Inge stak weer haar wijsvinger uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Hopelijk vist iemand de beginfoto van deze aflevering ergens vandaan.
Of Renatequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik denk nog steeds dat het Inge is alleen zit ik nu een beetje te twijfelen over die reactie van Sander.
Ja, was leuk inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Freezor het volgende:
Ik vond het trouwens wel mooi hoe Paul een beetje zat te dollen met Inge op die boot, wetende dat zij de Mol is.
Precies. En later zei Inge daarover dat ze zich verbaasde dat Paul voor 4 finalisten koos, omdat hij heel goed weet wie de mol is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Freezor het volgende:
Ik vond het trouwens wel mooi hoe Paul een beetje zat te dollen met Inge op die boot, wetende dat zij de Mol is.
Er staat toch een boete op? Dmv contract of is dat niet meer zo? Herinner me iets van 250 000 ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het lijkt me trouwens ook voor die finalisten echt te erg om dit negen maanden voor je te moeten houden
Nou, Sander zat als enigste op Inge en die keek ook een beetje op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef digispeed het volgende:
renate is het niet aan de reactie van dick jol te zien.
het is inge zeker weten.
complimenten.
Ja wel er staat een boete opquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Er staat toch een boete op? Dmv contract of is dat niet meer zo? Herinner me iets van 250 000 ?
Negen weken, zei Karel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het lijkt me trouwens ook voor die finalisten echt te erg om dit negen maanden voor je te moeten houden
De opnames waren negen maanden geleden, de terugkomaflevering 29 januari oid. Het klopt dus wat Sander zeiquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Negen weken, zei Karel.
Ik denk dat Sander het over negen maanden had omdat hij toen werd gevraagd om mee te doen. Maar het duurt absoluut geen negen maanden voordat de kandidaten uitsluitsel krijgen. De laatste aflevering wordt opgenomen zodra ze allemaal terug zijn. Het duurt alleen een paar maanden voordat het wordt uitgezonden.
Sport op tv gaat voor bij de publieken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef teigan het volgende:
is er nou volgende week helemaal geen aflevering? En waarom dan niet?
* teigan vind het flauw dat ze twee weken moet wachten..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou, Sander zat als enigste op Inge en die keek ook een beetje op.![]()
Ja ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand ook opgemerkt dat de site van wieisdemol.nl tijdelijk offline is door te veel bezoekers.
preciesquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef broer het volgende:
Flauwe aflevering. Ik had liever nog een opdracht gezien dan het gespeculeer van afvallers.
hm, ben ik nou erg blond als ik niet weet wat voor sport er dan voor zou moeten gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sport op tv gaat voor bij de publieken.
Dank jequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef mrbomb het volgende:
De opnames waren negen maanden geleden, de terugkomaflevering 29 januari oid. Het klopt dus wat Sander zei![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gehoord.....quote:Mag ik Karel even citeren?
'Gefeliciteerd je was een fantastische kandidate en een fantastsiche mol'
Volgende week gaat niet door ivm sport.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Komt nu pas over 2 weken de laatste aflevering???? Wat komt er volgende week dan?
En inderdaad een flauwe aflevering, heb het laatste half uur alleen maar naar gewauwel van kandidaten geluisterd wie het wel en niet kan zijn..
Gelukkig weten we al dankzij de handgebaren (en Inge deed vandaag bij de groepsfoto weer de L) dat Inge de mol is, en Paul kan niet anders dan winnen omdat hij de enige is die voor Inge gaat; de rest gaat voor Paul.
Precies, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Maja-de-bij het volgende:
Van het WIDM forum:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gehoord.....
Ja klopt dit hoorde ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Molline het volgende:
Zei Karel nou bij het stukje van de ontmaskering van de mol "je was een geweldige kandidate" of verstond ik dat verkeerd?
Dat zou betekenen dat Paul het in ieder geval niet is.
voor diegene die nog twijfelen en denken dat Inge het niet is
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Volgende week gaat niet door ivm sport.
Ik niet, terwijl ik juist enorm gefixeerd was op of hij de mol als man of vrouw betiteldequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..
Ja, of het voetbal een uur later uitzenden. Dan maar niet live. Zo belangrijk is dat toch niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..
amenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en dan haar ook aankijken van; toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, was leuk inderdaad!
"Wel een goede mol hè dit jaar?"
Dat zag ik ook, hoe Inge zo geniepig kon kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Mikani het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en dan haar ook aankijken van; toch?
En ook hoe Inge toen keek, zo'n geniepig glimlachje.
Jij noemt Karel een leugenaar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef broer het volgende:
Overigens dacht ik, door wat ik in dit topic las, dat Inge de verdubbelaar had binnengehaald bij de vlot-opdracht. Nu noemde Karel dat bij Paul als niet-mollige actie. Hoe zit het nou?
Die twee verdachten hem ook al bij de vorige test. Ik vond het juist een onzinnige reden om voor 4 finalisten te gaan, zo laat in het spel verandert toch niemand meer van Mol.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:
Toch wel leuk dat Paul zijn opzet met die enveloppe geslaagd is: door niet voor het geld, maar voor een extra kandidaat te gaan, verdenken Renate en Eva hem nu.
Inderdaad, kat in 't zakkie. Hij heeft ze waar hij ze hebben wilquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:
Toch wel leuk dat Paul zijn opzet met die enveloppe geslaagd is: door niet voor het geld, maar voor een extra kandidaat te gaan, verdenken Renate en Eva hem nu.
Het leek Martine Hafkamp welquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, hoe Inge zo geniepig kon kijken![]()
Maar anders was er toch een executie geweest, dan had Paul dus ook af kunnen vallen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die twee verdachten hem ook al bij de vorige test. Ik vond het juist een onzinnige reden om voor 4 finalisten te gaan, zo laat in het spel verandert toch niemand meer van Mol.
vind juist dat Renate, al een paar afleveringen lang, zo'n geniepig glimlachje heeft...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, hoe Inge zo geniepig kon kijken![]()
kan echt geen toeval zijn, die houding is ook weer te onnatuurlijkquote:
Al vanaf het beginquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef David Letterman het volgende:
vind juist dat Renate, al een paar afleveringen lang, zo'n geniepig glimlachje heeft...
Het is zo obvious dat zij het is, dat het bijna lachwekkend begint te worden.quote:
Dat zou ik nóóit doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Jij noemt Karel een leugenaar? [afbeelding]
Nah spanning is er al af. Stom van die extra week ertussen.quote:
met de theorie van Paul wel... stel je bent zelf niet de Mol en iemand haalt voor de finale even 5000 euro binnen... dan is de kans groot dat je niet voor diegene gaat bij de test lijkt me... heel slim gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die twee verdachten hem ook al bij de vorige test. Ik vond het juist een onzinnige reden om voor 4 finalisten te gaan, zo laat in het spel verandert toch niemand meer van Mol.
Ik ook niet, maar je neemt wel een risico als je voor de executie gaat. Dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef reader het volgende:
ik geloof niet dat paul was afgevallen, dus eigenlijk heeft hij zichzelf 5000 euro door de neus geboord
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef broer het volgende:
Dat zou ik nóóit doen.
Ik noem mezelf een zeef qua geheugen.
quote:Aflevering 9, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Negende dagboek-bijdrage van de Mol
Het was zover! En we stonden er met vieren! Sommigen leken er niet zo blij mee te zijn, maar het is toch wel een unicum in dit spel van de mol om met vier kandidaten aan de eindstreep te komen.
De laatste opdracht was spannend en adembenemend. Een prachtige zee met waanzinnige rotsen en bergen. Het was verre van vervelend om daar een paar uur op een boot door te brengen. Ook het einde was spannend. De anderen wisten niet waarom ze zich moesten haasten en wat er voor hen te halen viel. Wèl wist iedereen dat het de moeite waard moest zijn. Dus wie zou er uiteindelijk in slagen om dat briefje te pakken. Ik? Of een van de andere drie?
Maar nu is alles achter de rug en mocht ik het uitschreeuwen: Ik ben de mol! Ik heb jullie de afgelopen weken enorm voor de gek gehouden! Een opluchting is het wel, dat kan ik je zeggen. En over twee weken…zul jij het ook weten…
Het ging er voor Paul om dat hij zichzelf met deze actie verdacht zou maken bij de rest. En zo te zien is dat ook geslaagd, want Renateva stemde immers op hem. Als hij deze beslissing niet had genomen was dat een overduidelijke niet-molactie geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef reader het volgende:
ik geloof niet dat paul was afgevallen, dus eigenlijk heeft hij zichzelf 5000 euro door de neus geboord
Alleen daarom al is Paul een verdiende winnaar, omdat hij zo enthousiast was. Die vrouwen waren alleen maar aan het miepen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef Andiyan het volgende:
Was wel een aardige aflevering trouwens. Wat gaaf lijkt me dat trouwens, door zo'n donkere grot kanoën en dan in een soort paradijs uitkomen.![]()
Hij heeft in ieder geval niet voor niets die molboekjes gejat dan. Ondanks een rood scherm toch winnen, ook een unicum volgens mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen daarom al is Paul een verdiende winnaar, omdat hij zo enthousiast was. Die vrouwen waren alleen maar aan het miepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |