mijn post op de vorige pagina was al duidelijk genoeg dus ga fietsen met je creditsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:24 schreef Marc1711 het volgende:
[afbeelding]
Hier ff een afbeelding waarop alles goed te zien is.
De credits mogen uitgaan naar mij
Nogmaals; het kan zijn dat het al gezegd was in dit topic, maar ik lees de rest nietquote:Beste bezoeker,
Bedankt voor je melding van de fout in de stream van Wie is de mol. Het
programma is even offline gehaald en komt weer online wanneer hij het
weer helemaal doet. Ik kan u daar helaas geen melding van geven. Ik
verwacht iig dat het eind deze middag wel weer online staat. Excuses
voor het ongemak.
met vriendelijke groet,
Esther Laan
Webredacteur Omroep.nl
Niets wat ook maar richting een aanwijzing gaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:40 schreef Stansfield het volgende:
Wat zegt hij allemaal?
helemaal top !quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:24 schreef Marc1711 het volgende:
[afbeelding]
Zie mijn signaturequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef StunningCunt het volgende:
heeft iemand nog een link naar die fansite met aanwijzingen etc. ?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:07 schreef Anne04 het volgende:
Paul was de enige die ging voor Inge als mol. Dus dan wint hij.![]()
Woestijnvis uit Belgiëquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:45 schreef mrbomb het volgende:
Wat geweldig ontdekt dit, door wie dan ook.![]()
Ja ik heb m net gezien, sjees wat een aflevering. Ranzig zeg die torren etenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:57 schreef teigan het volgende:
De goede aflevering staat nu op uitzending gemist, voor wie het nog niet gezien had
Dit was de rede waarom ik in het begin en eigenlijk door het hele spel altijd Inge als optie had. Die rol die ze toen speelde was.... tsja, molachtig. Achterbaksquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Had wel Inge in mijn top 3. Alleen maar, omdat zij Martine Hafkamp in GTST was vroeger....En ja, Martine Hafkamp was echt een geweldige rol..toen...ooit....in de ijstijd.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:24 schreef Marc1711 het volgende:
[afbeelding]
Neuh. Ik ben blij dat ik eindelijk eens voortijdig weet wie de mol isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Eigenlijk is de verrassing wegOmdat Inge de mol is.
Soms hoef je als mol niks te doen, dan loopt alles vanzelf in het honderd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Maar toch ben ik dan benieuwd naar haar Mollenacties, net zoals bij die opdracht in die boksring heeft ze het initiatief aan anderen gelaten, toch raar als mol
ja maar Eva had aks ze beide torren had opgegeten het hele bedrag sowieso gewonnen, Inge heeft daar dan nooit invloed op kunnen hebben... ik hou toch nog een slagje om de arm qua mol in de richting van Evaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Soms hoef je als mol niks te doen, dan loopt alles vanzelf in het honderd.
Maar ze heeft de tor toch niet opgegetenMe dunkt dat dat een mollenactie was.
Ben trouwens ook héél benieuwd naar alle sabotages!
Dat was een gecalculeerde gok... Die torren zijn zo smerig dat niemand er twéé zou opeten, daar kon Inge best van uitgaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheVulture het volgende:
ja maar Eva had aks ze beide torren had opgegeten het hele bedrag sowieso gewonnen, Inge heeft daar dan nooit invloed op kunnen hebben... ik hou toch nog een slagje om de arm qua mol in de richting van Eva
Ze had er in zoverre invloed op dat ze Eva kennelijk de indruk heeft gegeven dat ze die tor wel zou eten. Daarom at Eva er maar één, zei ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Inge heeft daar dan nooit invloed op kunnen hebben...
Maar Eva verdenkt Inge (nog) niet... Het was een aanname van Eva, niet de indruk die Inge zelf gaf. Niet wat wij hebben gezien, in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef broer het volgende:
Ze had er in zoverre invloed op dat ze Eva kennelijk de indruk heeft gegeven dat ze die tor wel zou eten. Daarom at Eva er maar één, zei ze.
Niet sterk, maar toch een beetje invloed.
Eens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheVulture het volgende:
ik hou toch nog een slagje om de arm qua mol in de richting van Eva
Ja, weet ik veel. Ik lul de boel ook maar een beetje zo dat we dit jaar een leuke en goeie mol hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Maar Eva verdenkt Inge (nog) niet... Het was een aanname van Eva, niet de indruk die Inge zelf gaf. Niet wat wij hebben gezien, in ieder geval.
Het is schokkend dat je toegeeft dat je zomaar wat lult, broerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Ja, weet ik veel. Ik lul de boel ook maar een beetje zo dat we dit jaar een leuke en goeie mol hebben.
Het verbaast me dat het je nu kennelijk pas opvalt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Het is schokkend dat je toegeeft dat je zomaar wat lult, broer![]()
Dat is selectief quoten. Had nog een staartje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Het verbaast me dat het je nu kennelijk pas opvalt.
O, pardon. Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is selectief quoten. Had nog een staartje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |