Natasia is even met TON bezig....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie we willen Natasia in beeld NU
Dood varken zoekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef obezzi het volgende:
waar is japio??
Japio verstoort momenteel het intermezzo tussen Brian en die Griekse.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef obezzi het volgende:
waar is japio??
maar is wel gecensureerd hoor er geen moer vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Sense het volgende:
[..]
Japio verstoort momenteel het intermezzo tussen Brian en die Griekse.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Die wordt doorgesmeerd door die dwerg.![]()
En verkeerde nummerquote:
Correctie1: heeft een kroegquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Villalux het volgende:
3 sletjes uit IJmuiden, blonde heeft een vriendje had a kroeg! vandaar rustig!?
Die is gewoon achter bij de redactiequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
vind het heel raar dat natasia nergens meer te zien is
bij Tonquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
vind het heel raar dat natasia nergens meer te zien is
Moet doe er zelf de hele avond over om zover te komen, en zij in 2 nummertjes en 1 keer zwembad!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Maanvis het volgende:
Oke, het is doorgestoken kaart. Het zijn gewoon hoeren die gekomen zijn voor huub brian en amandel, vermomd als dansertjes
heeel eerlijk gezegd dacht ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Die pooier overlegd met Brian over de prijs?
We zijn weer back on track..quote:
Eerste posts waren heel negatief, onterecht dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is deze avond lekker gegaan zeg...
zwemmen gezwommen gezwemdt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom loopt Brian met ontbloot bovenlijf?
Best lief tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
OMG, plaatsvervangende schaamte, die jongen zingt voor amanda!
Grapjas.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Correctie1: heeft een kroeg
Correctie2: ze is altijd zo rustig, draait bij haar echt om het dansen en is niet mediageil
Ik wist wel dat het wat zou gaan worden, al leek het er in t begin niet op, maar elk feestje moet eerst op gang komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerste posts waren heel negatief, onterecht dus.![]()
Ach, heb jij ook wat te doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn weer back on track..![]()
Of bedoel je deze boutmuziek?
Hij wil ontdekt worden, dat was goed van John, maar dan moest hij vanavond ook wel even zijn tong in Amanda steken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
OMG, plaatsvervangende schaamte, die jongen zingt voor amanda!
Komt ze?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor Natasia op de achtergrond krijsen hoor.
jahhhhhhh volgens mij is er iets aan de hand lolquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor Natasia op de achtergrond krijsen hoor.
Tis al donker hoor. Ook in Eemnesquote:
Het zingt niet vals, op zich een prestatie vlakbij amandel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Hij kan nog zingen ook die jongen van amoebe. Weer een puntje voor hem.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef itsme het volgende:
amanda.![]()
echt dit is een homo.
die was voor eric doos.![]()
Je bedoelt hopelijk vergeleken met Brian.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef CartWOman het volgende:
Brian moet dit zien!
Poëtisch én hij kan zingen![]()
Hmm, ik vind dat hij wel vals zingt. Het minst vals van iedereen die tot nu toe zingt in dat huis, maar het blijft vals.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef Heathen het volgende:
[..]
Het zingt niet vals, op zich een prestatie vlakbij amandel.
ik lach me dood om die opmerkingen van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is echt veel liever en beter voor Amanda dan Brian dat is. Dat ie homo is moet ze er dan maar bij nemen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is echt veel liever en beter voor Amanda dan Brian dat is. Dat ie homo is moet ze er dan maar bij nemen.
hoe weet je dat, iemand die je kentquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoop binnen nu en 5 minuten. Wil naar mijn mandje! Maar ook wat te roddelen hebben morgen in de kroegquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Grapjas.
Enfin, wanneer rotten ze op?
Mooi shotquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Lukte het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zag huub zn korte MOOVeeeeee
Is toch duidelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe weet je dat, iemand die je kent
ja dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef Dogga het volgende:
kan niet wachten op de verhaaltjes van brian in de richting van amanda dadelijk
Ik reageer niet meer op jou.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt hopelijk vergeleken met Brian.
Nee. Ik weet niet of hij homo is maar hij komt gewoon heel zachtaardig en lief over. Dit is geen gozer die haar neukt en haar een slet noemt zoals Brian. Misschien denkt ie het, maar zeggen zal die het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe weet je dat, iemand die je kent
www.tien.tv/degoudenkooiquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Brulkip het volgende:
Hellup!
Hellup!
Heb ik eens 1 keertje niet gekeken vanavond en ik snap er geen bal van!
Kan iemand snel ff een linkje geven ??
Ben zowat in paniek...waar komen die mensen vandaan??
Zat Amanda nu zwaar te zoenen met iemand?
Oh...krijg zowat een paniek aanval...ga ook elke dag veel te laat naar bed....en nou mis ik dit!
Het mot niet gekker worden!
via welke site kijk je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom kan ik geen andere streams selecteren? Krijg dan een foutmelding. Owww teasers ervaring wordt nu uitgewisseld
zachtaardig en lief zoal ericquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet of hij homo is maar hij komt gewoon heel zachtaardig en lief over. Dit is geen gozer die haar neukt en haar een slet noemt zoals Brian. Misschien denkt ie het, maar zeggen zal die het niet.
Ja, alle drie gewoon.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef maikel112 het volgende:
damn brian heeft iemand, amanda en huub ook? was even weg
hahaha...tis echt niet gezond wat zo'n programma met je doet hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Brulkip het volgende:
Hellup!
Hellup!
Oh...krijg zowat een paniek aanval...ga ook elke dag veel te laat naar bed....en nou mis ik dit!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Judah het volgende:
Waar is Jaap? Z'n bestellijst voor de Snackbar aan het uitprinten?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Of ze slikt anabole of ze is omgebouwd
Ze heeft gewoon big bones. Haar gezicht vind ik wel mooi. Het haar moet ze stijl maken, smokey eyes en annorexia krijgen. Dan is ze perfect.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Of ze slikt anabole of ze is omgebouwd
Gewoon via de Talpa site, heb het al vanaf het begin dat ik geen andere stream kan bekijken behalve die automatisch wordt opgestart.quote:
Heb jij dit niet 3 COSsen terug al gepost?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Tessa_77 het volgende:
wat is dat voor een pooier tiep, naast die Jaap
Hij heet Sjakie!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Tessa_77 het volgende:
wat is dat voor een pooier tiep, naast die Jaap
er kwam een bandje (+dansmariekes) met een ultraslecht liedje speciaal voor Natasia: dushi, lik aan me poesie of zoiets, daarna gingen ze dansen, in het zwembad springen, verder dansen, Amanda zoenen met een gestreeptruide vermoedelijke homo, en Brian met een of ander meisje wier sex-appeal omgekeerdevenredig is met haar hersens (ook weer vermoedelijk).quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Brulkip het volgende:
Hellup!
Hellup!
Ja hij had t over Huub, toen zei die andere gast zoiets van; ja maar hij is wel spraakmakend ofzo? Daarna werd t geluid weggedraaidquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:47 schreef itsme het volgende:
Jaap heeft al weer een grote bek
Jij bent echt ergquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon big bones. Haar gezicht vind ik wel mooi. Het haar moet ze stijl maken, smokey eyes en annorexia krijgen. Dan is ze perfect.
Heb helemaal niet zo'n hoge pet van een man op als hij loopt te bekken met een type als Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet of hij homo is maar hij komt gewoon heel zachtaardig en lief over. Dit is geen gozer die haar neukt en haar een slet noemt zoals Brian. Misschien denkt ie het, maar zeggen zal die het niet.
ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef farceman het volgende:
Is dat de pooier van dat wijf? Bij Brian?
Trustenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef Tessa_77 het volgende:
Dames, heren, Tessa has left the fokkers en gaat slapen.![]()
misschien werkt dezequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Gewoon via de Talpa site, heb het al vanaf het begin dat ik geen andere stream kan bekijken behalve die automatisch wordt opgestart.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Die manager is echt té fout!!
Lijkt wel op Begbie uit Trainspotting!
Slaap lekker meis.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef Tessa_77 het volgende:
Dames, heren, Tessa has left the fokkers en gaat slapen.![]()
Ziet er crimineel uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon big bones. Haar gezicht vind ik wel mooi. Het haar moet ze stijl maken, smokey eyes en annorexia krijgen. Dan is ze perfect.
Die wilde meer champie, ik denk dus van niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ligt Sylvia al in bed?
Da's Auke (Manager van de Socaboys)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef agter het volgende:
[..]
wie is die gast bij Jaap?
wat doet ie daar?
die krulletjes zijn leuk en op tv ben je altijd iets dikker. Ze is wel relaxt. ( En ze heeft meer brains dan brian en natasja en amoebe samen)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat vraag ik me van al die onbekende afquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef agter het volgende:
[..]
wie is die gast bij Jaap?
wat doet ie daar?
Is er nog een man voor Sylvia overquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die wilde meer champie, ik denk dus van niet.![]()
En het echte feest moet nog beginnen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is leuker geworden dan ik ooit had durven hopen![]()
Ik denk dat dit ook een verrassing voor ze was, ze mochten maar een paar nummers doen, en zie nu eens. Helemaal goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb een bos veren in mijn hand.
DGK_REDACTIE moet nu niet krom gaan staan. (Gaat vast pijn doen.)
![]()
Manager kan zo bij Jquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Mooi gesproken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
die krulletjes zijn leuk en op tv ben je altijd iets dikker. Ze is wel relaxt. ( En ze heeft meer brains dan brian en natasja en amoebe samen)
Antwoord op je vraag wordt NU! gegevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Is er nog een man voor Sylvia over![]()
Ja, ze doen alles om het de gasten naar de zin te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Is dit het werk van die gasten?
Dan wil ik dat werk anders ook wel doen![]()
Ik begrijp je stress.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Brulkip het volgende:
Hellup!
Hellup!
Is maar goed dat ze steeds meelezen hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook een verrassing voor ze was, ze mochten maar een paar nummers doen, en zie nu eens. Helemaal goed.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
er kwam een bandje (+dansmariekes) met een ultraslecht liedje speciaal voor Natasia: dushi, lik aan me poesie of zoiets, daarna gingen ze dansen, in het zwembad springen, verder dansen, Amanda zoenen met een gestreeptruide vermoedelijke homo, en Brian met een of ander meisje wier sex-appeal omgekeerdevenredig is met haar hersens (ook weer vermoedelijk).
Jaap deed af en toe mee, maar is nog niet erg op zijn gemak. Natasia verdween weer eens een hele tijd met een cremekleurige dwerg (zie fipo), en zo voorts.
Er zal wel herrie van komen![]()
Zeg maar in de poepzit, en dan kont achteruit in de dichtstbijzijnde man boren?quote:
Inderdaad.. ze zullen wel gedacht hebben : Verrek die meiden zijn veel te geil om te laten gaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook een verrassing voor ze was, ze mochten maar een paar nummers doen, en zie nu eens. Helemaal goed.![]()
High Five! ^5quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Danny het volgende:
ze dansen met naaldhakken op het poolbiljart?!?!?!
zijn ze gek geworden ofzo?!?!?
Die wou ik nog cappenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Een foto zegt duizend woorden...
Ja tuurlijk, Japio zal irl ook wel bijna slank zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
die krulletjes zijn leuk en op tv ben je altijd iets dikker. Ze is wel relaxt. ( En ze heeft meer brains dan brian en natasja en amoebe samen)
Toch niet Jaap hè?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
WIE GAAT ER NOU MET HAKKEN OP EEN POOLTAFEL STAAN!
Die randfiguren!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Godslastering zeg ik je!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
dat zei ik dus net ook al....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Sjee kijk uit er zit een lamp in je oorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whaha Amanda!!
Hahahahahaquote:
Pooltafel gaat toch weg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Amanda kan haar borgsom inleveren!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Welkom bij de dek-je-sletje verkiezing![]()
Kut, je bent me voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef INCTRL het volgende:
TEASERS showtje!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Welkom bij de dek-je-sletje verkiezing![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Ik vind jaap wel sexy met zijn hakken en zijn special moves.quote:
Fijn...dat je me begrijpt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik begrijp je stress.
The Socaboys (2 Antillianen en een Israelische), 3 danseresses van de Bob's Saloon uit Ijmuiden, Auke manager, cokehead wannabe pooier ook goed in ijzer en geluidsmannen zijn er. Ze blijven langer dan gepland want het is toch heeeeeel leuk dit te zien.
Amanda's vrijer. En hij kan zingen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:56 schreef XiChico het volgende:
Wie is die gozert (jochie) in dat gestreepte shirt in de keuken, wat mottie in de kooi?
Volgens mij is dit gewoon sletjes oorlog..Inzet: Brian !quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
Amanda mist haar werk!
ja Gatverrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon sletjes oorlog..Inzet: Brian !
Zuâhpruìm!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Het glijdt wel heel erg af naar Big Brother niveau:
sex sells
Geld speelt geen rolquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Danny het volgende:
hij kijkt lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
die indruk heb ik ook...... t leek er net al bijna op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Weden Amanda gaat echt nog wel met Huub zoenen om Brian terug te pakken.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die komt net uit Natas gekropen... jaja Helemaal!![]()
Hallo. die staat mega te mixenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:59 schreef agter het volgende:
waar 's brian?
Zodat jij je niet een unicum voeltquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:59 schreef XiChico het volgende:
Waarom zijn die wijven lelijk?
gelukkig eens niet naar een kotsende Jaapquote:
Gaat tie toch lekker naar huis!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef havefun het volgende:
Jezus wat ene niveau weer zeg , en voor Jaap ook niet echt leuk daaro
Das een Tom tom tussen haar benenquote:
Goeie lolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan twee goedkope snollen?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Weden Amanda gaat echt nog wel met Huub zoenen om Brian terug te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |