quote:Aflevering 8, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Achtste dagboek-bijdrage van de Mol
Met z’n vieren dus! Een Mol, een winnaar, een verliezer en nog een verliezer. Of: Een mol, een verliezer en twee winnaars. Of: een winnaar, een verliezer en twee… mollen!? Zou het kunnen? Zouden we gewoon om de beurt dit dagboekje schrijven al weken lang? Of staan we daar volgende week gewoon met z’n drieën en pest Karel maar een beetje? Wie weet. Ik weet het. Nu jij nog.
Mijn medekandidaten hadden vandaag misschien en stapje wijzer kunnen worden. Mappen vol nuttige informatie. Een mand vol jokers zelfs. En niemand die nieuwsgierig genoeg was om wat rond te neuzen in die schatkamer. Jammer hoor.
En nu nog een week en we staan in de finale! Wie ‘we’ zijn, zeg ik natuurlijk niet. Maar ik verzeker je: Ik zal er zijn!
Inge is leuk en speelt in mijn ogen de rol van d'r leven als molquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Renate is toch de mol??
p.s. Inge Ipenburg heeft wel iets weg van een griezelig beest, dus dat zou m ook kunnen zijn
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef broer het volgende:
Ik denk dat er vanavond niemand uitgaat. Finale met zijn vieren.![]()
Ik denk dat Karel de hand heeft gekregen vóór dat ze elkaar een hand moesten geven..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Maar euh.... waarom heeft Karel het voor elkaar? Dat zou toch deze aflevering duidelijk worden? In ieder geval, ik dacht dat hij dat zei aan het begin.
Eva dus.quote:
Paul praatte haar vooral naar beneden, dacht ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef bloempjuh het volgende:
Inge heeft weer flink gezeurd vandaag. Geen tor, niet durven klimmen als de ladder niet sterk genoeg lijkt..
Onze profeetquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef broer het volgende:
Leuke aflevering. Alleen dat insecten eten was me te veel Fear Factor.
Geen van de kandidaten stemt op Renate, trouwens. Als ze de mol is - wat ik niet denk, ik hou het op Inge - heeft ze iedereen ontzettend om de tuin geleid.
Ze moeten de mol gewoon nog even snel terugbrengen in het spel volgende week... foutje van de computer bij de eerste executiequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
En volgende week alweer met oud-kandidaten? Ik hoop dat ze dat gewoon bewaren tot de allerlaatste aflevering..
Twee mollen zou ik ook niet leuk vinden. Wat mij betreft mogen ze het hele spelconcept overhoop gooien, zoals nu met een finale met vier personen, maar het principe moet wel blijven dat het 'één tegen allen' is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef Mvnl het volgende:
Hmm 4 finalisten, zouden er dit keer dan toch eindelijk eens 2 mollen zijn?
Paul en Inge?
Kunnen de mollen 'elkaar de hand' geven, en zou t fragment waarin Inge haar boekje aan Paul gaf in een heel ander daglicht stellen...
Maar de hele 2 mollen-theorie haalt t concept van t programma in mijn ogen onderuit, dus ik hoop t niet.
Ik heb ze er neergelegd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef DaMart het volgende:
Jij hebt zeker ook in dat kamertje met die draaiboeken gezeten?
En dan stemmen ze net de mol weg 'vóór de echte finalequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:46 schreef DaMart het volgende:
Wellicht vindt er volgende week nog een tussentijdse executie plaats en moeten die oud-kandidaten iemand wegstemmen of zo.
plus nog een halve Nadja-mol wordt 3. Nee ik geloof het niet. Zou echt te waardeloos zijn.quote:
Dat zou echt complete conceptverneuking zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
plus nog een halve Nadja-mol wordt 3. Nee ik geloof het niet. Zou echt te waardeloos zijn.
Ik zie maar één handquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef digispeed het volgende:
trouwens inge had vandaag op de groepsfoto weer haar handen in de vorm van een M een O en L
das nou al de zoveelste keer
[afbeelding]
Dat is de laatste jaren altijd zo.quote:en ik denk dat we volgende week nog niet de ontknoping zien.
zal nog wel een extra weekje gerekt worden
met haar vingers zie je de m en de oquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie maar één hand![]()
[..]
Dat is de laatste jaren altijd zo.
Vergezocht: vingers vormen de Mquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie maar één hand![]()
[..]
Dat is de laatste jaren altijd zo.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
met haar vingers zie je de m en de o
haar rechterarm is in de vorm van een L
waar zijn die foto's dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef digispeed het volgende:
Heel duidelijk was bij aflevering 1 de i te zien in het handalfabet. De andere afleveringen waren minder duidelijk. Maar bij aflevering 3 en 4 zou je een d en een e kunnen herkennen.
Aflevering 7 was duidelijk een m en 8 idd een o.
Ik zie 't er niet in. Maar zou best kunnen, wat je post over gebarentaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef digispeed het volgende:
Shit, aangezien ik Renate en Eva niet meer zo verdenk na deze aflevering, begin ik bijna te geloven dat dit een serieuze hint is. Echt een natuurlijke pose kan ik het niet noemen van Inge op de foto.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
aflevering 7 zou dan toch de E moeten zijn, ipv de M? Of gaat het volgens deze theorie niet op volgorde? (dan vind ik het nl beetje vergezocht)quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef digispeed het volgende:
Heel duidelijk was bij aflevering 1 de i te zien in het handalfabet. De andere afleveringen waren minder duidelijk. Maar bij aflevering 3 en 4 zou je een d en een e kunnen herkennen.
Aflevering 7 was duidelijk een m en 8 idd een o.
Dat is wel weer zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef Urnie het volgende:
Echt een natuurlijke pose kan ik het niet noemen van Inge op de foto.
dat had ik ook al... maar heeft iemand de andere foto's nog?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:16 schreef Mr_Booze het volgende:
Inge gaat wel mooi bij beide keren aan de zijkant staan zodat je het goed duidelijk kunt zien.
Ik vind het vergezocht, maar het viel me wel op dat ze bij het poseren die arm heel onnatuurlijk nog even snel in die hoek wilde buigen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef Gitanki het volgende:
De arm de L
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef nebelung het volgende:
Haha, ik was ook al bezig met dat handenalfabet.
[afbeelding]
De M:
[afbeelding]
De O:
[afbeelding]
De anderen kan ik zo gauw niet vinden.
ja die foto bedoelde ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding]
Hier doet ze ook "iets" met haar vingers, maar kan er geen i uit halen.
Dit zou de k zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding]
Hier doet ze ook "iets" met haar vingers, maar kan er geen i uit halen.
Dat is toch niet leuk. Je wilt toch weten of je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:29 schreef broer het volgende:
Nou, mooi. Kan ik volgende week donderdag iets anders gaan doen.
Ja ik begin er nu toch ook wel aan te denken dat het zo isquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef Nesle het volgende:
duidelijk een i als je het mij vraagt;
eerste aflevering
[afbeelding]
Daar zat ik ook al aan te denken. Dit is speciaal voor ons kijkertjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Feit is wel dat de kandidaten zelf hier geen zak aan hebben, die zien haar die bewegingen niet maken
Nee. Er was toch ook een mol aan het abseilen in de leader (Nico in Schotland?) waarbij iedere week net even een ander 'frame' (of hoe heet dat) was te zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef nebelung het volgende:
Of Inge is de Mol niet en heeft zich van te voren voorgenomen om een zin te vormen in gebarentaal om ons, kijkertjes en internetspeurders, een loer te draaien
Misschien komt er nog 'niet' achteraan![]()
Klopt! Vroeger, toen het nog zonder BN-ers was, waren er vaak dat soort hints. Ook met omgedraaide geluiden enzo. Nico is de Mol en dan heel spookachtig in een kasteelquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Er was toch ook een mol aan het abseilen in de leader (Nico in Schotland?) waarbij iedere week net even een ander 'frame' (of hoe heet dat) was te zienDat was ook een hint voor de kijkers.
Heb je die van de 2e afl. want ik heb het net gezien op de herhaling op uitzending gemist.nl en ze heeft haar handen in de buurt van de zij en beetje op haar buik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef Nesle het volgende:
en aflevering 6:
wederom een vuist?
[afbeelding]
Dat kasteel waar ze spullen moesten jatten? Dat was toch wel mijn favoriete reeks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef nebelung het volgende:
Klopt! Vroeger, toen het nog zonder BN-ers was, waren er vaak dat soort hints. Ook met omgedraaide geluiden enzo. Nico is de Mol en dan heel spookachtig in een kasteel
sorry niet gezienquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef nebelung het volgende:
Ja die hadden we al broer, bij de les blijven he
De M hadden we ook al Nesle
Ja hij moest met sigrid iets stelen en de opdracht was toch gelukt maar hij vertelde achteraf dat hij extra piepende rubberzolen aan had gedaan om de aandacht te trekken van de bewaker.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kasteel waar ze spullen moesten jatten? Dat was toch wel mijn favoriete reeks.
Maarreh... terzake![]()
O? Waar dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef nebelung het volgende:
Ja die hadden we al broer, bij de les blijven he
Er staan nog meer foto's aan de rechterkant.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef nebelung het volgende:
Eén van de foto's die Nesle heeft kunnen vinden
Maar geeft ze nu een hint of niet want ik kan geen gebarentaal want haar handen staan ongeveer normaal.quote:
Het zou de k moeten zijn. Check hier: http://www.rodo.nl/handalfabet/quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Mr_Booze het volgende:
Maar geeft ze nu een hint of niet want ik kan geen gebarentaal want haar handen staan ongeveer normaal.![]()
Rechts? Links? Wat bedoelt u meneer?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef broer het volgende:
[..]
Er staan nog meer foto's aan de rechterkant.
Niet elke keer maar ze staat altijd zo dat net haar handje een gebaartje kan maken en dat het te zien is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:55 schreef digispeed het volgende:
inge staat inderdaad elke keer aan de buitenkant van de foto
Als je op dit linkje klikt, kun je rechts op nog meer close-ups klikken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef nebelung het volgende:
Rechts? Links? Wat bedoelt u meneer?![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ze meer Mollenacties op haar geweten heeft dan de rest, dus zo onlogisch is het ook weer niet... Inge heeft ook heel handig gebruik gemaakt van Nadja vorige week door in de tent te blijven zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Toad het volgende:
Je kan niet om deze aanwijzing meer heen volgens mij, Inge is de mol.
Nou?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Hadden jullie Sander gezien over volgende week?
Ja die reageerde op een manier waarop ik dacht dat Paul de Mol is... maar dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Hadden jullie Sander gezien over volgende week?
shit waarom werkt dit nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef digispeed het volgende:
ff snel gemaakt, de rest kan ik nog niet thuis brengen
[afbeelding]
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dan hoop ik echt dat Paul gaat winnen.
http://www.tinypic.comquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef digispeed het volgende:
shit waarom werkt dit niet
waar kan ik het bestand posten ???
Ik denk dat Paul ook niet de mol isquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die reageerde op een manier waarop ik dacht dat Paul de Mol is... maar dat kan ik me echt niet voorstellen
Ik verstond Sander ook niet goed !quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef nebelung het volgende:
Wat zei Sander dan eigenlijk, ik verstond er helemaal niks van.
Ja, nu je het zegt kan dat met Inge te maken hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:17 schreef Mvnl het volgende:
Die Inge-handen-hint lijkt echt iets te zijn, zeker in combinatie met t feit dat 'handen' deze reeks een thema lijken te zijn... Karel heeft het vóór elkaar.. (de hand.. eerst 'geef karel de hand', daarna pas 'geef elkaar de hand')
Zou ik dan weer vanaf het begin op de juiste mol zitten?
Damn, ik begin t programma door te krijgen..
quote:Het is dus echt zo dat Karel er uit is: hij vertelt, net als alle afvallers, morgen zijn verhaal op Schiffers FM.
Neemt Sander de leiding over?
Karel heeft het voor elkaar --> zijn taak zit er op.
Het kan ook anders --> anderS = Sander
Hmmm. Moet dat nou weer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef broer het volgende:
Overigens nog een leuke van wieisdemol.com:
[..]
Ah ja! Dat zou best kunnen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef broer het volgende:
Overigens nog een leuke van wieisdemol.com:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm. Moet dat nou weer.
Dat een deelnemer die er al lang en breed uitligt, het van Karel moet overnemen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef broer het volgende:
Wat?
O, ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat een deelnemer die er al lang en breed uitligt, het van Karel moet overnemen?![]()
Ik wil Karel tot het eind van de reeks![]()
Het is een quote van het forum van wieisdemol.com. En het is een 'verklaring' voor de vreemde executie van vanavond.quote:
Sorry, zo kon je het ook lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan.
wowquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
aaaaaaah ja die aanwijzing klopt!!!!!!!!!!! Als je alles achter elkaar zet (ja ja heb het even nagekeken)
aflevering 1: I
aflevering 2:niet duidelijk
aflevering 3:G
aflevering 4:E
aflevering 5:D
aflevering 6:E
aflevering 7:M
aflevering 8:O
Nou laat me raden, komt er volgende week een L bij!
Ja dat begreep ik dat het van de site van wieisdemol.com komt !quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Het is een quote van het forum van wieisdemol.com. En het is een 'verklaring' voor de vreemde executie van vanavond.
Ja inderdaad prachtige aanwijzingen ! Ik had het zo niet een ,twee, drie gezien dat (Inge de mol is)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Bayswater het volgende:
Inge, het wordt inderdaad steeds duidelijker. De doorslag geeft bij mij nog altijd het als enige van de huidige groep niets winnen bij de veiling. (paul buiten beschouwing latend).
Maar hierboven staan prachtige aanwijzingen, klasse gedaan.![]()
Ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat begreep ik dat het van de site van wieisdemol.com komt !
Is wel goed hoor![]()
![]()
was toch van de sitequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
Maar dat hoeft ook niet, heb ik het idee.
Intrigerend zinnetje, wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef evert het volgende:
Volgende week verbaast mijn strategie iedereen
mijn inschatting: zijn strategie verbaast iedereen; hij probeert overduidelijk de verdenking op hem te krijgen zodat hij zeker is dat hij de enige is die op Inge zit en dus wintquote:
INDERDAAD!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:22 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verdomd! Als je het zo onder elkaar ziet, kun je er bijna niet omheen! Waarom zou ze in hemelsnaam anders zo vreemd doen met die handen?
Erg knap van degene die het als eerste ergens ontdekt of gezien heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:53 schreef Suuz_ het volgende:
en nu begrijp ik ook die hints van "geef karel een HAND"en "geef elkaar de HAND"
wat slim!!!!!!!!!!!!!!!!!
inderdaad hulde voor diegene!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg knap van degene die het als eerste ergens ontdekt of gezien heeft.![]()
Ze heeft wel degelijk mollenacties uitgevoerd, ze vielen gewoon niet zo op. Ik noem op: het abseilen waar zij als eerste dacht dat iedereen wel zou gaan (niet dus), alle flessen tijdens die flessen-verzamelopdracht pakken (tellen dan niet mee voor de pot), het wagenwijd open zetten van haar tent en dom blijven zitten enz enzquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Nou ze heeft zoals bovenstaande zei wel veel mollenacties uitgevoerd, maar ik ben toch van mening van Nadja de boel behoorlijk verpest heeft... Ja okee, het was voor Nadja ook een manier om het spel te spelen, maar om nou bij opzet de boel te saboteren enzo... tja...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Jepsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef Mr_Romano het volgende:
Scherp geanalyseerd, eeuwige 'wie is de mol' roem voor de ontdekker van deze hint !
wat me nog opvalt: wanneer een Thai het Thai fonetisch uitspreekt lijkt het alsof een doof iemand spreekt
Same here...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef p-etr-a het volgende:
Nog meer mensen problemen met de stream van uitzending gemist? Hij stopt bij mij na 16:55.
jup zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Same here...Heb de rest v.d. uitzending nog niet gezien, dus zit als een debiel met m'n handen voor m'n oog dit topic door te zoeken met Ctrl+F
Blijk dus niet de enige te zijn en heb nog steeds niets gelezen over de afloop v.d. uitzending
mijn post op de vorige pagina was al duidelijk genoeg dus ga fietsen met je creditsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:24 schreef Marc1711 het volgende:
[afbeelding]
Hier ff een afbeelding waarop alles goed te zien is.
De credits mogen uitgaan naar mij
Nogmaals; het kan zijn dat het al gezegd was in dit topic, maar ik lees de rest nietquote:Beste bezoeker,
Bedankt voor je melding van de fout in de stream van Wie is de mol. Het
programma is even offline gehaald en komt weer online wanneer hij het
weer helemaal doet. Ik kan u daar helaas geen melding van geven. Ik
verwacht iig dat het eind deze middag wel weer online staat. Excuses
voor het ongemak.
met vriendelijke groet,
Esther Laan
Webredacteur Omroep.nl
Niets wat ook maar richting een aanwijzing gaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:40 schreef Stansfield het volgende:
Wat zegt hij allemaal?
helemaal top !quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:24 schreef Marc1711 het volgende:
[afbeelding]
Zie mijn signaturequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef StunningCunt het volgende:
heeft iemand nog een link naar die fansite met aanwijzingen etc. ?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:07 schreef Anne04 het volgende:
Paul was de enige die ging voor Inge als mol. Dus dan wint hij.![]()
Woestijnvis uit Belgiëquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:45 schreef mrbomb het volgende:
Wat geweldig ontdekt dit, door wie dan ook.![]()
Ja ik heb m net gezien, sjees wat een aflevering. Ranzig zeg die torren etenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:57 schreef teigan het volgende:
De goede aflevering staat nu op uitzending gemist, voor wie het nog niet gezien had
Dit was de rede waarom ik in het begin en eigenlijk door het hele spel altijd Inge als optie had. Die rol die ze toen speelde was.... tsja, molachtig. Achterbaksquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Had wel Inge in mijn top 3. Alleen maar, omdat zij Martine Hafkamp in GTST was vroeger....En ja, Martine Hafkamp was echt een geweldige rol..toen...ooit....in de ijstijd.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:24 schreef Marc1711 het volgende:
[afbeelding]
Neuh. Ik ben blij dat ik eindelijk eens voortijdig weet wie de mol isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Eigenlijk is de verrassing wegOmdat Inge de mol is.
Soms hoef je als mol niks te doen, dan loopt alles vanzelf in het honderd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Maar toch ben ik dan benieuwd naar haar Mollenacties, net zoals bij die opdracht in die boksring heeft ze het initiatief aan anderen gelaten, toch raar als mol
ja maar Eva had aks ze beide torren had opgegeten het hele bedrag sowieso gewonnen, Inge heeft daar dan nooit invloed op kunnen hebben... ik hou toch nog een slagje om de arm qua mol in de richting van Evaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Soms hoef je als mol niks te doen, dan loopt alles vanzelf in het honderd.
Maar ze heeft de tor toch niet opgegetenMe dunkt dat dat een mollenactie was.
Ben trouwens ook héél benieuwd naar alle sabotages!
Dat was een gecalculeerde gok... Die torren zijn zo smerig dat niemand er twéé zou opeten, daar kon Inge best van uitgaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheVulture het volgende:
ja maar Eva had aks ze beide torren had opgegeten het hele bedrag sowieso gewonnen, Inge heeft daar dan nooit invloed op kunnen hebben... ik hou toch nog een slagje om de arm qua mol in de richting van Eva
Ze had er in zoverre invloed op dat ze Eva kennelijk de indruk heeft gegeven dat ze die tor wel zou eten. Daarom at Eva er maar één, zei ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Inge heeft daar dan nooit invloed op kunnen hebben...
Maar Eva verdenkt Inge (nog) niet... Het was een aanname van Eva, niet de indruk die Inge zelf gaf. Niet wat wij hebben gezien, in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef broer het volgende:
Ze had er in zoverre invloed op dat ze Eva kennelijk de indruk heeft gegeven dat ze die tor wel zou eten. Daarom at Eva er maar één, zei ze.
Niet sterk, maar toch een beetje invloed.
Eens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheVulture het volgende:
ik hou toch nog een slagje om de arm qua mol in de richting van Eva
Ja, weet ik veel. Ik lul de boel ook maar een beetje zo dat we dit jaar een leuke en goeie mol hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Maar Eva verdenkt Inge (nog) niet... Het was een aanname van Eva, niet de indruk die Inge zelf gaf. Niet wat wij hebben gezien, in ieder geval.
Het is schokkend dat je toegeeft dat je zomaar wat lult, broerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Ja, weet ik veel. Ik lul de boel ook maar een beetje zo dat we dit jaar een leuke en goeie mol hebben.
Het verbaast me dat het je nu kennelijk pas opvalt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Het is schokkend dat je toegeeft dat je zomaar wat lult, broer![]()
Dat is selectief quoten. Had nog een staartje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Het verbaast me dat het je nu kennelijk pas opvalt.
O, pardon. Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is selectief quoten. Had nog een staartje.
quote:
Komt uit Recipe for Desaster van Admiral Freebee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:40 schreef golfer het volgende:
Muzikale aanwijzing: "Baby, you and me. Sounds like a recipe"
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef broer het volgende:
Op wieisdemol.com heeft iemand het volgende linkje geplaatst: http://www.mijnalbum.nl/Album=3K4E3ZTT
(Met als toevoeging: excuses voor de brakke kwaliteit.)
Wow, ik d8 dus al een paar afleveringen dat zij het zou zijn en dat wordt dus zo bevestigd, wat goed van diegene die hier op deze manier is achtergekomen, echt details! Ik kwam er zelf achter meer door haar gedrag. Erg goed gespeeld, dat wel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:13 schreef Suuz_ het volgende:
de zin die inge maakt met haar handen is : inge de mol
nu staat het voor mij echt voor 300% vast!![]()
[afbeelding]
met dank aan het wie is de mol forum![]()
Eva is ook ontzettend ranzigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:27 schreef massy het volgende:
[..]
Ja ik heb m net gezien, sjees wat een aflevering. Ranzig zeg die torren eten.
Oh en Inge moet de mol wel zijn gezien de aanwijzing, maar toch he, maar toch ..........
Op dat vlot had zij persoonlijk gezorgd voor de verdubbelaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:36 schreef jna het volgende:
Ik weet ook nog dat Inge perse niet met Dick op dat vlot wou, was ze misschien bang dat hij haar zou ontdekken tijdens een mollenactie op dat vlot?
Toch blijft dat nog een rare actie die verdubbelaarquote:En dan die vaten! Jammer dat die opdracht enigszins gelukt is, maar ik moet zeggen dat ik ze wel wat geld gun inmiddels. Laten we wel wezen; we gaan naar aflevering zes met maar 2000 euro in pot. Dat is best een aardige score voor een mol!
Misschien zijn ze gewoon een lagere kwaliteit voedsel gewend dan Nederlanders?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Belgen eten alles. Was ook altijd zo bij Now or Neverland, de Nederlanders deden altijd moeilijk en de Belgen aten het als patat.
zou ik ook gedaan hebben, alleen al om het uit te proberen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond dat Eva die tor behoorlijk makkelijk naar binnen schoof. Kan misschien aan de montage liggen, maar ze leek er niet zo heel veel moeite mee te hebben. Ze zegt een paar keer bah maar meer ook niet....
Of Eva wordt de winnaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie eet... de Kever?
Wie eet... de Beetle?
Wie eet... de Beatle?
Who eats... the beatle?
Who eats... Paul?
Who beats... Paul?
Eva beats... Paul
Maar Eva kan niet de mol zijn.
joh...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef -ladybird- het volgende:
Nog even iets wat mij opviel, Paul zegt op een gegeven moment ook iets over de hints die ze krijgen zoals 'geef Karel de hand' en "geef elkaar de hand" :
"volgens mij is er ook iets met handen" of "we moeten volgens mij letten op handen'
Dit kan weer te maken hebben met de gebarentaal aanwijzing!!
quote:Verbaan: “Het was een gemeleerd gezelschap; alle takken van entertainment komen erin terug. Van enkele mensen vind ik het echt leuk dat ik ze heb leren kennen. Nee, ik noem geen namen.”
Ze doelt vast op meneer Jol.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat er wat chemie is ontstaan tussen Renate en Paul.
[..]
Klopt, Winston zei woensdag tijden DOI dat Renate in Tokio zitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die Renate is toch de vriendin van Winston Gerstanowich ?
Relatie en BN-ersquote:Op zondag 25 februari 2007 00:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, Winston zei woensdag tijden DOI dat Renate in Tokio zit![]()
ik denk voor haar werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |