Ja tuurlijk, Japio zal irl ook wel bijna slank zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
die krulletjes zijn leuk en op tv ben je altijd iets dikker. Ze is wel relaxt. ( En ze heeft meer brains dan brian en natasja en amoebe samen)
Toch niet Jaap hè?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
WIE GAAT ER NOU MET HAKKEN OP EEN POOLTAFEL STAAN!
Die randfiguren!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Godslastering zeg ik je!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
dat zei ik dus net ook al....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Sjee kijk uit er zit een lamp in je oorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whaha Amanda!!
Hahahahahaquote:
Pooltafel gaat toch weg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Amanda kan haar borgsom inleveren!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Danny het volgende:
ze dansen met naaldhakken op het poolbiljart?!?!?!
zijn ze gek geworden ofzo?!?!?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Welkom bij de dek-je-sletje verkiezing![]()
Kut, je bent me voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef INCTRL het volgende:
TEASERS showtje!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Welkom bij de dek-je-sletje verkiezing![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Een foto zegt duizend woorden...
Ik vind jaap wel sexy met zijn hakken en zijn special moves.quote:
Fijn...dat je me begrijpt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik begrijp je stress.
The Socaboys (2 Antillianen en een Israelische), 3 danseresses van de Bob's Saloon uit Ijmuiden, Auke manager, cokehead wannabe pooier ook goed in ijzer en geluidsmannen zijn er. Ze blijven langer dan gepland want het is toch heeeeeel leuk dit te zien.
Amanda's vrijer. En hij kan zingen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:56 schreef XiChico het volgende:
Wie is die gozert (jochie) in dat gestreepte shirt in de keuken, wat mottie in de kooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |