abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:28:27 #1
88233 Steve
Still the best.
pi_46573811

De serie "Wie is... de Mol" is iedere donderdag om 20.30 uur op Nederland 1 te zien. De herhaling is op maandag om 15.10 uur op Nederland 2.

Onder leiding van Karel voeren de tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die op het eind van de rit weet wie de Mol is.

De opdrachten zijn in vergelijking met voorgaande jaren nu nóg spectaculairder, angstaanjagender of ontroerender, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de Mol blijft constant voelbaar. Wie van hen de Mol is houdt ook de kijker continu bezig, want de slimme kijker zal kunnen ontdekken waar en hoe de Mol heeft gesaboteerd.

In een bloedstollende finale wordt onthuld wie de Mol is, al zal dit voor de doortastende of oplettende kijker misschien geen verrassing zijn. De winnaar krijgt ook deze keer het volledige bedrag dat de groep onderweg heeft verdiend. De anderen krijgen niets. In de slotaflevering komt iedereen weer bij elkaar om te zien waar het fout is gegaan, waar de Mol heeft gesaboteerd en waar het mislukken van de opdracht vooral aan henzelf te wijten was?

De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag: ... Wie is...de Mol?

Alex Klaassen, cabaratier

Dick Jol, scheidsrechter

Eva van der Gucht, actrice (o.a. BNN Kannibalen)

Inge Ipenburg, actrice

Liesbeth Kamerling, actrice

Menno Bentveld, presentator VARA

Nadja Hüpscher, actrice

Paul Rabbering, Radio DJ 3FM

Renate Verbaan, presentatrice RTL

Sander Lantinga, presentator BNN en radio DJ 3FM

Aflevering 1 (4 januari)
Aflevering 2 (11 januari)
Aflevering 3 (18 januari)

WIDM-prono 2007: Aflevering #1
WIDM-prono 2007: Aflevering #2
WIDM-prono 2007: Aflevering #3
WIDM-prono 2007: Aflevering #4
WIDM-prono 2007: Aflevering #5

WIDM 2007: Avrobode Puzzels

WIDM #18: De uitslag is bekend. (vorig seizoen)

WIDM 2007 #1: De kandidaten zijn bekend!
WIDM 2007 #2: Nog 0 nachtjes slapen!
WIDM 2007 #3: Dag [xxxxxxxx]!
WIDM 2007 #4: Sitting, waiting, thinking...
WIDM 2007 #5: de Mol in actie..
WIDM 2007 #6: Hij is het!
WIDM 2007 #7: Wat te doen met Paul
WIDM 2007 #8: Zonder spoilers in de titel.
WIDM 2007 #9: met acteurs, Dj en scheidsrechter

Deze OP is hier te vinden.

Let er bij het openen van volgende topics op dat spoilers niet in de topictitel horen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_46573864
Ok... dat zag ik niet aankomen. Dus dit seizoen hebben we een winnaar, een verliezer, een mol en iemand die helemaal niets is? Of zitten er soms 2 mollen in het spel?

Inge is in ieder geval sowieso nog steeds mijn mol.
pi_46573867
Ik ga voor Paul. Kan niet wachten tot volgende week.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:29:36 #4
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_46573871
wat een mindfuck, zouden ze echt met 4 de finale ingaan?
opvallend dat er nu ineens 2 op Paul zitten, voor het eerst.
en alleen paul op inge...
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_46573886
nog een hele week wachten
ik HAAT cliffhangers...
pi_46573902
Wat een mindfuck zo vlak voor de laatste aflevering. Ik was overtuigd dat Inge de Mol is maar nu weet ik het weer niet meer zo zeker.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_46573932
Inge heeft weer flink gezeurd vandaag. Geen tor, niet durven klimmen als de ladder niet sterk genoeg lijkt..
Mon 'en!
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:31:59 #8
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_46573973
De verliezer eet de tor
Finale met vier?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:33:18 #9
88233 Steve
Still the best.
pi_46574014
Ik blijf op Eva gokken.
Bij die torren wals ze als laatste over, en wist dat ze 1 tot moest opeten. Dat komt overtuigend over.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_46574015
De test is wel gemaakt dus lijkt me sterk dat ze daar niets mee doen...
Something for your mind, your body and your soul.
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:33:31 #11
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_46574022
Renate is toch de mol??

p.s. Inge Ipenburg heeft wel iets weg van een griezelig beest, dus dat zou m ook kunnen zijn
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_46574066
Fuk zeg.

'Oh maar daar komt geen molboekje uit, daar gaan een paar jokers in"
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_46574082
Maar euh.... waarom heeft Karel het voor elkaar? Dat zou toch deze aflevering duidelijk worden? In ieder geval, ik dacht dat hij dat zei aan het begin.
pi_46574105
quote:
Aflevering 8, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Achtste dagboek-bijdrage van de Mol

Met z’n vieren dus! Een Mol, een winnaar, een verliezer en nog een verliezer. Of: Een mol, een verliezer en twee winnaars. Of: een winnaar, een verliezer en twee… mollen!? Zou het kunnen? Zouden we gewoon om de beurt dit dagboekje schrijven al weken lang? Of staan we daar volgende week gewoon met z’n drieën en pest Karel maar een beetje? Wie weet. Ik weet het. Nu jij nog.

Mijn medekandidaten hadden vandaag misschien en stapje wijzer kunnen worden. Mappen vol nuttige informatie. Een mand vol jokers zelfs. En niemand die nieuwsgierig genoeg was om wat rond te neuzen in die schatkamer. Jammer hoor.
En nu nog een week en we staan in de finale! Wie ‘we’ zijn, zeg ik natuurlijk niet. Maar ik verzeker je: Ik zal er zijn!
pi_46574173
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Renate is toch de mol??

p.s. Inge Ipenburg heeft wel iets weg van een griezelig beest, dus dat zou m ook kunnen zijn
Inge is leuk en speelt in mijn ogen de rol van d'r leven als mol
Hmm 4 finalisten, zouden er dit keer dan toch eindelijk eens 2 mollen zijn?
Paul en Inge?
Kunnen de mollen 'elkaar de hand' geven, en zou t fragment waarin Inge haar boekje aan Paul gaf in een heel ander daglicht stellen...
Maar de hele 2 mollen-theorie haalt t concept van t programma in mijn ogen onderuit, dus ik hoop t niet.
T is gewoon Inge, ook omdat ze dan (om met Liz' woorden te spreken) ineens een veel leuker mens is...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:36:57 #16
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46574210
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef broer het volgende:
Ik denk dat er vanavond niemand uitgaat. Finale met zijn vieren.

Leuke aflevering. Alleen dat insecten eten was me te veel Fear Factor.

Geen van de kandidaten stemt op Renate, trouwens. Als ze de mol is - wat ik niet denk, ik hou het op Inge - heeft ze iedereen ontzettend om de tuin geleid.
pi_46574261
Viel me trouwens ook op dat Inge bij de laddertjesopdracht even in de 'ze'-vorm over de kandidaten sprak (soms komen 'ze' er helemaal niet uit)
pi_46574276
Dit is voor het eerst sinds ik de Mol volg (en ik heb ze allemaal gevolgd) dat ik geen idee heb wie het is.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46574286
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Maar euh.... waarom heeft Karel het voor elkaar? Dat zou toch deze aflevering duidelijk worden? In ieder geval, ik dacht dat hij dat zei aan het begin.
Ik denk dat Karel de hand heeft gekregen vóór dat ze elkaar een hand moesten geven..
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:38:28 #20
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_46574292
Ik weet het echt niet meer !
pi_46574293
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:31 schreef Wickedangel het volgende:
De verliezer eet de tor
Eva dus.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46574304
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef bloempjuh het volgende:
Inge heeft weer flink gezeurd vandaag. Geen tor, niet durven klimmen als de ladder niet sterk genoeg lijkt..
Paul praatte haar vooral naar beneden, dacht ik.
Variety is the spice of life
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:38:50 #23
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_46574308
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef broer het volgende:

Leuke aflevering. Alleen dat insecten eten was me te veel Fear Factor.

Geen van de kandidaten stemt op Renate, trouwens. Als ze de mol is - wat ik niet denk, ik hou het op Inge - heeft ze iedereen ontzettend om de tuin geleid.
Onze profeet
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_46574323
Jezus als nu iemand die hele mand jokers had gepakt hadden we de winnaar al geweten!
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:39:12 #25
71384 Urnie
.... is een zij
pi_46574328
Leuke aflevering! Respect voor Eva met die tor. Ik heb met kippenvel zitten kijken.

Maar door die actie verdenk ik haar totaal niet meer. En door die opmerking van Renate: Zeg jongens, is het niet "geef elkaar de hand" , weet ik het bij haar ook niet meer. Zucht....
I wish I were you, so I can be friends with me...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')