Ik vond dit hele seizoen heel leuk qua opdrachten en dergelijke, alleen de afgelopen uitzending was pure opvullerij met al die terugblikken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:07 schreef Eveli het volgende:
Verdraaid, 2 weken wachten tot we het eindelijk zeker zullen weten.
Was wel weer een leuke aflevering.
Dat was vorig jaar ook..Dat ze terug lieten zien de afleveringen (terugblikken)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik vond dit hele seizoen heel leuk qua opdrachten en dergelijke, alleen de afgelopen uitzending was pure opvullerij met al die terugblikken.![]()
Dat was ook eventjes mijn gedachte, maar ik bedacht me daarna gelijk dat ze dat gewoon doen juist omdat Sander zijn collega is, juist om ons dat te laten denken. Inge is en blijft de mol, dat denk ik al een paar weken en ik blijf er ook bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de reactie van Sander dacht ik gelijk aan Paul als Mol, dat ie genaaid is door z'n 3FM collega. Maar ik blijf toch bij Inge als mol.
Die opmerking kun je op verschillende manieren opvatten. De mol is nu sowieso ontmaskerd, alleen weten wij nog niet wie het is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
[..]
Karel zei in het voorstukje duidelijk dat de mol ontmaskerd is, terwijl er niemand op Renate heeft gestemd in de finale.. Renate kan dus de mol niet zijn!
mee eens zijnde...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die opmerking kun je op verschillende manieren opvatten. De mol is nu sowieso ontmaskerd, alleen weten wij nog niet wie het is.
Dave!!!quote:
Want?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Remzz het volgende:
Doet me trouwens denken aan die muzieke aanwijzing van een paar weken geleden na de flat opdracht. Dat was U2 met One, en de cover van One was heel duidelijk een hoog gebouw met een paar mensen die al over de rand zijn. Wat natuurlijk heel erg op Inge duidt.
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Remzz het volgende:
Doet me trouwens denken aan die muzieke aanwijzing van een paar weken geleden na de flat opdracht. Dat was U2 met One, en de cover van One was heel duidelijk een hoog gebouw met een paar mensen die al over de rand zijn. Wat natuurlijk heel erg op Inge duidt.
Nee , 15.30quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Omstreeks 15.35 uur de muzikale aanwijzing
Zou Renate toch de mol zijn ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fuck het is Renate..
"en toen bleek alles maar een visioen van een of andere gek te zijn" was de hint..
Juist.. wat ik ook al zei dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef MadGuy het volgende:
Maar die hint van Inge is toch wel iets té duidelijk, niet? En Karel zei ook dat we in de laatste aflevering kunnen zien hoe we het eigenlijk al die tijd al hadden kunnen weten wie de mol is.
Ja, en als Mol gaat ze dat ook echt vertellen.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De enige duidelijke aanwijzing voor Renate als mol is die actie dat ze wist wat de zin was.. "Geef elkaar de hand"
Ik denk het niet dat je dat gaat zeggen ..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en als Mol gaat ze dat ook echt vertellen........
Nou ja, dat poseren was ook wel duidelijk enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Juist.. wat ik ook al zei dus![]()
De enige duidelijke aanwijzing voor Renate als mol is die actie dat ze wist wat de zin was.. "Geef elkaar de hand"
Renate had dat visioen. Ging over 'geef elkaar de hand' Alles bleek een visioen te zijn. Oftewel: de gehele bewijsvoering tegen de Mol, kwam in het visioen van Renate (een of andere gek) tevoorschijn: de handen van Inge.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wie heeft er anders een verklaring voor de muziekale hint?
De site zegt ook..
"Getreuzel in de Kano"
"Ik ben de mol"
De enige die niet treuzelde was Paul..![]()
Ik teken ervoor..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Renate had dat visioen. Ging over 'geef elkaar de hand' Alles bleek een visioen te zijn. Oftewel: de gehele bewijsvoering tegen de Mol, kwam in het visioen van Renate (een of andere gek) tevoorschijn: de handen van Inge.
Ver gedacht, maar zo kan je het dus ook op Inge betrekken.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarschijnlijk kwam Inge ook naar buiten om ervoor te zorgen dat de rest niet naar binnen zou durven ofzo.. (grot)
Het is Inge, niet meer twijfelen johquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Njaa het moet inge wel zijn joh.. Het kan niet anders zijn..
Complottheorieën tot en metquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef Mikani het volgende:
[..]
Het is Inge, niet meer twijfelen joh.
wtf is dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:56 schreef MrManiak het volgende:
Wie is de Mol Ending:
E ------7-7-5-10-9-8-7-8--|---7-7-5-8-7-6-5-6---|---6-6-4-3-2-3-2---|
Niet helemaal af, maar het is beter dan niet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |