Dat kasteel waar ze spullen moesten jatten? Dat was toch wel mijn favoriete reeks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef nebelung het volgende:
Klopt! Vroeger, toen het nog zonder BN-ers was, waren er vaak dat soort hints. Ook met omgedraaide geluiden enzo. Nico is de Mol en dan heel spookachtig in een kasteel
sorry niet gezienquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef nebelung het volgende:
Ja die hadden we al broer, bij de les blijven he
De M hadden we ook al Nesle
Ja hij moest met sigrid iets stelen en de opdracht was toch gelukt maar hij vertelde achteraf dat hij extra piepende rubberzolen aan had gedaan om de aandacht te trekken van de bewaker.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kasteel waar ze spullen moesten jatten? Dat was toch wel mijn favoriete reeks.
Maarreh... terzake![]()
O? Waar dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef nebelung het volgende:
Ja die hadden we al broer, bij de les blijven he
Er staan nog meer foto's aan de rechterkant.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef nebelung het volgende:
Eén van de foto's die Nesle heeft kunnen vinden
Maar geeft ze nu een hint of niet want ik kan geen gebarentaal want haar handen staan ongeveer normaal.quote:
Het zou de k moeten zijn. Check hier: http://www.rodo.nl/handalfabet/quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Mr_Booze het volgende:
Maar geeft ze nu een hint of niet want ik kan geen gebarentaal want haar handen staan ongeveer normaal.![]()
Rechts? Links? Wat bedoelt u meneer?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef broer het volgende:
[..]
Er staan nog meer foto's aan de rechterkant.
Niet elke keer maar ze staat altijd zo dat net haar handje een gebaartje kan maken en dat het te zien is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:55 schreef digispeed het volgende:
inge staat inderdaad elke keer aan de buitenkant van de foto
Als je op dit linkje klikt, kun je rechts op nog meer close-ups klikken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef nebelung het volgende:
Rechts? Links? Wat bedoelt u meneer?![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ze meer Mollenacties op haar geweten heeft dan de rest, dus zo onlogisch is het ook weer niet... Inge heeft ook heel handig gebruik gemaakt van Nadja vorige week door in de tent te blijven zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Toad het volgende:
Je kan niet om deze aanwijzing meer heen volgens mij, Inge is de mol.
Nou?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Hadden jullie Sander gezien over volgende week?
Ja die reageerde op een manier waarop ik dacht dat Paul de Mol is... maar dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Hadden jullie Sander gezien over volgende week?
shit waarom werkt dit nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef digispeed het volgende:
ff snel gemaakt, de rest kan ik nog niet thuis brengen
[afbeelding]
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dan hoop ik echt dat Paul gaat winnen.
http://www.tinypic.comquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef digispeed het volgende:
shit waarom werkt dit niet
waar kan ik het bestand posten ???
Ik denk dat Paul ook niet de mol isquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die reageerde op een manier waarop ik dacht dat Paul de Mol is... maar dat kan ik me echt niet voorstellen
Ik verstond Sander ook niet goed !quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef nebelung het volgende:
Wat zei Sander dan eigenlijk, ik verstond er helemaal niks van.
Ja, nu je het zegt kan dat met Inge te maken hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:17 schreef Mvnl het volgende:
Die Inge-handen-hint lijkt echt iets te zijn, zeker in combinatie met t feit dat 'handen' deze reeks een thema lijken te zijn... Karel heeft het vóór elkaar.. (de hand.. eerst 'geef karel de hand', daarna pas 'geef elkaar de hand')
Zou ik dan weer vanaf het begin op de juiste mol zitten?
Damn, ik begin t programma door te krijgen..
quote:Het is dus echt zo dat Karel er uit is: hij vertelt, net als alle afvallers, morgen zijn verhaal op Schiffers FM.
Neemt Sander de leiding over?
Karel heeft het voor elkaar --> zijn taak zit er op.
Het kan ook anders --> anderS = Sander
Hmmm. Moet dat nou weer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef broer het volgende:
Overigens nog een leuke van wieisdemol.com:
[..]
Ah ja! Dat zou best kunnen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef broer het volgende:
Overigens nog een leuke van wieisdemol.com:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm. Moet dat nou weer.
Dat een deelnemer die er al lang en breed uitligt, het van Karel moet overnemen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef broer het volgende:
Wat?
O, ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat een deelnemer die er al lang en breed uitligt, het van Karel moet overnemen?![]()
Ik wil Karel tot het eind van de reeks![]()
Het is een quote van het forum van wieisdemol.com. En het is een 'verklaring' voor de vreemde executie van vanavond.quote:
Sorry, zo kon je het ook lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan.
wowquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
aaaaaaah ja die aanwijzing klopt!!!!!!!!!!! Als je alles achter elkaar zet (ja ja heb het even nagekeken)
aflevering 1: I
aflevering 2:niet duidelijk
aflevering 3:G
aflevering 4:E
aflevering 5:D
aflevering 6:E
aflevering 7:M
aflevering 8:O
Nou laat me raden, komt er volgende week een L bij!
Ja dat begreep ik dat het van de site van wieisdemol.com komt !quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Het is een quote van het forum van wieisdemol.com. En het is een 'verklaring' voor de vreemde executie van vanavond.
Ja inderdaad prachtige aanwijzingen ! Ik had het zo niet een ,twee, drie gezien dat (Inge de mol is)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Bayswater het volgende:
Inge, het wordt inderdaad steeds duidelijker. De doorslag geeft bij mij nog altijd het als enige van de huidige groep niets winnen bij de veiling. (paul buiten beschouwing latend).
Maar hierboven staan prachtige aanwijzingen, klasse gedaan.![]()
Ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat begreep ik dat het van de site van wieisdemol.com komt !
Is wel goed hoor![]()
![]()
was toch van de sitequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
Maar dat hoeft ook niet, heb ik het idee.
Intrigerend zinnetje, wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef evert het volgende:
Volgende week verbaast mijn strategie iedereen
mijn inschatting: zijn strategie verbaast iedereen; hij probeert overduidelijk de verdenking op hem te krijgen zodat hij zeker is dat hij de enige is die op Inge zit en dus wintquote:
INDERDAAD!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:22 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verdomd! Als je het zo onder elkaar ziet, kun je er bijna niet omheen! Waarom zou ze in hemelsnaam anders zo vreemd doen met die handen?
Erg knap van degene die het als eerste ergens ontdekt of gezien heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:53 schreef Suuz_ het volgende:
en nu begrijp ik ook die hints van "geef karel een HAND"en "geef elkaar de HAND"
wat slim!!!!!!!!!!!!!!!!!
inderdaad hulde voor diegene!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg knap van degene die het als eerste ergens ontdekt of gezien heeft.![]()
Ze heeft wel degelijk mollenacties uitgevoerd, ze vielen gewoon niet zo op. Ik noem op: het abseilen waar zij als eerste dacht dat iedereen wel zou gaan (niet dus), alle flessen tijdens die flessen-verzamelopdracht pakken (tellen dan niet mee voor de pot), het wagenwijd open zetten van haar tent en dom blijven zitten enz enzquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Nou ze heeft zoals bovenstaande zei wel veel mollenacties uitgevoerd, maar ik ben toch van mening van Nadja de boel behoorlijk verpest heeft... Ja okee, het was voor Nadja ook een manier om het spel te spelen, maar om nou bij opzet de boel te saboteren enzo... tja...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Jepsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef Mr_Romano het volgende:
Scherp geanalyseerd, eeuwige 'wie is de mol' roem voor de ontdekker van deze hint !
wat me nog opvalt: wanneer een Thai het Thai fonetisch uitspreekt lijkt het alsof een doof iemand spreekt
Same here...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef p-etr-a het volgende:
Nog meer mensen problemen met de stream van uitzending gemist? Hij stopt bij mij na 16:55.
jup zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Same here...Heb de rest v.d. uitzending nog niet gezien, dus zit als een debiel met m'n handen voor m'n oog dit topic door te zoeken met Ctrl+F
Blijk dus niet de enige te zijn en heb nog steeds niets gelezen over de afloop v.d. uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |