ik zit ook al te kutten.. Heb $500,000, maar kan nergens een leuke auto vinden om ermee te kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een goeie tip voor een D-Class auto?
Op de map zie je ook de vliegtuigen over vliegen die je in het spel zelf wel eens tegen komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Zoomde ik net iets te ver uit op de map, kreeg ik ineens de hele Aarde te zien
Ja dat probleem heb ik dus ook, moet een betere processor kopen maar dat is al gauw 600 euro en dat heb ik er NIET voor over. Dus nu maar de ps2 versie halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Komt er een beetje op neer dat deze pc zo'n upgrade natuurlijk niet echt meer waard is![]()
Dan zijn er wel andere bottlenecks![]()
En de schepen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Op de map zie je ook de vliegtuigen over vliegen die je in het spel zelf wel eens tegen komt.
Leuk detail
Exactly, ik ben nog steeds pissigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef pvc_boer het volgende:
Ik stel voor dat dit topic gelocked word
Totdat de ps2 versie er is...
Jullie met je lekker maken
Goffedomme, we hebben dezelfde gedachtengangquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:43 schreef pvc_boer het volgende:
Tsja, ik ken het ook nie hebben hoor!
Ik was net zover dat ik hem amper meer wilde hebben.
Tot ik op sites aan het neuzen was...........
EN NU WIL IK HEM WEER
EN
WEL
NUUUUUUUUU!!!
Mjah misschien ben ik nog wel zo gekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ook, moet een betere processor kopen maar dat is al gauw 600 euro en dat heb ik er NIET voor over. Dus nu maar de ps2 versie halen.
ja schurftkoppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef AbeSapien het volgende:
Dit maakt me helemaal kwaad
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=146355
Ik hoef alleen maar een nieuwe geluidskaart te kopen, en kan k hem ook hendig draaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mjah misschien ben ik nog wel zo gek; voor een kleine 800 euro moet ik een heel eind komen
![]()
Want?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:05 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar een nieuwe geluidskaart te kopen, en kan k hem ook hendig draaien.
Maar ik verrek het
Heb geen zin om alleen voor dat spel, mn kast los te schroeven.quote:
Beste skippy, zou je de tekst aub in spoiler tags willen zetten? Het wordt me teveel zo, nog twee weken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh eindelijk een sjieke D-klasse gevonden.
De Aston Martin V8 Vantage:
[afbeelding]
![]()
Leuke acceleratie, goed in de bochten en op de highway een top gehaald van 180 m/ph. Alleen in de bochten denk je nog wel eens dat je meer grip hebt dan je daadwerkelijk hebt en ga je bij het uitacceleren spinnend de bosjes in
En dit alles voor 100.000
Wel een jammer dat je de vliegvelden niet op kan. Ik wil gassen over die landingsbanen![]()
Dat is een beetje teveel gevraagd denk ik, misschien een eigen PS2 topic maken ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:35 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Beste skippy, zou je de tekst aub in spoiler tags willen zetten? Het wordt me teveel zo, nog twee weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |