Antwoord op je vraag wordt NU! gegevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Is er nog een man voor Sylvia over![]()
Ja, ze doen alles om het de gasten naar de zin te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Is dit het werk van die gasten?
Dan wil ik dat werk anders ook wel doen![]()
Ik begrijp je stress.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Brulkip het volgende:
Hellup!
Hellup!
Heb ik eens 1 keertje niet gekeken vanavond en ik snap er geen bal van!
Kan iemand snel ff een linkje geven ??
Ben zowat in paniek...waar komen die mensen vandaan??
Zat Amanda nu zwaar te zoenen met iemand?
Oh...krijg zowat een paniek aanval...ga ook elke dag veel te laat naar bed....en nou mis ik dit!
Het mot niet gekker worden!
Is maar goed dat ze steeds meelezen hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook een verrassing voor ze was, ze mochten maar een paar nummers doen, en zie nu eens. Helemaal goed.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
er kwam een bandje (+dansmariekes) met een ultraslecht liedje speciaal voor Natasia: dushi, lik aan me poesie of zoiets, daarna gingen ze dansen, in het zwembad springen, verder dansen, Amanda zoenen met een gestreeptruide vermoedelijke homo, en Brian met een of ander meisje wier sex-appeal omgekeerdevenredig is met haar hersens (ook weer vermoedelijk).
Jaap deed af en toe mee, maar is nog niet erg op zijn gemak. Natasia verdween weer eens een hele tijd met een cremekleurige dwerg (zie fipo), en zo voorts.
Er zal wel herrie van komen![]()
Zeg maar in de poepzit, en dan kont achteruit in de dichtstbijzijnde man boren?quote:
Inderdaad.. ze zullen wel gedacht hebben : Verrek die meiden zijn veel te geil om te laten gaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook een verrassing voor ze was, ze mochten maar een paar nummers doen, en zie nu eens. Helemaal goed.![]()
High Five! ^5quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Danny het volgende:
ze dansen met naaldhakken op het poolbiljart?!?!?!
zijn ze gek geworden ofzo?!?!?
Die wou ik nog cappenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Een foto zegt duizend woorden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |