misschien werkt dezequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Gewoon via de Talpa site, heb het al vanaf het begin dat ik geen andere stream kan bekijken behalve die automatisch wordt opgestart.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Die manager is echt té fout!!
Lijkt wel op Begbie uit Trainspotting!
Slaap lekker meis.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef Tessa_77 het volgende:
Dames, heren, Tessa has left the fokkers en gaat slapen.![]()
Ziet er crimineel uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon big bones. Haar gezicht vind ik wel mooi. Het haar moet ze stijl maken, smokey eyes en annorexia krijgen. Dan is ze perfect.
Die wilde meer champie, ik denk dus van niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ligt Sylvia al in bed?
Da's Auke (Manager van de Socaboys)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef agter het volgende:
[..]
wie is die gast bij Jaap?
wat doet ie daar?
die krulletjes zijn leuk en op tv ben je altijd iets dikker. Ze is wel relaxt. ( En ze heeft meer brains dan brian en natasja en amoebe samen)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon big bones. Haar gezicht vind ik wel mooi. Het haar moet ze stijl maken, smokey eyes en annorexia krijgen. Dan is ze perfect.
Geen idee, maar dat vraag ik me van al die onbekende afquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef agter het volgende:
[..]
wie is die gast bij Jaap?
wat doet ie daar?
Is er nog een man voor Sylvia overquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die wilde meer champie, ik denk dus van niet.![]()
En het echte feest moet nog beginnen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is leuker geworden dan ik ooit had durven hopen![]()
Ik denk dat dit ook een verrassing voor ze was, ze mochten maar een paar nummers doen, en zie nu eens. Helemaal goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb een bos veren in mijn hand.
DGK_REDACTIE moet nu niet krom gaan staan. (Gaat vast pijn doen.)
![]()
Manager kan zo bij Jquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Mooi gesproken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
die krulletjes zijn leuk en op tv ben je altijd iets dikker. Ze is wel relaxt. ( En ze heeft meer brains dan brian en natasja en amoebe samen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |