1) Check mijn post er boven, dat ik bezig was met een Gitaar tab.quote:
en toch is het Renate...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef Mikani het volgende:
[..]
Het is Inge, niet meer twijfelen joh.
ooh.. overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef MrManiak het volgende:
[..]
1) Check mijn post er boven, dat ik bezig was met een Gitaar tab.
2) Er staat boven "Wie is de Mol ending", toch?
E ------7-7-5-10-9-8-7-8--|---7-7-5-8-7-6-5-6---|---6-6-4-3-2-3-2---|
Eitje
Nee joh! Dat kan toch helemaal niet. Ik bedoel, die gebarentaal was niemand opgevallen. Alleen één iemand die er een hele studie van maakte en toevallig erop kwam. Doordat diegene het postte en de gebarentheorie zich razendsnel verspreidde lijkt het alsof het "overduidelijk" was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef ruudbackus het volgende:
Dit zou wel betekenen dat Inge met opzet de gebarentaal doet om ons in het ooitje te nemen.
Ja mja.. het is niet voor niets het spel.. "wie is de mol"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee joh! Dat kan toch helemaal niet. Ik bedoel, die gebarentaal was niemand opgevallen. Alleen één iemand die er een hele studie van maakte en toevallig erop kwam. Doordat diegene het postte en de gebarentheorie zich razendsnel verspreidde lijkt het alsof het "overduidelijk" was.
Maar dat is dus écht niet geval. Dat niemand de handgebaren van Inge zag, betekent dat het een zeer onopvallende hint is en daarmee wordt de kans grotendeels weggenomen dat het een "voor-de-gek-houd-complot" is.
Als Inge niet de mol is zou het echt te raar voor woorden zijn.![]()
Ja, Renate ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:40 schreef Longmen het volgende:
En wie zag Inge ook alweer met dat lift spel? Paul toch??
Yep volgens mij ook..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:43 schreef Longmen het volgende:
Maar Paul had volgens mij wel goeie antwoorden....
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef Andiyan het volgende:
Als Inge niet de mol is zou het echt te raar voor woorden zijn.![]()
De kijkers voor de gek houden? Ingefluistert door de redactie? Niet erg waarschjinlijk, maar je weet het nooit met dit programmaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Wat heeft het voor zin om gebarentaal op die foto's te gebruiken als je niet de mol bent
Niemand zegt natuurlijk dat je niet ook de Mol kan zien met foute antwoorden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef MadGuy het volgende:
Renate zag Inge. En ze zei inderdaad dat ze vragen naar haar idee fout had beantwoord. Dus volgens Renate kan het Inge nooit zijn.
In dat geval is het wel een enorm lullig voor Renate, die is dan wel behoorlijk op het verkeerde been gezet..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Niemand zegt natuurlijk dat je niet ook de Mol kan zien met foute antwoorden.
Dat weet niemand toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand nog of Renate inderdaad vragen fout had
Die handgebaren van Inge zijn wel zo geraffineerd, waarom zo'n schijnactie... Inge is gewoon de Molquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:06 schreef Longbottom het volgende:
Renate is gewoon zelf de mol. Het zou raar zijn als ze zichzelf zou zien...
Welke handgebaren? Ik geloof dat ik het niet gezien heb..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die handgebaren van Inge zijn wel zo geraffineerd, waarom zo'n schijnactie... Inge is gewoon de Mol
Waarom zou ze dat moetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:53 schreef Longbottom het volgende:
Ze moet tenslotte ook zorgen dat de kijkers haar niet zullen verdenken.
quote:
Wij kunnen de antwoorden toch niet weten. Alleen de 3e misschien. Geloof ook dat ze die juist had werd hier gezegd..quote:Op zondag 4 maart 2007 14:56 schreef TheVulture het volgende:
De vragen die Renate kreeg bij de liftopdracht:
Renate
1.Op welke positie naast de rivier stond jouw vat?
Ze antwoordt ‘7’ en gaat naar de 3e verdieping.
2. Hoe heette de 2e straat rechts die jullie insloegen in Chinatown?
a. Songsawat rd
b. Padsai rd
c. Songwat rd
Ze antwoordt ‘Songwat rd’ en gaat naar de 6e verdieping.
3. Wat was de juiste naam van het tweede treinstation?
a. Loun Bum
b. Bhumibol
c. Lop Buri
Ze antwoordt ‘Lop Buri’ en gaat naar de 11e verdieping. Daar ziet ze Inge.
In de opdrachtomschrijving staat dat ze de Mol krijgen te zien als ze drie vragen goed beantwoorden
Had jij dit zelf ontdekt dan, als niemand op een forum het had gezien?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:49 schreef Molline het volgende:
Als die handgebaren gewoon aan Inge doorgefluisterd zijn om de kijker op het verkeerde spoor te krijgen, zou ik dat wel heel flauw vinden.![]()
De opzet van het programma was toch altijd dat door middel van subtiele hints, je er achter kon komen wie de mol is?
Als je dat allemaal niet wil weten, moet je eigenlijk wegblijven van het internet, want iedereen gaat op zijn eigen manier op zoek naar aanwijzingen. Maar je hebt wel gelijk, het is wel zonde dat het al bekend is.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Freezor het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat die hint ontdekt is en dat ze überhaubt hints in de serie stoppen. Laat het mij maar lekker uitzoeken met opdrachtanalyses enzo, dat vind ik veel leuker.
T zou me zomaar niet verbazenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Inge dat gedaan heeft om de kijkers zand in de ogen te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |