misschien ook wat vroeger naar bed, Yurquote:Op woensdag 28 februari 2007 03:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Had al een nieuwtopic geopend maar dat was in Lifestyle![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt er op alsof het Soempie gelukt is om vroeg naar bed te gaan
Lekker!quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Neleos het volgende:
Ohja, dat is een beetje de nieuwe AKQ hype, he.![]()
Weet ik niet, er werd wel veel over geluld de laatste tijd, of het ligt aan mij, dat kan ook.quote:
Dus we zien je hier voorlopig niet meer?quote:
Dat was ik steedsquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet ik niet, er werd wel veel over geluld de laatste tijd, of het ligt aan mij, dat kan ook.
Ik zit op 1 boek per 1,5 dag ofso op het moment. Je hebt me hier ook weinig gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus we zien je hier voorlopig niet meer?![]()
En? Is het "goedkoop"?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
Wel leuk voor jou natuurlijk Nem
Ik heb m'n vintagekleding bij elkaar![]()
quote:
Ik had er nog over nagedacht of je er zou zijn.. Volgens mij heeft degene die het feest geeft half Groningen uitgenodigd.quote:
Wel foto's maken van je outfit he!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
Wel leuk voor jou natuurlijk Nem
Ik heb m'n vintagekleding bij elkaar![]()
http://www.terrypratchettbooks.com/quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Plasterk het volgende:
Wat zijn discworld boeken?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel foto's maken van je outfit he!![]()
Afsluitingquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Plasterk het volgende:
Wanneer eindig ik een sollicitatie brief met vriendelijke groeten en wanneer met hoogachtend?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft me verbazen dat koning Google zoiets niet kan vinden
1) sterfquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft me verbazen dat koning Google zoiets niet kan vinden
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
het is iig goed genoeg voor een Fouter dan Fout feest
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Ja, maar waarom kom ik daar altijd pas de volgende ochtend achter? Ik zou toch beter moeten weten inmiddels
Ik wist dat dit ging komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:52 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên ik moet leren eerder naar bed te gaan
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef erkel het volgende:
@Soempie: Die haarbanden maken de outfit helemaal af![]()
Was het er druk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef erkel het volgende:
Net terug uit de UB, toch wel een goede studeerplek. Ik begin het te leren![]()
Ah, mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef erkel het volgende:
Alle pc's waren bezet rond middaguur en toen ik wegging
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, mooi.![]()
![]()
Morgenmiddag dan een studeerplek opzoeken![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef erkel het volgende:
of interessant doen met je mobiel op de gang![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik pas dat daar een kantine zitEn dus gebruik van gemaakt
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was niet de enige
![]()
![]()
Erk![]()
![]()
Ik kwam er de vorige tentamenperiode achter. Daarvoor ging ik steeds naar de Harmonie als ik trek had in een broodje en koffie.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Ik ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Owjah als je nog wat kwijt wilt over koffie kan je dat hier doen: [KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
spammer de spam![]()
Okquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, B. ik volg What About Brianleuke serie (maar GA is leuker
)
je kunt er iig mee over straat Soempie
Ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik schrok gisteren wel een beetje bij 'What about Brian'! Zielig einde!
Precies, vind ik ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:05 schreef Etcetera het volgende:
d'r gebeurt wel erg veel in 1 afl hoor
- zappmonkey failliet
- brian failliet
- deena en dinges gaan ws scheiden
- adam moet voorkomen geloof ik
- angelo dood
- susanne die zapp monkey verraad
- de nieuwe vriendin van brian
beetje erg veel drama ineens
Ja, en "ik heb het gevoel dat je me niet echt wilt" o.i.d. op nog zo'n lullig momentquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
hij werd nu al weer gek van haar
ik hoop dat Brian haar heeft gekozen vanwege die weddenschap
wat een reactie ook... hun levenswerk naar de filistijnen 'ik ga even op de andere pc verder'
die muts spoort echt nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, en "ik heb het gevoel dat je me niet echt wilt" o.i.d. op nog zo'n lullig moment![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die muts spoort echt niet
kan nog lachen worden als dat weer uitgaat
ik ben nog steeds snotverkoudenbah
![]()
Mwah, ik wijs wel naar de powerpointquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
alvast veel succes
mss kun je er op inspringen, en van die borden maken met tekst die je dan voor je neus houdt
Spreek anders je presentatie nu alvast in, dan kun je morgen playbackenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, ik wijs wel naar de powerpoint
Zie mezelf al staan met zo'n bord: "welkom" "wij doen onze" "..."
heb je iig de lachers op je handquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, ik wijs wel naar de powerpoint
Zie mezelf al staan met zo'n bord: "welkom" "wij doen onze" "..."
Dat zou wel relaxt zijn morgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Spreek anders je presentatie nu alvast in, dan kun je morgen playbacken
Nah, laat mn vriendin wel alles doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je iig de lachers op je hand![]()
mss kun je 2 presentaties maken? 1 als je wel kunt praten, 1 als je niet kunt praten?
editje: powerpointpresentaties dan he
dat hoeft nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
Nah, laat mn vriendin wel alles doenMaar heb nooit 'geluk', dus die stem doet het wel, morgen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat hoeft nietalles valt te faken
![]()
![]()
Ja, als dat kon moest je het zelf, maar niemand uit mijn omgeving had er een, dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Etcetera het volgende:
kun je zelf geen beamer fiksen? moeten wij soms wel doen, zelf je presentatiebenodigheden (oeh, galgjewoord) regelen
wel belachelijk trouwens
dan wordt het idd lastigquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, als dat kon moest je het zelf, maar niemand uit mijn omgeving had er een, dus dan houdt het op.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt het idd lastig
ik mag over 4 a4tjes aan een nieuw collegeblok beginnen
kan er niks aan doen, maar dat vind ik altijd leukeen nieuw, fris begin enzo
exactquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ezelsoor en 'ik-verveel-me-frustsel'-vrij
![]()
Anders kun je zonder stem ook de dia's van je presentatie uitbeelden, en dat de ander dan een verhaaltje verteltquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ja das waar. Maar de hare viel vandaag ook al bijna uit
Zaten we samen te kuchen
![]()
En dan krijgen we ook nog te horen dat onze presentatie verzet is (naar eerder, das wel fijn) en dat we dan miss geen beamer hebben. Anders moeten we op onze eigen tijd, maar kan er iets anders weer niet.
Naja, het is nu waarschijnlijk geregeld, maar toch...![]()
Ben nu ook weg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
exacten het is weer een kans om het zo netjes mogelijk bij te houden en op te schrijven
moest jij niet eten en sporten
alvast doei en veel plezier![]()
quote:
jep, ben mijn potje aan het koken. met jou ook?quote:
Hm, beetje late reactie. Waarschijnlijk heb je je eten al op nuquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jep, ben mijn potje aan het koken. met jou ook?
Ben geen kookwonderquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, beetje late reactie. Waarschijnlijk heb je je eten al op nuKun je goed koken?
Hier alles prima![]()
met spekjes?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef maaike83 het volgende:
stampot andijvie!! JAMJAM! DAT wordt m;)
klinkt heel spannendquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef maaike83 het volgende:
fantasie paella is helemaal smullen:) RARA;)
Vis, ligt er aanquote:
Wat vind jij niet lekker?quote:
Gewervelde dieren smaken gewoon beterquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vis, ligt er aanmeeste wel.
Maar zeefruit niet
mosselen, inktvis, garnalen, andere scheldierenprut![]()
Vis, weekdieren, schaaldieren etc etc. >>quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem houd ook niet van vis?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vis, weekdieren, schaaldieren etc etc. >>
Ik denk een kloon van wit-ijsbeertje, of zoiets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
Zo is dat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef Plasterk het volgende:
er is niks lekkerder dan een bakje kibbeling met ravigottesaus![]()
gisteren was ze toch nieuw?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Plasterk het volgende:
wie is maaike83?
kloptquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gisteren was ze toch nieuw?
Yuri, foei toch!quote:Kater der katers
Een 29-jarige man mag van geluk spreken dat hij nog leeft. Hij werd op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht, waar een dodelijk alcoholpromillage werd gemeten: 1170mg per 100 ml bloed. Dat is 22 keer meer dan waarmee je nog mag autorijden. En het is twee keer zoveel als meestal dodelijk is. Er is volgens Yuri's artsen geen andere verklaring voor z'n extreme dronkenschap dan dat hij achter elkaar vijf flessen wodka heeft leeggedronken: "Yuri is 2 dagen buiten westen geweest. Toen hij eenmaal zijn ogen opendeed, had hij wel een ontzettende koppijn."
Ah, vandaar die naamquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
5 flessen en alleen maar koppijn, daarom ook de master
ik ben meer een weekenddierquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef Neleos het volgende:
Weekdieren zijn ook lekker!
Ja, oke ik ook. Maar ik heb nu, woensdag en donderdag, weekend. En zaterdag en zondag moet ik werken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben meer een weekenddier
Net lekker in de bagger getraind, ben ook helemaal doorweekt nu, snel ff douchen
aan mijn typfouten te zien heb je misschien nog gelijk ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef DiviFilius het volgende:
Dat ben je vast alweer vergeten, syndroom van Korsakov heet dat dacht ik
Pardon?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:57 schreef Neleos het volgende:
En nog steeds niet in de Top 500, hoe krijgt Nem dat toch voor elkaar.
Welke? Die wild things?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Nesle het volgende:
Ik zit me toch een maffe film te kijken zeg.
Welke?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Nesle het volgende:
Ik zit me toch een maffe film te kijken zeg.
Paar keer gehoord dat het zo'n goede film was dus ook een paar keer geprobeerd te kijken, steeds al na een half uur afgezet.Wat een waardeloze zeikfilm. En voorspelbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ja, Wild Things.
Ik heb nog nooit zulke maffe wendingen gezien
Nee, klopt, die wendingen slaan helemaal nergens op. Het is ook een hele slechte film natuurlijk, maarja, Denise Richards hequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ja, Wild Things.
Ik heb nog nooit zulke maffe wendingen gezien
Mwah kan aan mij liggen, maar had dit einde toch niet verwachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Paar keer gehoord dat het zo'n goede film was dus ook een paar keer geprobeerd te kijken, steeds al na een half uur afgezet.Wat een waardeloze zeikfilm. En voorspelbaar.
Ja, als dat het enige pluspunt is, geen wonder dat ik er niks aan hebquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, klopt, die wendingen slaan helemaal nergens op. Het is ook een hele slechte film natuurlijk, maarja, Denise Richards he![]()
Bliksem piepers, inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, klopt, die wendingen slaan helemaal nergens op. Het is ook een hele slechte film natuurlijk, maarja, Denise Richards he![]()
Ach, dat weet je niet, misschien is het wel een heel interessant, leuk en grappig meisje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
Denise Richards
Die kan volgens mij alleen maar een geile bitch-blik geven, meer kan ze niet
Zou het niet weten, nooit afgekeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Mwah kan aan mij liggen, maar had dit einde toch niet verwacht.
In films.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ach, dat weet je niet, misschien is het wel een heel interessant, leuk en grappig meisje.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we de Twente-meet gaan plannen?
Wie zegt dat ze niet allebij kunnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]De cuijk-zwembadmeet staat al 'vast' in de zomer
Het duurt nog wel even voor het zomer is hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]De cuijk-zwembadmeet staat al 'vast' in de zomer
Precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet allebij kunnen
Dat realiseerd ik me ook, zie de latere postquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet allebij kunnen
Half April lijkt me prima.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor het zomer is hoor. Half april zoui een Twente-meet best moeten kunnen
Waar ligt Cuijk eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat realiseerd ik me ook, zie de latere post
Don't really care, vanaf hier is het evenver fietsen. Alleen is er in Enschede misschien meer te doen dan in Hengeloquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Half April lijkt me prima.![]()
Enschede of Hengelo?
Bij Nijmegen dacht ikquote:
Als je met een Blackbird bent is Brussel ook nog geen 10 minuten onder Nijmegenquote:
Ik denk ook niet dat Hengelo leuk is, behalve als je er woont, misschien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Don't really care, vanaf hier is het evenver fietsen. Alleen is er in Enschede misschien meer te doen dan in Hengelo
Heb ik die een? Nee. Zou ik dan misschien de auto/trein bedoelen ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je met een Blackbird bent is Brussel ook nog geen 10 minuten onder Nijmegen
Of fiets, of voet. 10 minuten heb je niet zo heel veel aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik die een? Nee. Zou ik dan misschien de auto/trein bedoelen ?
In Hengelo weet ik de Laser Quest te vinden, een pub en een ander biercafé. Oh ja, en een poolhal. In Enschede weet ik van meer dingen waar ze zittenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Hengelo leuk is, behalve als je er woont, misschien.
Ik ben voor Enschede, en Jojoortje is er toch niet om Hengelo te promoten.![]()
In Hengelo weet ik redelijk veel plekjes wel te vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Hengelo weet ik de Laser Quest te vinden, een pub en een ander biercafé. Oh ja, en een poolhal. In Enschede weet ik van meer dingen waar ze zitten![]()
succes morgenquote:
nee hoor, altijd maximaal 5 minutenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je nou net een uur onder de douche gestaan?![]()
Succes he. Wat ga je doen in de regen dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
Zo, ik ben klaar om de regen in te gaan
Reddingsvest bij je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
moet je stroomafwaarts? ik hoop het wel voor jequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
hier niet, ik heb water in mn oorquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier niet, ik heb water in mn oor
neuh...in het mooie west-friesland, wat dan weer niet in friesland ligtquote:
Ohja, dat was ook zo. Ex-bollenkweker enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
neuh...in het mooie west-friesland, wat dan weer niet in friesland ligt
dat ligt dan weer in groningen zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, dat was ook zo. Ex-bollenkweker enzo.
En Oost-Friesland ligt ook al niet in Friesland.
Zzzoempiequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Soempie het volgende:![]()
Truste aan de mensen die gaan slapen![]()
Néééééélééééoos!quote:
Ik zou gewoon terug gaan. Schoenen die al kapot gaan als je achter een trapper blijft hangen, da's geen kwaliteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
Vraagje
Ik reed net over gladde steentjes en gleed in de bocht weg. Om m'n evenwicht te bewaren probeerde ik m'n voet langs de grond te eh doen. Maar dat ging mis, bleef met een riempje hangen aan de trapper: plat op m'n snufferd. Riempje is nu alleen wel stuk...
Van die nieuwe schoenen dus![]()
Kan ik morgen gewoon terug naar de winkel?
![]()
![]()
Of zou een schoenmaker dat kunnen maken? Het is niet midden in het riempje stuk, maar daar waar het aan de schoen vast zat.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou gewoon terug gaan. Schoenen die al kapot gaan als je achter een trapper blijft hangen, da's geen kwaliteit.![]()
Hoe is het met je snufferd?
Na goed, je kan het altijd proberen. Misschien repareren ze het wel gratis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik bleef niet gewoon hangen. Ik ging met m'n volle gewicht afstappen, terwijl dat riempje aan m'n trapper zat
Oei. Klinkt wel als een klap.quote:Met m'n snufferd is alles goed. Alleen een schaafwond op m'n hand/ arm, blauwe knie en m'n broek is stuk bij m'n knie.![]()
Echt wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
En natuurlijk is het ook flutkwaliteit.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Is er trouwens nog iemand 29 februari jarig?
Haha![]()
![]()
Ik heb ze dan ook eigenlijk alleen voor vrijdag gekocht.quote:
Goeie sokken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
Vond je het nodig
Ja, die![]()
Die sokken![]()
Ja, dat Vintage feestje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook eigenlijk alleen voor vrijdag gekocht.En voor vergelijkbare avonden.
![]()
Nee, anders zou ik wel heel vroeg terug zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat Vintage feestje?Dat was niet vandaag dus?
Zijn wel sokken waar ik vrolijk van word.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie sokken.
Hebben die de crash wel overleeft?
Ja, ik vond het nodig.![]()
Hahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel heel vroeg terug zijn.Vrijdag..
Ja, ik ben met die schoenen en sokken gewoon de straat op geweest.Moest het even laten zien aan iemand.
![]()
![]()
Dusss, ik koop schoenen voor vrijdag en ze zijn nu al stuk.![]()
![]()
Oooh. Gelukkig dan maar. Morgen repareert die schoenmaker gratis jouw schoenen en die blauwe plekken zie je toch niet. Dus dat wordt gewoon een goed feest vrijdag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn wel sokken waar ik vrolijk van word.![]()
![]()
En ze hebben het overleefdEn anders had ik nog een paar.
![]()
Is dat zoveel werk dan? Kan ie dat niet ff snel fiksen voor niks. Ben geen echte schoenenkenner hoor.quote:
Dat zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Neleos het volgende:
Dus dat wordt gewoon een goed feest vrijdag.![]()
Jep, mijn omaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat zoveel werk dan? Kan ie dat niet ff snel fiksen voor niks. Ben geen echte schoenenkenner hoor.
Wat liefquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep, mijn oma
Daarom moest ik ook de regen in om haar deur in t verzorgingstehuis te versieren
Nee, Nem is nu de volgende jarige. Al weet ik niet wanneerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Haha![]()
![]()
Nee hoor, ze lag al te slapen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat liefMooi geworden? Had ze niks in de gaten?
Tof.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee hoor, ze lag al te slapen.
Heb wel een fotootje gemaakt met mn mob. Maar heb mn kabeltjes hier nietKomt morgen wel keer
Ik ga morgen niks doen eigenlijk... zie ik morgen wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen flauw ideeMisschien als ik vriendelijk kijk
![]()
Maar wat ga jij morgen doen? Je bent vrij las ik.![]()
Dat zijn vaak goeie dagenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga morgen niks doen eigenlijk... zie ik morgen wel.![]()
Ja we gingen 3 jaar geleden naar Centerparks met de hele familie (ik heb nog nooit zoon toffe vakantie gehadquote:
ik snap het nietquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef Nesle het volgende:
Schrikkeljaar.
Om de 4 jaar dus wel ECHT verjaardag. 21x4 is 84
Ik begreep het ook niet, tot Nesle's verhaal over dat spandoekquote:
Gelukkig was ik niet de enige.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik begreep het ook niet, tot Nesle's verhaal over dat spandoek
Ja, maar weet het niet meer precies. Was wel leuk altijd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Kent iemand hier Toepen?
Volgens mij wel. Maar niet meer helemaal. Of is het iets van Jiskefet ofzo. Kaartspelletje toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Kent iemand hier Toepen?
Wij waren "vroeger" altijd aan het hartenjagen op school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Nesle het volgende:
Ja kaartspelletje. Doen we wel is op school, snapte er eerst geen drol van vind het nu wel leuk
Kan er nog ergens online getoept worden dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Nesle het volgende:
Ja kaartspelletje. Doen we wel is op school, snapte er eerst geen drol van vind het nu wel leuk
wij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wij waren "vroeger" altijd aan het hartenjagen op school.![]()
Dat ga ik volgende week maar is inbrengen denk ik. Ik heb een maandje terug ezelen ingebracht. Had ik noooooooooooooooooooit moeten doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wij waren "vroeger" altijd aan het hartenjagen op school.![]()
Klaverjassen kan ik niet. Homdeck deed dat dacht ik. Ken ook maar weinig kaartspelletjes eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
wij ooken klaverjassen. En nog een soort patience met twee spelers.
![]()
Ezelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat ga ik volgende week maar is inbrengen denk ik. Ik heb een maandje terug ezelen ingebracht. Had ik noooooooooooooooooooit moeten doen![]()
Klinkt spannendquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef Nesle het volgende:
Niet zo moeilijk, je krijgt 4 kaarten en je moet 4 dezelfde zien te sparen. Stel je hebt 2 asen, een boer en een vrouw, geef je de vrouw door in de hoop dat je van degene naast je een aas krijgt. Als je er 4 hebt moet je je duim stiekem tegen de rand van de tafel doen en wie als laatste dat doorheeft krijgt de E van ezel
Hehe, nog populairder dan jumpen bij jou op school? En dat dankzij jou, goed gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:48 schreef Nesle het volgende:
Éen keertje is leuk, maar als iedere pauze iedereen met een rode kop zit te ezelen is het geen reet meer aan
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef Nesle het volgende:
Niet zo moeilijk, je krijgt 4 kaarten en je moet 4 dezelfde zien te sparen. Stel je hebt 2 asen, een boer en een vrouw, geef je de vrouw door in de hoop dat je van degene naast je een aas krijgt. Als je er 4 hebt moet je je duim stiekem tegen de rand van de tafel doen en wie als laatste dat doorheeft krijgt de E van ezel
Ik heb geen idee wat de Lord is, maar Jeckyll en Hyde! Dat wordt weer jumpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:52 schreef Nesle het volgende:
Jumpen, begin er niet over
Er komt zelfs een schoolfeest in de Lord met Jeckyll en Hyde, hoe vind je die?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Woei, ik was uitgelogd en m'n password kwijt, maar ik ben er weer!
Oe, gelukkig heb ik een doodsimpel password wat ik nooit vergeet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Woei, ik was uitgelogd en m'n password kwijt, maar ik ben er weer!
Ik durf het eerlijk gezegd ook nooitquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik twijfel te veel over vuile was, al kom ik er wel vaak mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |