Hmm.. interessant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:32 schreef Apple-tje het volgende:
zie ineens weer mogelijkheden voor de stemming. Amanda in kamp HES?
kelder toch? Klusjesman en Wilgo en ..... de klanten van achter het CS?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Judah lees je PM...vreemd dat Natasia nergens is te bekennen..word ze nu geneukt in het busje ofzo?
Yeahhhhhhhhhquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen we deze naar Brian sturen ?
[afbeelding]
Per super expresse.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
Ik wil ook een pm verdomme.
Mwah... ze staan allemáál op springen. Brian heeft gezoend, Amanda heeft gezoend, wat Natasia aan het doen is, tja.. en Huub wil graag zoenen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Amandel doet haar naam eer aan
Die wordt doorgesmeerd door die dwerg.quote:
Dat zei ik direct al, maar ja, hormonen en feromonen all over the place.quote:
is het een kaartenactie waard ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Eric is cool en GOUD waard voor Huub!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Ericje....... wieberen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Lynn-Live het volgende:
Dat wordt echt haat en nijd tussen Amandrel en Brian
Jawel, maar die zit met Amanda te bekken, en dat is net even belangrijker in het BRian/amanda verhaal...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
Huub praat teveel.
Jammer dat er geen homo voor Eric bij is
Varken is reeds besteld....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is er ook een hoer voor Jaap?
Ach een gedichtje dicht het gat wel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Lynn-Live het volgende:
Dat wordt echt haat en nijd tussen Amandrel en Brian
Ik denk Amanda!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:32 schreef mantas779 het volgende:
wie neukt er eerder Brian of Huub.
ik vind het wel een leuk stelletje, beter dan met die brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
wat een nerdje die jongen van amanda
lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie we willen Natasia in beeld NU
haha idd geek alertquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
wat een nerdje die jongen van amanda
die is achter bezig mer Tonquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie we willen Natasia in beeld NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |