ik ben meer een weekenddierquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef Neleos het volgende:
Weekdieren zijn ook lekker!
Ja, oke ik ook. Maar ik heb nu, woensdag en donderdag, weekend. En zaterdag en zondag moet ik werken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben meer een weekenddier
Net lekker in de bagger getraind, ben ook helemaal doorweekt nu, snel ff douchen
aan mijn typfouten te zien heb je misschien nog gelijk ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef DiviFilius het volgende:
Dat ben je vast alweer vergeten, syndroom van Korsakov heet dat dacht ik
Pardon?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:57 schreef Neleos het volgende:
En nog steeds niet in de Top 500, hoe krijgt Nem dat toch voor elkaar.
Welke? Die wild things?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Nesle het volgende:
Ik zit me toch een maffe film te kijken zeg.
Welke?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Nesle het volgende:
Ik zit me toch een maffe film te kijken zeg.
Paar keer gehoord dat het zo'n goede film was dus ook een paar keer geprobeerd te kijken, steeds al na een half uur afgezet.Wat een waardeloze zeikfilm. En voorspelbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ja, Wild Things.
Ik heb nog nooit zulke maffe wendingen gezien
Nee, klopt, die wendingen slaan helemaal nergens op. Het is ook een hele slechte film natuurlijk, maarja, Denise Richards hequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ja, Wild Things.
Ik heb nog nooit zulke maffe wendingen gezien
Mwah kan aan mij liggen, maar had dit einde toch niet verwachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Paar keer gehoord dat het zo'n goede film was dus ook een paar keer geprobeerd te kijken, steeds al na een half uur afgezet.Wat een waardeloze zeikfilm. En voorspelbaar.
Ja, als dat het enige pluspunt is, geen wonder dat ik er niks aan hebquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, klopt, die wendingen slaan helemaal nergens op. Het is ook een hele slechte film natuurlijk, maarja, Denise Richards he![]()
Bliksem piepers, inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, klopt, die wendingen slaan helemaal nergens op. Het is ook een hele slechte film natuurlijk, maarja, Denise Richards he![]()
Ach, dat weet je niet, misschien is het wel een heel interessant, leuk en grappig meisje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
Denise Richards
Die kan volgens mij alleen maar een geile bitch-blik geven, meer kan ze niet
Zou het niet weten, nooit afgekeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Mwah kan aan mij liggen, maar had dit einde toch niet verwacht.
In films.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ach, dat weet je niet, misschien is het wel een heel interessant, leuk en grappig meisje.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we de Twente-meet gaan plannen?
Wie zegt dat ze niet allebij kunnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]De cuijk-zwembadmeet staat al 'vast' in de zomer
Het duurt nog wel even voor het zomer is hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]De cuijk-zwembadmeet staat al 'vast' in de zomer
Precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet allebij kunnen
Dat realiseerd ik me ook, zie de latere postquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet allebij kunnen
Half April lijkt me prima.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor het zomer is hoor. Half april zoui een Twente-meet best moeten kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |