Inge stak weer haar wijsvinger uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Hopelijk vist iemand de beginfoto van deze aflevering ergens vandaan.
Of Renatequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik denk nog steeds dat het Inge is alleen zit ik nu een beetje te twijfelen over die reactie van Sander.
Ja, was leuk inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Freezor het volgende:
Ik vond het trouwens wel mooi hoe Paul een beetje zat te dollen met Inge op die boot, wetende dat zij de Mol is.
Precies. En later zei Inge daarover dat ze zich verbaasde dat Paul voor 4 finalisten koos, omdat hij heel goed weet wie de mol is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Freezor het volgende:
Ik vond het trouwens wel mooi hoe Paul een beetje zat te dollen met Inge op die boot, wetende dat zij de Mol is.
Er staat toch een boete op? Dmv contract of is dat niet meer zo? Herinner me iets van 250 000 ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het lijkt me trouwens ook voor die finalisten echt te erg om dit negen maanden voor je te moeten houden
Nou, Sander zat als enigste op Inge en die keek ook een beetje op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef digispeed het volgende:
renate is het niet aan de reactie van dick jol te zien.
het is inge zeker weten.
complimenten.
Ja wel er staat een boete opquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Er staat toch een boete op? Dmv contract of is dat niet meer zo? Herinner me iets van 250 000 ?
Negen weken, zei Karel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het lijkt me trouwens ook voor die finalisten echt te erg om dit negen maanden voor je te moeten houden
De opnames waren negen maanden geleden, de terugkomaflevering 29 januari oid. Het klopt dus wat Sander zeiquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Negen weken, zei Karel.
Ik denk dat Sander het over negen maanden had omdat hij toen werd gevraagd om mee te doen. Maar het duurt absoluut geen negen maanden voordat de kandidaten uitsluitsel krijgen. De laatste aflevering wordt opgenomen zodra ze allemaal terug zijn. Het duurt alleen een paar maanden voordat het wordt uitgezonden.
Sport op tv gaat voor bij de publieken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef teigan het volgende:
is er nou volgende week helemaal geen aflevering? En waarom dan niet?
* teigan vind het flauw dat ze twee weken moet wachten..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou, Sander zat als enigste op Inge en die keek ook een beetje op.![]()
Ja ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand ook opgemerkt dat de site van wieisdemol.nl tijdelijk offline is door te veel bezoekers.
preciesquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef broer het volgende:
Flauwe aflevering. Ik had liever nog een opdracht gezien dan het gespeculeer van afvallers.
hm, ben ik nou erg blond als ik niet weet wat voor sport er dan voor zou moeten gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sport op tv gaat voor bij de publieken.
Dank jequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef mrbomb het volgende:
De opnames waren negen maanden geleden, de terugkomaflevering 29 januari oid. Het klopt dus wat Sander zei![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gehoord.....quote:Mag ik Karel even citeren?
'Gefeliciteerd je was een fantastische kandidate en een fantastsiche mol'
Volgende week gaat niet door ivm sport.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Komt nu pas over 2 weken de laatste aflevering???? Wat komt er volgende week dan?
En inderdaad een flauwe aflevering, heb het laatste half uur alleen maar naar gewauwel van kandidaten geluisterd wie het wel en niet kan zijn..
Gelukkig weten we al dankzij de handgebaren (en Inge deed vandaag bij de groepsfoto weer de L) dat Inge de mol is, en Paul kan niet anders dan winnen omdat hij de enige is die voor Inge gaat; de rest gaat voor Paul.
Precies, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Maja-de-bij het volgende:
Van het WIDM forum:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gehoord.....
Ja klopt dit hoorde ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Molline het volgende:
Zei Karel nou bij het stukje van de ontmaskering van de mol "je was een geweldige kandidate" of verstond ik dat verkeerd?
Dat zou betekenen dat Paul het in ieder geval niet is.
voor diegene die nog twijfelen en denken dat Inge het niet is
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Volgende week gaat niet door ivm sport.
Ik niet, terwijl ik juist enorm gefixeerd was op of hij de mol als man of vrouw betiteldequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..
Ja, of het voetbal een uur later uitzenden. Dan maar niet live. Zo belangrijk is dat toch niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..
amenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en dan haar ook aankijken van; toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, was leuk inderdaad!
"Wel een goede mol hè dit jaar?"
Dat zag ik ook, hoe Inge zo geniepig kon kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Mikani het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en dan haar ook aankijken van; toch?
En ook hoe Inge toen keek, zo'n geniepig glimlachje.
Jij noemt Karel een leugenaar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef broer het volgende:
Overigens dacht ik, door wat ik in dit topic las, dat Inge de verdubbelaar had binnengehaald bij de vlot-opdracht. Nu noemde Karel dat bij Paul als niet-mollige actie. Hoe zit het nou?
Die twee verdachten hem ook al bij de vorige test. Ik vond het juist een onzinnige reden om voor 4 finalisten te gaan, zo laat in het spel verandert toch niemand meer van Mol.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:
Toch wel leuk dat Paul zijn opzet met die enveloppe geslaagd is: door niet voor het geld, maar voor een extra kandidaat te gaan, verdenken Renate en Eva hem nu.
Inderdaad, kat in 't zakkie. Hij heeft ze waar hij ze hebben wilquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:
Toch wel leuk dat Paul zijn opzet met die enveloppe geslaagd is: door niet voor het geld, maar voor een extra kandidaat te gaan, verdenken Renate en Eva hem nu.
Het leek Martine Hafkamp welquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, hoe Inge zo geniepig kon kijken![]()
Maar anders was er toch een executie geweest, dan had Paul dus ook af kunnen vallen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die twee verdachten hem ook al bij de vorige test. Ik vond het juist een onzinnige reden om voor 4 finalisten te gaan, zo laat in het spel verandert toch niemand meer van Mol.
vind juist dat Renate, al een paar afleveringen lang, zo'n geniepig glimlachje heeft...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, hoe Inge zo geniepig kon kijken![]()
kan echt geen toeval zijn, die houding is ook weer te onnatuurlijkquote:
Al vanaf het beginquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef David Letterman het volgende:
vind juist dat Renate, al een paar afleveringen lang, zo'n geniepig glimlachje heeft...
Het is zo obvious dat zij het is, dat het bijna lachwekkend begint te worden.quote:
Dat zou ik nóóit doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Jij noemt Karel een leugenaar? [afbeelding]
Nah spanning is er al af. Stom van die extra week ertussen.quote:
met de theorie van Paul wel... stel je bent zelf niet de Mol en iemand haalt voor de finale even 5000 euro binnen... dan is de kans groot dat je niet voor diegene gaat bij de test lijkt me... heel slim gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die twee verdachten hem ook al bij de vorige test. Ik vond het juist een onzinnige reden om voor 4 finalisten te gaan, zo laat in het spel verandert toch niemand meer van Mol.
Ik ook niet, maar je neemt wel een risico als je voor de executie gaat. Dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef reader het volgende:
ik geloof niet dat paul was afgevallen, dus eigenlijk heeft hij zichzelf 5000 euro door de neus geboord
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef broer het volgende:
Dat zou ik nóóit doen.
Ik noem mezelf een zeef qua geheugen.
quote:Aflevering 9, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Negende dagboek-bijdrage van de Mol
Het was zover! En we stonden er met vieren! Sommigen leken er niet zo blij mee te zijn, maar het is toch wel een unicum in dit spel van de mol om met vier kandidaten aan de eindstreep te komen.
De laatste opdracht was spannend en adembenemend. Een prachtige zee met waanzinnige rotsen en bergen. Het was verre van vervelend om daar een paar uur op een boot door te brengen. Ook het einde was spannend. De anderen wisten niet waarom ze zich moesten haasten en wat er voor hen te halen viel. Wèl wist iedereen dat het de moeite waard moest zijn. Dus wie zou er uiteindelijk in slagen om dat briefje te pakken. Ik? Of een van de andere drie?
Maar nu is alles achter de rug en mocht ik het uitschreeuwen: Ik ben de mol! Ik heb jullie de afgelopen weken enorm voor de gek gehouden! Een opluchting is het wel, dat kan ik je zeggen. En over twee weken…zul jij het ook weten…
Het ging er voor Paul om dat hij zichzelf met deze actie verdacht zou maken bij de rest. En zo te zien is dat ook geslaagd, want Renateva stemde immers op hem. Als hij deze beslissing niet had genomen was dat een overduidelijke niet-molactie geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef reader het volgende:
ik geloof niet dat paul was afgevallen, dus eigenlijk heeft hij zichzelf 5000 euro door de neus geboord
Alleen daarom al is Paul een verdiende winnaar, omdat hij zo enthousiast was. Die vrouwen waren alleen maar aan het miepen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef Andiyan het volgende:
Was wel een aardige aflevering trouwens. Wat gaaf lijkt me dat trouwens, door zo'n donkere grot kanoën en dan in een soort paradijs uitkomen.![]()
Hij heeft in ieder geval niet voor niets die molboekjes gejat dan. Ondanks een rood scherm toch winnen, ook een unicum volgens mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen daarom al is Paul een verdiende winnaar, omdat hij zo enthousiast was. Die vrouwen waren alleen maar aan het miepen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dan ben je al weer helemaal uit het programma zowat![]()
meestal achteraf he..............quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef BVO het volgende:
Nu ik erop lette was Inge ook wel vrij duidelijk de mol.
Hartverwarmend. Ik was vooral ontroerd dat je zoveel geduld hebtquote:
Ben met jou eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef Bayswater het volgende:
Echt spannend is het niet meer, Inge de mol-Paul de winnaar.
wist niet dat je kwaad werd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Al vanaf het beginEen enorme nuf.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een stunt zou het zijn als de mol Renate is, en dat Inge die gebaren heeft gemaakt voor een paar extra jokers![]()
Inge die sprong de wal op en dwars door de struiken weer terug op een voortdrijvend vlot voor de verdubbelaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef broer het volgende:
Overigens dacht ik, door wat ik in dit topic las, dat Inge de verdubbelaar had binnengehaald bij de vlot-opdracht. Nu noemde Karel dat bij Paul als niet-mollige actie. Hoe zit het nou?
Of als Renate en Liesbeth flink van bil zouden zijn gegaan en daar beelden van waren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een stunt zou het zijn als de mol Renate is, en dat Inge die gebaren heeft gemaakt voor een paar extra jokers![]()
Aha! Zie je wel? Verduistering van een anti-mollenactie door Inge.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:45 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Inge die sprong de wal op en dwars door de struiken weer terug op een voortdrijvend vlot voor de verdubbelaar.
Haha, ja idd, want Renate en Eva zaten nu allebei op hemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Goede winnende actie van Paul om met z'n 4-en de finale in te gaan.
Karel zei in het voorstukje duidelijk dat de mol ontmaskerd is, terwijl er niemand op Renate heeft gestemd in de finale.. Renate kan dus de mol niet zijn!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef David Letterman het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinige die denkt dat Renate de mol is...
Ik vond dit hele seizoen heel leuk qua opdrachten en dergelijke, alleen de afgelopen uitzending was pure opvullerij met al die terugblikken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:07 schreef Eveli het volgende:
Verdraaid, 2 weken wachten tot we het eindelijk zeker zullen weten.
Was wel weer een leuke aflevering.
Dat was vorig jaar ook..Dat ze terug lieten zien de afleveringen (terugblikken)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik vond dit hele seizoen heel leuk qua opdrachten en dergelijke, alleen de afgelopen uitzending was pure opvullerij met al die terugblikken.![]()
Dat was ook eventjes mijn gedachte, maar ik bedacht me daarna gelijk dat ze dat gewoon doen juist omdat Sander zijn collega is, juist om ons dat te laten denken. Inge is en blijft de mol, dat denk ik al een paar weken en ik blijf er ook bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de reactie van Sander dacht ik gelijk aan Paul als Mol, dat ie genaaid is door z'n 3FM collega. Maar ik blijf toch bij Inge als mol.
Die opmerking kun je op verschillende manieren opvatten. De mol is nu sowieso ontmaskerd, alleen weten wij nog niet wie het is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
[..]
Karel zei in het voorstukje duidelijk dat de mol ontmaskerd is, terwijl er niemand op Renate heeft gestemd in de finale.. Renate kan dus de mol niet zijn!
mee eens zijnde...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die opmerking kun je op verschillende manieren opvatten. De mol is nu sowieso ontmaskerd, alleen weten wij nog niet wie het is.
Dave!!!quote:
Want?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Remzz het volgende:
Doet me trouwens denken aan die muzieke aanwijzing van een paar weken geleden na de flat opdracht. Dat was U2 met One, en de cover van One was heel duidelijk een hoog gebouw met een paar mensen die al over de rand zijn. Wat natuurlijk heel erg op Inge duidt.
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Remzz het volgende:
Doet me trouwens denken aan die muzieke aanwijzing van een paar weken geleden na de flat opdracht. Dat was U2 met One, en de cover van One was heel duidelijk een hoog gebouw met een paar mensen die al over de rand zijn. Wat natuurlijk heel erg op Inge duidt.
Nee , 15.30quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Omstreeks 15.35 uur de muzikale aanwijzing
Zou Renate toch de mol zijn ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fuck het is Renate..
"en toen bleek alles maar een visioen van een of andere gek te zijn" was de hint..
Juist.. wat ik ook al zei dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef MadGuy het volgende:
Maar die hint van Inge is toch wel iets té duidelijk, niet? En Karel zei ook dat we in de laatste aflevering kunnen zien hoe we het eigenlijk al die tijd al hadden kunnen weten wie de mol is.
Ja, en als Mol gaat ze dat ook echt vertellen.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De enige duidelijke aanwijzing voor Renate als mol is die actie dat ze wist wat de zin was.. "Geef elkaar de hand"
Ik denk het niet dat je dat gaat zeggen ..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en als Mol gaat ze dat ook echt vertellen........
Nou ja, dat poseren was ook wel duidelijk enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Juist.. wat ik ook al zei dus![]()
De enige duidelijke aanwijzing voor Renate als mol is die actie dat ze wist wat de zin was.. "Geef elkaar de hand"
Renate had dat visioen. Ging over 'geef elkaar de hand' Alles bleek een visioen te zijn. Oftewel: de gehele bewijsvoering tegen de Mol, kwam in het visioen van Renate (een of andere gek) tevoorschijn: de handen van Inge.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wie heeft er anders een verklaring voor de muziekale hint?
De site zegt ook..
"Getreuzel in de Kano"
"Ik ben de mol"
De enige die niet treuzelde was Paul..![]()
Ik teken ervoor..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Renate had dat visioen. Ging over 'geef elkaar de hand' Alles bleek een visioen te zijn. Oftewel: de gehele bewijsvoering tegen de Mol, kwam in het visioen van Renate (een of andere gek) tevoorschijn: de handen van Inge.
Ver gedacht, maar zo kan je het dus ook op Inge betrekken.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarschijnlijk kwam Inge ook naar buiten om ervoor te zorgen dat de rest niet naar binnen zou durven ofzo.. (grot)
Het is Inge, niet meer twijfelen johquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Njaa het moet inge wel zijn joh.. Het kan niet anders zijn..
Complottheorieën tot en metquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef Mikani het volgende:
[..]
Het is Inge, niet meer twijfelen joh.
wtf is dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:56 schreef MrManiak het volgende:
Wie is de Mol Ending:
E ------7-7-5-10-9-8-7-8--|---7-7-5-8-7-6-5-6---|---6-6-4-3-2-3-2---|
Niet helemaal af, maar het is beter dan niet, toch?
1) Check mijn post er boven, dat ik bezig was met een Gitaar tab.quote:
en toch is het Renate...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef Mikani het volgende:
[..]
Het is Inge, niet meer twijfelen joh.
ooh.. overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef MrManiak het volgende:
[..]
1) Check mijn post er boven, dat ik bezig was met een Gitaar tab.
2) Er staat boven "Wie is de Mol ending", toch?
E ------7-7-5-10-9-8-7-8--|---7-7-5-8-7-6-5-6---|---6-6-4-3-2-3-2---|
Eitje
Nee joh! Dat kan toch helemaal niet. Ik bedoel, die gebarentaal was niemand opgevallen. Alleen één iemand die er een hele studie van maakte en toevallig erop kwam. Doordat diegene het postte en de gebarentheorie zich razendsnel verspreidde lijkt het alsof het "overduidelijk" was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef ruudbackus het volgende:
Dit zou wel betekenen dat Inge met opzet de gebarentaal doet om ons in het ooitje te nemen.
Ja mja.. het is niet voor niets het spel.. "wie is de mol"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee joh! Dat kan toch helemaal niet. Ik bedoel, die gebarentaal was niemand opgevallen. Alleen één iemand die er een hele studie van maakte en toevallig erop kwam. Doordat diegene het postte en de gebarentheorie zich razendsnel verspreidde lijkt het alsof het "overduidelijk" was.
Maar dat is dus écht niet geval. Dat niemand de handgebaren van Inge zag, betekent dat het een zeer onopvallende hint is en daarmee wordt de kans grotendeels weggenomen dat het een "voor-de-gek-houd-complot" is.
Als Inge niet de mol is zou het echt te raar voor woorden zijn.![]()
Ja, Renate ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:40 schreef Longmen het volgende:
En wie zag Inge ook alweer met dat lift spel? Paul toch??
Yep volgens mij ook..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:43 schreef Longmen het volgende:
Maar Paul had volgens mij wel goeie antwoorden....
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef Andiyan het volgende:
Als Inge niet de mol is zou het echt te raar voor woorden zijn.![]()
De kijkers voor de gek houden? Ingefluistert door de redactie? Niet erg waarschjinlijk, maar je weet het nooit met dit programmaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Wat heeft het voor zin om gebarentaal op die foto's te gebruiken als je niet de mol bent
Niemand zegt natuurlijk dat je niet ook de Mol kan zien met foute antwoorden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef MadGuy het volgende:
Renate zag Inge. En ze zei inderdaad dat ze vragen naar haar idee fout had beantwoord. Dus volgens Renate kan het Inge nooit zijn.
In dat geval is het wel een enorm lullig voor Renate, die is dan wel behoorlijk op het verkeerde been gezet..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Niemand zegt natuurlijk dat je niet ook de Mol kan zien met foute antwoorden.
Dat weet niemand toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand nog of Renate inderdaad vragen fout had
Die handgebaren van Inge zijn wel zo geraffineerd, waarom zo'n schijnactie... Inge is gewoon de Molquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:06 schreef Longbottom het volgende:
Renate is gewoon zelf de mol. Het zou raar zijn als ze zichzelf zou zien...
Welke handgebaren? Ik geloof dat ik het niet gezien heb..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die handgebaren van Inge zijn wel zo geraffineerd, waarom zo'n schijnactie... Inge is gewoon de Mol
Waarom zou ze dat moetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:53 schreef Longbottom het volgende:
Ze moet tenslotte ook zorgen dat de kijkers haar niet zullen verdenken.
quote:
Wij kunnen de antwoorden toch niet weten. Alleen de 3e misschien. Geloof ook dat ze die juist had werd hier gezegd..quote:Op zondag 4 maart 2007 14:56 schreef TheVulture het volgende:
De vragen die Renate kreeg bij de liftopdracht:
Renate
1.Op welke positie naast de rivier stond jouw vat?
Ze antwoordt ‘7’ en gaat naar de 3e verdieping.
2. Hoe heette de 2e straat rechts die jullie insloegen in Chinatown?
a. Songsawat rd
b. Padsai rd
c. Songwat rd
Ze antwoordt ‘Songwat rd’ en gaat naar de 6e verdieping.
3. Wat was de juiste naam van het tweede treinstation?
a. Loun Bum
b. Bhumibol
c. Lop Buri
Ze antwoordt ‘Lop Buri’ en gaat naar de 11e verdieping. Daar ziet ze Inge.
In de opdrachtomschrijving staat dat ze de Mol krijgen te zien als ze drie vragen goed beantwoorden
Had jij dit zelf ontdekt dan, als niemand op een forum het had gezien?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:49 schreef Molline het volgende:
Als die handgebaren gewoon aan Inge doorgefluisterd zijn om de kijker op het verkeerde spoor te krijgen, zou ik dat wel heel flauw vinden.![]()
De opzet van het programma was toch altijd dat door middel van subtiele hints, je er achter kon komen wie de mol is?
Als je dat allemaal niet wil weten, moet je eigenlijk wegblijven van het internet, want iedereen gaat op zijn eigen manier op zoek naar aanwijzingen. Maar je hebt wel gelijk, het is wel zonde dat het al bekend is.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Freezor het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat die hint ontdekt is en dat ze überhaubt hints in de serie stoppen. Laat het mij maar lekker uitzoeken met opdrachtanalyses enzo, dat vind ik veel leuker.
T zou me zomaar niet verbazenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Inge dat gedaan heeft om de kijkers zand in de ogen te gooien.
Dat dan weer wel. Alhoewel het geen verrassing meer is.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach, we hebben iets om naar uit te kijken![]()
hoezo een visioen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:48 schreef ruudbackus het volgende:
Die muzikale hint van dat visioen kan dat ook neit op het rode scherm van Paul duiden? Dat ie daadwerkelijk geen rood scherm heeft gehad?
Dat vind ik dus nietquote:Op maandag 5 maart 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Inge dat gedaan heeft om de kijkers zand in de ogen te gooien.
hoeseau?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet(zie mijn post hierboven). Dan gaat toch de opzet van het programma verloren?
Dat vind ik ook niet. Wanneer de programmamakers het inge hebben ingefluisterds om te doen terwijl ze de mol niet is, is het idioot om de kijker op het verkeerde been te zetten. En wanneer ze het op eigen initiatief gedaan heeft is het ook stom omdat de deelnemers tegen elkaar spelen en niet voor de kijker. Die kijkt alleen en raad voor zichzelf wie de mol is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet(zie mijn post hierboven). Dan gaat toch de opzet van het programma verloren?
JUIST NIET! Hoe mooi is het om de kijker op de verkeerde been te zetten.. des te mooier de climax isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet. Wanneer de programmamakers het inge hebben ingefluisterds om te doen terwijl ze de mol niet is, is het idioot om de kijker op het verkeerde been te zetten. En wanneer ze het op eigen initiatief gedaan heeft is het ook stom omdat de deelnemers tegen elkaar spelen en niet voor de kijker. Die kijkt alleen en raad voor zichzelf wie de mol is.
Helemaal mee eensch,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
JUIST NIET! Hoe mooi is het om de kijker op de verkeerde been te zetten.. des te mooier de climax is![]()
Op dat punt zou ik het gaaf vinden als Inge de mol niet blijkt te zijn. Maar toch, dan blijft deze reeks WIDM met een heel hoogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
JUIST NIET! Hoe mooi is het om de kijker op de verkeerde been te zetten.. des te mooier de climax is![]()
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie echt niet.. (met alle respect hoor).. Je moet eens ff op de fora kijken van wieisdemol.nl kijken hoeveel theorien daar de ronde doen over wie de mol wel niet kan zijn.. Dat is toch juist het hele freakin doel van het programma!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:01 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Op dat punt zou ik het gaaf vinden als Inge de mol niet blijkt te zijn. Maar toch, dan blijft deze reeks WIDM met een heel hoog-gehalte zitten bij mij. Vage insinuaties die sterk wijzen op een mol zijn en die dan een op-het-verkeerde-been-zet-actie blijken?
![]()
Dit zou ook zomaar kunnen betekenen dat het Paul is..quote:Uit 'Dagboek van de Mol":
Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. Toch hadden we tien minuten over. Iedere minuut is er één te veel, maar met tien minuten kan ik leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door CSI_MIAMI op 07-03-2007 10:59:37 ]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dit zou ook zomaar kunnen betekenen dat het Paul is..
Zo dat is ff vaag die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:45 schreef Longmen het volgende:
Wat stond er in de spoiler / op Wiki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Spijtig..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef alwaysthebest het volgende:
O shit, ik zat me er al weer op te verheugen dat morgen WIDM weer is. Dacht dat die twee weken nu wel om waren..
Voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef MadGuy het volgende:
Nee hoor. Volgende week pas. Vanavond is er schaatsen.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef Michellee het volgende:
Maar vanavond is er toch ook een aflevering?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Bayswater het volgende:
ik zag net een klein hoopje aarde op het veld bij Newcastle, wellicht een hint?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef Mvnl het volgende:
toch nog even een TVP-tje voor die laatste week...
T was weer een een fijn seizoen, de beste van de 3 bn-ers-reeksen (al kan een stomme climax t totaalgevoel natuurlijk nog wel enigszins onderuithalen)... EENSCH!
Inge is cool (mits ze de mol inderdaad is, anders is t eigenlijk gewoon een vervelend zeikwijf) EENSCH...
Wat als Renate het is... ook zo'n voor de hand liggende eigenlijk (maar zij is het niet)
oh dat zou vet zijn zeg.. alhoewel ik wel denk dat de kijkcijfers dan misschien ietsjes zullen dalen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
In mijn tv-gids lees ik dat het "vrijwel zeker" is dat er volgend jaar een nieuwe Mol komt. Ja, ze zijn wel gék bij de AVRO om zo'n kijkcijferkanon af te blazen![]()
Toch hoop ik dat ze het aandurven om weer eens met 'onbekende' Nederlanders op stap te gaan.
Misschien wel. Ik heb altijd genoten van de reeksen met de 'onbekende' Nederlanders. De formule is gewoon heel sterk, heb je geen 'bekende' Nederlanders voor nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oh dat zou vet zijn zeg.. alhoewel ik wel denk dat de kijkcijfers dan misschien ietsjes zullen dalen..
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Met onbekende Nederlanders lijkt het me juist saaier.
Qua opdrachten vond ik de tweede reeks in Schotland het spannendst. De taxi-opdracht. Het kasteel. De haggisquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef Nesle het volgende:
Ik vind de allermooiste en lachwekkendste opdracht nog steeds het lasergame met Marc-Marie, Lottie, Isabelle en Yvon
Ge-wel-dig
Had Yvonne niet moeten winnen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:24 schreef Nesle het volgende:
De taxi-opdracht was ook geniaal, ja en in het kasteel met de morsecodes
De kijkcijfers zijn wel gestegen sinds BN'ers mee doen aan het programma (of het is de charme van Karelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
In mijn tv-gids lees ik dat het "vrijwel zeker" is dat er volgend jaar een nieuwe Mol komt. Ja, ze zijn wel gék bij de AVRO om zo'n kijkcijferkanon af te blazen![]()
Toch hoop ik dat ze het aandurven om weer eens met 'onbekende' Nederlanders op stap te gaan.
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Dat stond in mijn avro- gids ook dat ze mee doorgaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
George, dé Molquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Met onbekende Nederlanders lijkt het me juist saaier.
Idd, de Mol met onbekende Nederlanders is juist vele malen leuker. Je moet namelijk eerst de kanidaten nog leren kennen, terwijl je met BN'ers altijd al bevooroordeelt gaat kijken.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Ja die met Marc-Marie was echt verrassend leuk. Maar die met Milouska als mol, vond ik echt het slechtse seizoen aller tijden: kandidaten waren niet echt leuk, geen leuke opdrachten, geen leuk land en een slechte mol.
Maar dit jaar was het alweer een stuk leuker.
Klopt, en die 'geheime aanwijzingen' vielen met Yvon ook ontzettend tegen. Als neutrale kijker had je haar ook snel door kunnen hebben, maar ik was gewoon te gefocused op Marc-Marie, het bekende probleem met de tunnelvisie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Eens.
Yvon vond ik ook een slechte Mol trouwens, dat waren toch geen Mollenstreken?!?
Draait het om "hulpmollen"? Om dé Mol tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond die hulpmollen bij Yvon toen heel zwak.
Wel een leuke winnaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Ja die met Marc-Marie was echt verrassend leuk. Maar die met Milouska als mol, vond ik echt het slechtse seizoen aller tijden: kandidaten waren niet echt leuk, geen leuke opdrachten, geen leuk land en een slechte mol.
Ik wilde gewoon niet geloven dat iemand zoooo dom kon spelen, dus voor mijn idee moest het wel echt zijn. Maar zo ver kom je niet als je zo dom bent. Ik wilde niet geloven dat zij de Mol was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoorde bij de tweede helft
Totdat ze best ver kwam.
Ik kijk sinds vorig jaar voor het eerst naar WIDMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond de series met onbekenden echt veel leuker.
Nico als mol, George, Elise.... Al was de eerste serie met Yvon
en Lottie
en Marc-Marie
ook nog erg tof.
En toen was Angela er nog.
Leuk plan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
Misschien een optie voor de AVRO om een soort "Ultimate Mol" te doen, dus met alle voorgaande mollen waarvan er dit maal natuurlijk maar 1 opnieuw de mol is.
De ex-mollen weten natuurlijk vele streken en trucjes die ze zelf hebben toegepast, ik denk dat dit best leuke taferelen kan opleveren.
Geen wonder dat de Avro de boel voortzet. Als verdorie anderhalf Nederland kijkt, kun je met recht spreken van een kijkcijferkanon.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef MrManiak het volgende:
en vanaf aflevering 1 had heel Nederland al door dat zij de Mol was... De andere helft dacht "Die is té dom om de Mol te kunnen zijn"
Hier staat het hele seizoen met Marc-Marie enzo. Leuk om te kijken als je je verveelt dacht ik zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk sinds vorig jaar voor het eerst naar WIDM![]()
Ik heb erg veel gemistJammer
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Geen wonder dat de Avro de boel voortzet. Als verdorie anderhalf Nederland kijkt, kun je met recht spreken van een kijkcijferkanon.
En over Milouska: geen van de afvallers in die serie had ooit op Milouska gestemd als mol. Dus zó vreselijk duidelijk was het nu ook weer niet...
Oeps, lolquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Geen wonder dat de Avro de boel voortzet. Als verdorie anderhalf Nederland kijkt, kun je met recht spreken van een kijkcijferkanon.
En over Milouska: geen van de afvallers in die serie had ooit op Milouska gestemd als mol. Dus zó vreselijk duidelijk was het nu ook weer niet...
Ik vond haar ook goed, zelfs niemand van haar tegenstanders hadden Milouska als mol herkendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef tessie het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Molouska ook juist goed als mol. Bijna iedereen dacht dat ze echt zo dom was en zo irritant. Dan heb je het goed gespeelt vind ik.
Oh leuk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier staat het hele seizoen met Marc-Marie enzo. Leuk om te kijken als je je verveelt dacht ik zo?WIDM
En dat allemaal dankzij een heel slim en oplettend persoon... Inge heeft het eigenlijk gewoon briljant gedaan, al blijft het jammer dat Nadja zo geholpen heeftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef Nuna het volgende:
Eigenlijk best een anticlimax donderdag, dat is dan wel weer jammer.
Als Inge de mol is natuurlijk he, maar daar ga ik wel vanuit.
Ben ik niet met je eens, voor de kandidaten was Milouska een geweldige mol, ze is niet ontmaskerd. Verder heeft die serie met de fietstocht van Frederique wetende dat ze een paar maanden later overleed het mooiste tv-moment van De Mol ever opgeleverd. Argentinie was daarnaast een prachtlocatie...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Maar dit jaar was het alweer een stuk leuker.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een mix van BN'ers en onbekenden, zou ook wel eens leuk kunnen zijn
misschien is nadja ook wel ingehuurd om in den beginne de aandacht van inge af te leidenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij een heel slim en oplettend persoon... Inge heeft het eigenlijk gewoon briljant gedaan, al blijft het jammer dat Nadja zo geholpen heeft
Ooooh geweldig!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
Hier staat het hele seizoen met Marc-Marie enzo. Leuk om te kijken als je je verveelt dacht ik zo?WIDM
Een kratje bier, en de pot.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef ArendBarend het volgende:
Wat is de beloning voor de mol bij wie is de mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |