De kijkcijfers zijn wel gestegen sinds BN'ers mee doen aan het programma (of het is de charme van Karelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
In mijn tv-gids lees ik dat het "vrijwel zeker" is dat er volgend jaar een nieuwe Mol komt. Ja, ze zijn wel gék bij de AVRO om zo'n kijkcijferkanon af te blazen![]()
Toch hoop ik dat ze het aandurven om weer eens met 'onbekende' Nederlanders op stap te gaan.
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
In mijn tv-gids lees ik dat het "vrijwel zeker" is dat er volgend jaar een nieuwe Mol komt. Ja, ze zijn wel gék bij de AVRO om zo'n kijkcijferkanon af te blazen![]()
Toch hoop ik dat ze het aandurven om weer eens met 'onbekende' Nederlanders op stap te gaan.
Dat stond in mijn avro- gids ook dat ze mee doorgaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
George, dé Molquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Met onbekende Nederlanders lijkt het me juist saaier.
Idd, de Mol met onbekende Nederlanders is juist vele malen leuker. Je moet namelijk eerst de kanidaten nog leren kennen, terwijl je met BN'ers altijd al bevooroordeelt gaat kijken.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Ja die met Marc-Marie was echt verrassend leuk. Maar die met Milouska als mol, vond ik echt het slechtse seizoen aller tijden: kandidaten waren niet echt leuk, geen leuke opdrachten, geen leuk land en een slechte mol.
Maar dit jaar was het alweer een stuk leuker.
Klopt, en die 'geheime aanwijzingen' vielen met Yvon ook ontzettend tegen. Als neutrale kijker had je haar ook snel door kunnen hebben, maar ik was gewoon te gefocused op Marc-Marie, het bekende probleem met de tunnelvisie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Eens.
Yvon vond ik ook een slechte Mol trouwens, dat waren toch geen Mollenstreken?!?
Draait het om "hulpmollen"? Om dé Mol tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond die hulpmollen bij Yvon toen heel zwak.
Wel een leuke winnaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Ja die met Marc-Marie was echt verrassend leuk. Maar die met Milouska als mol, vond ik echt het slechtse seizoen aller tijden: kandidaten waren niet echt leuk, geen leuke opdrachten, geen leuk land en een slechte mol.
Ik wilde gewoon niet geloven dat iemand zoooo dom kon spelen, dus voor mijn idee moest het wel echt zijn. Maar zo ver kom je niet als je zo dom bent. Ik wilde niet geloven dat zij de Mol was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoorde bij de tweede helft
Totdat ze best ver kwam.
Ik kijk sinds vorig jaar voor het eerst naar WIDMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond de series met onbekenden echt veel leuker.
Nico als mol, George, Elise.... Al was de eerste serie met Yvon
en Lottie
en Marc-Marie
ook nog erg tof.
En toen was Angela er nog.
Leuk plan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
Misschien een optie voor de AVRO om een soort "Ultimate Mol" te doen, dus met alle voorgaande mollen waarvan er dit maal natuurlijk maar 1 opnieuw de mol is.
De ex-mollen weten natuurlijk vele streken en trucjes die ze zelf hebben toegepast, ik denk dat dit best leuke taferelen kan opleveren.
Geen wonder dat de Avro de boel voortzet. Als verdorie anderhalf Nederland kijkt, kun je met recht spreken van een kijkcijferkanon.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef MrManiak het volgende:
en vanaf aflevering 1 had heel Nederland al door dat zij de Mol was... De andere helft dacht "Die is té dom om de Mol te kunnen zijn"
Hier staat het hele seizoen met Marc-Marie enzo. Leuk om te kijken als je je verveelt dacht ik zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk sinds vorig jaar voor het eerst naar WIDM![]()
Ik heb erg veel gemistJammer
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Geen wonder dat de Avro de boel voortzet. Als verdorie anderhalf Nederland kijkt, kun je met recht spreken van een kijkcijferkanon.
En over Milouska: geen van de afvallers in die serie had ooit op Milouska gestemd als mol. Dus zó vreselijk duidelijk was het nu ook weer niet...
Oeps, lolquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Geen wonder dat de Avro de boel voortzet. Als verdorie anderhalf Nederland kijkt, kun je met recht spreken van een kijkcijferkanon.
En over Milouska: geen van de afvallers in die serie had ooit op Milouska gestemd als mol. Dus zó vreselijk duidelijk was het nu ook weer niet...
Ik vond haar ook goed, zelfs niemand van haar tegenstanders hadden Milouska als mol herkendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef tessie het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Molouska ook juist goed als mol. Bijna iedereen dacht dat ze echt zo dom was en zo irritant. Dan heb je het goed gespeelt vind ik.
Oh leuk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier staat het hele seizoen met Marc-Marie enzo. Leuk om te kijken als je je verveelt dacht ik zo?WIDM
En dat allemaal dankzij een heel slim en oplettend persoon... Inge heeft het eigenlijk gewoon briljant gedaan, al blijft het jammer dat Nadja zo geholpen heeftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef Nuna het volgende:
Eigenlijk best een anticlimax donderdag, dat is dan wel weer jammer.
Als Inge de mol is natuurlijk he, maar daar ga ik wel vanuit.
Ben ik niet met je eens, voor de kandidaten was Milouska een geweldige mol, ze is niet ontmaskerd. Verder heeft die serie met de fietstocht van Frederique wetende dat ze een paar maanden later overleed het mooiste tv-moment van De Mol ever opgeleverd. Argentinie was daarnaast een prachtlocatie...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Maar dit jaar was het alweer een stuk leuker.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een mix van BN'ers en onbekenden, zou ook wel eens leuk kunnen zijn
misschien is nadja ook wel ingehuurd om in den beginne de aandacht van inge af te leidenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij een heel slim en oplettend persoon... Inge heeft het eigenlijk gewoon briljant gedaan, al blijft het jammer dat Nadja zo geholpen heeft
Ooooh geweldig!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
Hier staat het hele seizoen met Marc-Marie enzo. Leuk om te kijken als je je verveelt dacht ik zo?WIDM
Een kratje bier, en de pot.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef ArendBarend het volgende:
Wat is de beloning voor de mol bij wie is de mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |