quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier niet, ik heb water in mn oor
neuh...in het mooie west-friesland, wat dan weer niet in friesland ligtquote:
Ohja, dat was ook zo. Ex-bollenkweker enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
neuh...in het mooie west-friesland, wat dan weer niet in friesland ligt
dat ligt dan weer in groningen zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, dat was ook zo. Ex-bollenkweker enzo.
En Oost-Friesland ligt ook al niet in Friesland.
Zzzoempiequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Soempie het volgende:![]()
Truste aan de mensen die gaan slapen![]()
Néééééélééééoos!quote:
Ik zou gewoon terug gaan. Schoenen die al kapot gaan als je achter een trapper blijft hangen, da's geen kwaliteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
Vraagje
Ik reed net over gladde steentjes en gleed in de bocht weg. Om m'n evenwicht te bewaren probeerde ik m'n voet langs de grond te eh doen. Maar dat ging mis, bleef met een riempje hangen aan de trapper: plat op m'n snufferd. Riempje is nu alleen wel stuk...
Van die nieuwe schoenen dus![]()
Kan ik morgen gewoon terug naar de winkel?
![]()
![]()
Of zou een schoenmaker dat kunnen maken? Het is niet midden in het riempje stuk, maar daar waar het aan de schoen vast zat.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou gewoon terug gaan. Schoenen die al kapot gaan als je achter een trapper blijft hangen, da's geen kwaliteit.![]()
Hoe is het met je snufferd?
Na goed, je kan het altijd proberen. Misschien repareren ze het wel gratis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik bleef niet gewoon hangen. Ik ging met m'n volle gewicht afstappen, terwijl dat riempje aan m'n trapper zat
Oei. Klinkt wel als een klap.quote:Met m'n snufferd is alles goed. Alleen een schaafwond op m'n hand/ arm, blauwe knie en m'n broek is stuk bij m'n knie.![]()
Echt wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
En natuurlijk is het ook flutkwaliteit.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Is er trouwens nog iemand 29 februari jarig?
Haha![]()
![]()
Ik heb ze dan ook eigenlijk alleen voor vrijdag gekocht.quote:
Goeie sokken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
Vond je het nodig
Ja, die![]()
Die sokken![]()
Ja, dat Vintage feestje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook eigenlijk alleen voor vrijdag gekocht.En voor vergelijkbare avonden.
![]()
Nee, anders zou ik wel heel vroeg terug zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat Vintage feestje?Dat was niet vandaag dus?
Zijn wel sokken waar ik vrolijk van word.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie sokken.
Hebben die de crash wel overleeft?
Ja, ik vond het nodig.![]()
Hahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel heel vroeg terug zijn.Vrijdag..
Ja, ik ben met die schoenen en sokken gewoon de straat op geweest.Moest het even laten zien aan iemand.
![]()
![]()
Dusss, ik koop schoenen voor vrijdag en ze zijn nu al stuk.![]()
![]()
Oooh. Gelukkig dan maar. Morgen repareert die schoenmaker gratis jouw schoenen en die blauwe plekken zie je toch niet. Dus dat wordt gewoon een goed feest vrijdag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn wel sokken waar ik vrolijk van word.![]()
![]()
En ze hebben het overleefdEn anders had ik nog een paar.
![]()
Is dat zoveel werk dan? Kan ie dat niet ff snel fiksen voor niks. Ben geen echte schoenenkenner hoor.quote:
Dat zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Neleos het volgende:
Dus dat wordt gewoon een goed feest vrijdag.![]()
Jep, mijn omaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat zoveel werk dan? Kan ie dat niet ff snel fiksen voor niks. Ben geen echte schoenenkenner hoor.
Wat liefquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep, mijn oma
Daarom moest ik ook de regen in om haar deur in t verzorgingstehuis te versieren
Nee, Nem is nu de volgende jarige. Al weet ik niet wanneerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Haha![]()
![]()
Nee hoor, ze lag al te slapen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat liefMooi geworden? Had ze niks in de gaten?
Tof.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee hoor, ze lag al te slapen.
Heb wel een fotootje gemaakt met mn mob. Maar heb mn kabeltjes hier nietKomt morgen wel keer
Ik ga morgen niks doen eigenlijk... zie ik morgen wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen flauw ideeMisschien als ik vriendelijk kijk
![]()
Maar wat ga jij morgen doen? Je bent vrij las ik.![]()
Dat zijn vaak goeie dagenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga morgen niks doen eigenlijk... zie ik morgen wel.![]()
Ja we gingen 3 jaar geleden naar Centerparks met de hele familie (ik heb nog nooit zoon toffe vakantie gehadquote:
ik snap het nietquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef Nesle het volgende:
Schrikkeljaar.
Om de 4 jaar dus wel ECHT verjaardag. 21x4 is 84
Ik begreep het ook niet, tot Nesle's verhaal over dat spandoekquote:
Gelukkig was ik niet de enige.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik begreep het ook niet, tot Nesle's verhaal over dat spandoek
Ja, maar weet het niet meer precies. Was wel leuk altijd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Kent iemand hier Toepen?
Volgens mij wel. Maar niet meer helemaal. Of is het iets van Jiskefet ofzo. Kaartspelletje toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Kent iemand hier Toepen?
Wij waren "vroeger" altijd aan het hartenjagen op school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Nesle het volgende:
Ja kaartspelletje. Doen we wel is op school, snapte er eerst geen drol van vind het nu wel leuk
Kan er nog ergens online getoept worden dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Nesle het volgende:
Ja kaartspelletje. Doen we wel is op school, snapte er eerst geen drol van vind het nu wel leuk
wij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wij waren "vroeger" altijd aan het hartenjagen op school.![]()
Dat ga ik volgende week maar is inbrengen denk ik. Ik heb een maandje terug ezelen ingebracht. Had ik noooooooooooooooooooit moeten doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wij waren "vroeger" altijd aan het hartenjagen op school.![]()
Klaverjassen kan ik niet. Homdeck deed dat dacht ik. Ken ook maar weinig kaartspelletjes eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
wij ooken klaverjassen. En nog een soort patience met twee spelers.
![]()
Ezelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat ga ik volgende week maar is inbrengen denk ik. Ik heb een maandje terug ezelen ingebracht. Had ik noooooooooooooooooooit moeten doen![]()
Klinkt spannendquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef Nesle het volgende:
Niet zo moeilijk, je krijgt 4 kaarten en je moet 4 dezelfde zien te sparen. Stel je hebt 2 asen, een boer en een vrouw, geef je de vrouw door in de hoop dat je van degene naast je een aas krijgt. Als je er 4 hebt moet je je duim stiekem tegen de rand van de tafel doen en wie als laatste dat doorheeft krijgt de E van ezel
Hehe, nog populairder dan jumpen bij jou op school? En dat dankzij jou, goed gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:48 schreef Nesle het volgende:
Éen keertje is leuk, maar als iedere pauze iedereen met een rode kop zit te ezelen is het geen reet meer aan
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef Nesle het volgende:
Niet zo moeilijk, je krijgt 4 kaarten en je moet 4 dezelfde zien te sparen. Stel je hebt 2 asen, een boer en een vrouw, geef je de vrouw door in de hoop dat je van degene naast je een aas krijgt. Als je er 4 hebt moet je je duim stiekem tegen de rand van de tafel doen en wie als laatste dat doorheeft krijgt de E van ezel
Ik heb geen idee wat de Lord is, maar Jeckyll en Hyde! Dat wordt weer jumpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:52 schreef Nesle het volgende:
Jumpen, begin er niet over
Er komt zelfs een schoolfeest in de Lord met Jeckyll en Hyde, hoe vind je die?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Woei, ik was uitgelogd en m'n password kwijt, maar ik ben er weer!
Oe, gelukkig heb ik een doodsimpel password wat ik nooit vergeet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Woei, ik was uitgelogd en m'n password kwijt, maar ik ben er weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |