heeel eerlijk gezegd dacht ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Die pooier overlegd met Brian over de prijs?
We zijn weer back on track..quote:
Eerste posts waren heel negatief, onterecht dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is deze avond lekker gegaan zeg...
zwemmen gezwommen gezwemdt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom loopt Brian met ontbloot bovenlijf?
Best lief tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
OMG, plaatsvervangende schaamte, die jongen zingt voor amanda!
Grapjas.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Correctie1: heeft een kroeg
Correctie2: ze is altijd zo rustig, draait bij haar echt om het dansen en is niet mediageil
Ik wist wel dat het wat zou gaan worden, al leek het er in t begin niet op, maar elk feestje moet eerst op gang komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerste posts waren heel negatief, onterecht dus.![]()
Ach, heb jij ook wat te doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn weer back on track..![]()
Of bedoel je deze boutmuziek?
Hij wil ontdekt worden, dat was goed van John, maar dan moest hij vanavond ook wel even zijn tong in Amanda steken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
OMG, plaatsvervangende schaamte, die jongen zingt voor amanda!
Komt ze?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor Natasia op de achtergrond krijsen hoor.
jahhhhhhh volgens mij is er iets aan de hand lolquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor Natasia op de achtergrond krijsen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |