Natasia is even met TON bezig....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie we willen Natasia in beeld NU
Dood varken zoekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef obezzi het volgende:
waar is japio??
Japio verstoort momenteel het intermezzo tussen Brian en die Griekse.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef obezzi het volgende:
waar is japio??
maar is wel gecensureerd hoor er geen moer vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Sense het volgende:
[..]
Japio verstoort momenteel het intermezzo tussen Brian en die Griekse.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Die wordt doorgesmeerd door die dwerg.![]()
En verkeerde nummerquote:
Correctie1: heeft een kroegquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Villalux het volgende:
3 sletjes uit IJmuiden, blonde heeft een vriendje had a kroeg! vandaar rustig!?
Die is gewoon achter bij de redactiequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
vind het heel raar dat natasia nergens meer te zien is
bij Tonquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
vind het heel raar dat natasia nergens meer te zien is
Moet doe er zelf de hele avond over om zover te komen, en zij in 2 nummertjes en 1 keer zwembad!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Maanvis het volgende:
Oke, het is doorgestoken kaart. Het zijn gewoon hoeren die gekomen zijn voor huub brian en amandel, vermomd als dansertjes
heeel eerlijk gezegd dacht ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Die pooier overlegd met Brian over de prijs?
We zijn weer back on track..quote:
Eerste posts waren heel negatief, onterecht dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is deze avond lekker gegaan zeg...
zwemmen gezwommen gezwemdt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom loopt Brian met ontbloot bovenlijf?
Best lief tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
OMG, plaatsvervangende schaamte, die jongen zingt voor amanda!
Grapjas.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Correctie1: heeft een kroeg
Correctie2: ze is altijd zo rustig, draait bij haar echt om het dansen en is niet mediageil
Ik wist wel dat het wat zou gaan worden, al leek het er in t begin niet op, maar elk feestje moet eerst op gang komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerste posts waren heel negatief, onterecht dus.![]()
Ach, heb jij ook wat te doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn weer back on track..![]()
Of bedoel je deze boutmuziek?
Hij wil ontdekt worden, dat was goed van John, maar dan moest hij vanavond ook wel even zijn tong in Amanda steken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
OMG, plaatsvervangende schaamte, die jongen zingt voor amanda!
Komt ze?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor Natasia op de achtergrond krijsen hoor.
jahhhhhhh volgens mij is er iets aan de hand lolquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor Natasia op de achtergrond krijsen hoor.
Tis al donker hoor. Ook in Eemnesquote:
Het zingt niet vals, op zich een prestatie vlakbij amandel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Hij kan nog zingen ook die jongen van amoebe. Weer een puntje voor hem.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef itsme het volgende:
amanda.![]()
echt dit is een homo.
die was voor eric doos.![]()
Je bedoelt hopelijk vergeleken met Brian.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef CartWOman het volgende:
Brian moet dit zien!
Poëtisch én hij kan zingen![]()
Hmm, ik vind dat hij wel vals zingt. Het minst vals van iedereen die tot nu toe zingt in dat huis, maar het blijft vals.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef Heathen het volgende:
[..]
Het zingt niet vals, op zich een prestatie vlakbij amandel.
ik lach me dood om die opmerkingen van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is echt veel liever en beter voor Amanda dan Brian dat is. Dat ie homo is moet ze er dan maar bij nemen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is echt veel liever en beter voor Amanda dan Brian dat is. Dat ie homo is moet ze er dan maar bij nemen.
hoe weet je dat, iemand die je kentquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoop binnen nu en 5 minuten. Wil naar mijn mandje! Maar ook wat te roddelen hebben morgen in de kroegquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Grapjas.
Enfin, wanneer rotten ze op?
Mooi shotquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Lukte het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zag huub zn korte MOOVeeeeee
Is toch duidelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe weet je dat, iemand die je kent
ja dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef Dogga het volgende:
kan niet wachten op de verhaaltjes van brian in de richting van amanda dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |