Dat dan weer wel. Alhoewel het geen verrassing meer is.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach, we hebben iets om naar uit te kijken![]()
hoezo een visioen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:48 schreef ruudbackus het volgende:
Die muzikale hint van dat visioen kan dat ook neit op het rode scherm van Paul duiden? Dat ie daadwerkelijk geen rood scherm heeft gehad?
Dat vind ik dus nietquote:Op maandag 5 maart 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Inge dat gedaan heeft om de kijkers zand in de ogen te gooien.
hoeseau?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet(zie mijn post hierboven). Dan gaat toch de opzet van het programma verloren?
Dat vind ik ook niet. Wanneer de programmamakers het inge hebben ingefluisterds om te doen terwijl ze de mol niet is, is het idioot om de kijker op het verkeerde been te zetten. En wanneer ze het op eigen initiatief gedaan heeft is het ook stom omdat de deelnemers tegen elkaar spelen en niet voor de kijker. Die kijkt alleen en raad voor zichzelf wie de mol is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet(zie mijn post hierboven). Dan gaat toch de opzet van het programma verloren?
JUIST NIET! Hoe mooi is het om de kijker op de verkeerde been te zetten.. des te mooier de climax isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet. Wanneer de programmamakers het inge hebben ingefluisterds om te doen terwijl ze de mol niet is, is het idioot om de kijker op het verkeerde been te zetten. En wanneer ze het op eigen initiatief gedaan heeft is het ook stom omdat de deelnemers tegen elkaar spelen en niet voor de kijker. Die kijkt alleen en raad voor zichzelf wie de mol is.
Helemaal mee eensch,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
JUIST NIET! Hoe mooi is het om de kijker op de verkeerde been te zetten.. des te mooier de climax is![]()
Op dat punt zou ik het gaaf vinden als Inge de mol niet blijkt te zijn. Maar toch, dan blijft deze reeks WIDM met een heel hoogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
JUIST NIET! Hoe mooi is het om de kijker op de verkeerde been te zetten.. des te mooier de climax is![]()
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie echt niet.. (met alle respect hoor).. Je moet eens ff op de fora kijken van wieisdemol.nl kijken hoeveel theorien daar de ronde doen over wie de mol wel niet kan zijn.. Dat is toch juist het hele freakin doel van het programma!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:01 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Op dat punt zou ik het gaaf vinden als Inge de mol niet blijkt te zijn. Maar toch, dan blijft deze reeks WIDM met een heel hoog-gehalte zitten bij mij. Vage insinuaties die sterk wijzen op een mol zijn en die dan een op-het-verkeerde-been-zet-actie blijken?
![]()
Dit zou ook zomaar kunnen betekenen dat het Paul is..quote:Uit 'Dagboek van de Mol":
Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. Toch hadden we tien minuten over. Iedere minuut is er één te veel, maar met tien minuten kan ik leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door CSI_MIAMI op 07-03-2007 10:59:37 ]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dit zou ook zomaar kunnen betekenen dat het Paul is..
Zo dat is ff vaag die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:45 schreef Longmen het volgende:
Wat stond er in de spoiler / op Wiki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Spijtig..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef alwaysthebest het volgende:
O shit, ik zat me er al weer op te verheugen dat morgen WIDM weer is. Dacht dat die twee weken nu wel om waren..
Voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef MadGuy het volgende:
Nee hoor. Volgende week pas. Vanavond is er schaatsen.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef Michellee het volgende:
Maar vanavond is er toch ook een aflevering?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Bayswater het volgende:
ik zag net een klein hoopje aarde op het veld bij Newcastle, wellicht een hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |