Je bedoelt hopelijk vergeleken met Brian.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef CartWOman het volgende:
Brian moet dit zien!
Poëtisch én hij kan zingen![]()
Hmm, ik vind dat hij wel vals zingt. Het minst vals van iedereen die tot nu toe zingt in dat huis, maar het blijft vals.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef Heathen het volgende:
[..]
Het zingt niet vals, op zich een prestatie vlakbij amandel.
ik lach me dood om die opmerkingen van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is echt veel liever en beter voor Amanda dan Brian dat is. Dat ie homo is moet ze er dan maar bij nemen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is echt veel liever en beter voor Amanda dan Brian dat is. Dat ie homo is moet ze er dan maar bij nemen.
hoe weet je dat, iemand die je kentquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoop binnen nu en 5 minuten. Wil naar mijn mandje! Maar ook wat te roddelen hebben morgen in de kroegquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Grapjas.
Enfin, wanneer rotten ze op?
Mooi shotquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Lukte het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zag huub zn korte MOOVeeeeee
Is toch duidelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe weet je dat, iemand die je kent
ja dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef Dogga het volgende:
kan niet wachten op de verhaaltjes van brian in de richting van amanda dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |