Waar ligt Cuijk eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat realiseerd ik me ook, zie de latere post
Don't really care, vanaf hier is het evenver fietsen. Alleen is er in Enschede misschien meer te doen dan in Hengeloquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Half April lijkt me prima.![]()
Enschede of Hengelo?
Bij Nijmegen dacht ikquote:
Als je met een Blackbird bent is Brussel ook nog geen 10 minuten onder Nijmegenquote:
Ik denk ook niet dat Hengelo leuk is, behalve als je er woont, misschien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Don't really care, vanaf hier is het evenver fietsen. Alleen is er in Enschede misschien meer te doen dan in Hengelo
Heb ik die een? Nee. Zou ik dan misschien de auto/trein bedoelen ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je met een Blackbird bent is Brussel ook nog geen 10 minuten onder Nijmegen
Of fiets, of voet. 10 minuten heb je niet zo heel veel aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik die een? Nee. Zou ik dan misschien de auto/trein bedoelen ?
In Hengelo weet ik de Laser Quest te vinden, een pub en een ander biercafé. Oh ja, en een poolhal. In Enschede weet ik van meer dingen waar ze zittenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Hengelo leuk is, behalve als je er woont, misschien.
Ik ben voor Enschede, en Jojoortje is er toch niet om Hengelo te promoten.![]()
In Hengelo weet ik redelijk veel plekjes wel te vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Hengelo weet ik de Laser Quest te vinden, een pub en een ander biercafé. Oh ja, en een poolhal. In Enschede weet ik van meer dingen waar ze zitten![]()
succes morgenquote:
nee hoor, altijd maximaal 5 minutenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je nou net een uur onder de douche gestaan?![]()
Succes he. Wat ga je doen in de regen dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
Zo, ik ben klaar om de regen in te gaan
Reddingsvest bij je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
moet je stroomafwaarts? ik hoop het wel voor jequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
hier niet, ik heb water in mn oorquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier niet, ik heb water in mn oor
neuh...in het mooie west-friesland, wat dan weer niet in friesland ligtquote:
Ohja, dat was ook zo. Ex-bollenkweker enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
neuh...in het mooie west-friesland, wat dan weer niet in friesland ligt
dat ligt dan weer in groningen zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, dat was ook zo. Ex-bollenkweker enzo.
En Oost-Friesland ligt ook al niet in Friesland.
Zzzoempiequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Soempie het volgende:![]()
Truste aan de mensen die gaan slapen![]()
Néééééélééééoos!quote:
Ik zou gewoon terug gaan. Schoenen die al kapot gaan als je achter een trapper blijft hangen, da's geen kwaliteit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
Vraagje
Ik reed net over gladde steentjes en gleed in de bocht weg. Om m'n evenwicht te bewaren probeerde ik m'n voet langs de grond te eh doen. Maar dat ging mis, bleef met een riempje hangen aan de trapper: plat op m'n snufferd. Riempje is nu alleen wel stuk...
Van die nieuwe schoenen dus![]()
Kan ik morgen gewoon terug naar de winkel?
![]()
![]()
Of zou een schoenmaker dat kunnen maken? Het is niet midden in het riempje stuk, maar daar waar het aan de schoen vast zat.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou gewoon terug gaan. Schoenen die al kapot gaan als je achter een trapper blijft hangen, da's geen kwaliteit.![]()
Hoe is het met je snufferd?
Na goed, je kan het altijd proberen. Misschien repareren ze het wel gratis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik bleef niet gewoon hangen. Ik ging met m'n volle gewicht afstappen, terwijl dat riempje aan m'n trapper zat
Oei. Klinkt wel als een klap.quote:Met m'n snufferd is alles goed. Alleen een schaafwond op m'n hand/ arm, blauwe knie en m'n broek is stuk bij m'n knie.![]()
Echt wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
En natuurlijk is het ook flutkwaliteit.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Is er trouwens nog iemand 29 februari jarig?
Haha![]()
![]()
Ik heb ze dan ook eigenlijk alleen voor vrijdag gekocht.quote:
Goeie sokken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
Vond je het nodig
Ja, die![]()
Die sokken![]()
Ja, dat Vintage feestje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook eigenlijk alleen voor vrijdag gekocht.En voor vergelijkbare avonden.
![]()
Nee, anders zou ik wel heel vroeg terug zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat Vintage feestje?Dat was niet vandaag dus?
Zijn wel sokken waar ik vrolijk van word.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie sokken.
Hebben die de crash wel overleeft?
Ja, ik vond het nodig.![]()
Hahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel heel vroeg terug zijn.Vrijdag..
Ja, ik ben met die schoenen en sokken gewoon de straat op geweest.Moest het even laten zien aan iemand.
![]()
![]()
Dusss, ik koop schoenen voor vrijdag en ze zijn nu al stuk.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |