo het fijnste rijden.
Die Saleen gooit steeds zn achterkant weg en met tegensturen boven de 300km/u krijg ik hem meestal niet meer in het spoor getrokken
OMFG!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Cheiron het volgende:
De deadzone kun je toch ook instellen in de software van je stuurtje
check de plattegrond die je erbij gekregen hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:46 schreef Inorbit het volgende:
wat een geweldig spel, ik ben vooral tevreden over het geluid. daarom maar een F430 aangeschaft. leuk en vooral prettig is ook dat verkeer richting aan geeft en stoplichten daadwerkelijk hun functie hebben, vooral fijn als je weer eens ergens onbeschadigt heen moet. het enige nadeel vind ik die knieken in de weg. het is soms net of je over een in de war geschopte rubixcubus rijdt (ietwat overdreven).
btw: waar heb je je ferrari getuned?
Was op de 360 wel geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef Ultimora het volgende:
worden er tzt ook updates gedaan met meer races en dealers en merken ed?
Ik heb ook helemaal nergens last van. Dit is gewoon het meest realistische spel ooit. Van het eiland zelf tot het geluid wat je hoort als je langs telefoonpalen rijdt; alles klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
Ach, ik hoor iedereen wel zeuren over weet ik wat voor bugs allemaal, maar ik heb van geen enkele last.
Hij draait als een zonnetje hier met alles op max detail in het spel en in de CCC en met stuurtje.
Het enige wat ik af en toe zie zijn wat glitches aan de horizon. Da's soms wel misleidend als je met 380+ aan komt vliegen en je denkt dat dat een tegenligger is
Ik speel trouwens wel offline, puur wanwege het feit dat online me nooit getrokken heeft, bij geen enkel genre games. Waarom weet ik niet, maar dat is gewoon zo
Misschien dat ie offline gewoon wat minder last heeft van bugs ofzo?
Verder is het spel pas net uit, dus die patch gaat nog wel even duren denk ik
Vind je dat rijden serieus realistisch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal nergens last van. Dit is gewoon het meest realistische spel ooit. Van het eiland zelf tot het geluid wat je hoort als je langs telefoonpalen rijdt; alles klopt.![]()
Definieer 'dat rijden'.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vind je dat rijden serieus realistisch?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef SoupNazi het volgende:
Dit is wel heel ziek!![]()
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07104/waaat.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat ben ik blij dat ik dat gehaald heb zeg! De laatste 7.4 kilometer moest in 2 minuten, en ik heb als een gek gereden! Als ik één keer in die 60 minuten íets langer over een bocht had gedaan had ik het niet gehaald.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |