Sorry, zo kon je het ook lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan.
wowquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
aaaaaaah ja die aanwijzing klopt!!!!!!!!!!! Als je alles achter elkaar zet (ja ja heb het even nagekeken)
aflevering 1: I
aflevering 2:niet duidelijk
aflevering 3:G
aflevering 4:E
aflevering 5:D
aflevering 6:E
aflevering 7:M
aflevering 8:O
Nou laat me raden, komt er volgende week een L bij!
Ja dat begreep ik dat het van de site van wieisdemol.com komt !quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Het is een quote van het forum van wieisdemol.com. En het is een 'verklaring' voor de vreemde executie van vanavond.
Ja inderdaad prachtige aanwijzingen ! Ik had het zo niet een ,twee, drie gezien dat (Inge de mol is)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Bayswater het volgende:
Inge, het wordt inderdaad steeds duidelijker. De doorslag geeft bij mij nog altijd het als enige van de huidige groep niets winnen bij de veiling. (paul buiten beschouwing latend).
Maar hierboven staan prachtige aanwijzingen, klasse gedaan.![]()
Ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat begreep ik dat het van de site van wieisdemol.com komt !
Is wel goed hoor![]()
![]()
was toch van de sitequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
Maar dat hoeft ook niet, heb ik het idee.
Intrigerend zinnetje, wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef evert het volgende:
Volgende week verbaast mijn strategie iedereen
mijn inschatting: zijn strategie verbaast iedereen; hij probeert overduidelijk de verdenking op hem te krijgen zodat hij zeker is dat hij de enige is die op Inge zit en dus wintquote:
INDERDAAD!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:22 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verdomd! Als je het zo onder elkaar ziet, kun je er bijna niet omheen! Waarom zou ze in hemelsnaam anders zo vreemd doen met die handen?
Erg knap van degene die het als eerste ergens ontdekt of gezien heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:53 schreef Suuz_ het volgende:
en nu begrijp ik ook die hints van "geef karel een HAND"en "geef elkaar de HAND"
wat slim!!!!!!!!!!!!!!!!!
inderdaad hulde voor diegene!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg knap van degene die het als eerste ergens ontdekt of gezien heeft.![]()
Ze heeft wel degelijk mollenacties uitgevoerd, ze vielen gewoon niet zo op. Ik noem op: het abseilen waar zij als eerste dacht dat iedereen wel zou gaan (niet dus), alle flessen tijdens die flessen-verzamelopdracht pakken (tellen dan niet mee voor de pot), het wagenwijd open zetten van haar tent en dom blijven zitten enz enzquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Nou ze heeft zoals bovenstaande zei wel veel mollenacties uitgevoerd, maar ik ben toch van mening van Nadja de boel behoorlijk verpest heeft... Ja okee, het was voor Nadja ook een manier om het spel te spelen, maar om nou bij opzet de boel te saboteren enzo... tja...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Jepsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef Mr_Romano het volgende:
Scherp geanalyseerd, eeuwige 'wie is de mol' roem voor de ontdekker van deze hint !
wat me nog opvalt: wanneer een Thai het Thai fonetisch uitspreekt lijkt het alsof een doof iemand spreekt
Same here...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef p-etr-a het volgende:
Nog meer mensen problemen met de stream van uitzending gemist? Hij stopt bij mij na 16:55.
jup zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Same here...Heb de rest v.d. uitzending nog niet gezien, dus zit als een debiel met m'n handen voor m'n oog dit topic door te zoeken met Ctrl+F
Blijk dus niet de enige te zijn en heb nog steeds niets gelezen over de afloop v.d. uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |