misschien ook wat vroeger naar bed, Yurquote:Op woensdag 28 februari 2007 03:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Had al een nieuwtopic geopend maar dat was in Lifestyle![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt er op alsof het Soempie gelukt is om vroeg naar bed te gaan
Lekker!quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Neleos het volgende:
Ohja, dat is een beetje de nieuwe AKQ hype, he.![]()
Weet ik niet, er werd wel veel over geluld de laatste tijd, of het ligt aan mij, dat kan ook.quote:
Dus we zien je hier voorlopig niet meer?quote:
Dat was ik steedsquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet ik niet, er werd wel veel over geluld de laatste tijd, of het ligt aan mij, dat kan ook.
Ik zit op 1 boek per 1,5 dag ofso op het moment. Je hebt me hier ook weinig gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus we zien je hier voorlopig niet meer?![]()
En? Is het "goedkoop"?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
Wel leuk voor jou natuurlijk Nem
Ik heb m'n vintagekleding bij elkaar![]()
quote:
Ik had er nog over nagedacht of je er zou zijn.. Volgens mij heeft degene die het feest geeft half Groningen uitgenodigd.quote:
Wel foto's maken van je outfit he!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
Wel leuk voor jou natuurlijk Nem
Ik heb m'n vintagekleding bij elkaar![]()
http://www.terrypratchettbooks.com/quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Plasterk het volgende:
Wat zijn discworld boeken?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel foto's maken van je outfit he!![]()
Afsluitingquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Plasterk het volgende:
Wanneer eindig ik een sollicitatie brief met vriendelijke groeten en wanneer met hoogachtend?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft me verbazen dat koning Google zoiets niet kan vinden
1) sterfquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft me verbazen dat koning Google zoiets niet kan vinden
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
het is iig goed genoeg voor een Fouter dan Fout feest
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Ja, maar waarom kom ik daar altijd pas de volgende ochtend achter? Ik zou toch beter moeten weten inmiddels
Ik wist dat dit ging komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:52 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên ik moet leren eerder naar bed te gaan
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef erkel het volgende:
@Soempie: Die haarbanden maken de outfit helemaal af![]()
Was het er druk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef erkel het volgende:
Net terug uit de UB, toch wel een goede studeerplek. Ik begin het te leren![]()
Ah, mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef erkel het volgende:
Alle pc's waren bezet rond middaguur en toen ik wegging
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, mooi.![]()
![]()
Morgenmiddag dan een studeerplek opzoeken![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef erkel het volgende:
of interessant doen met je mobiel op de gang![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik pas dat daar een kantine zitEn dus gebruik van gemaakt
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was niet de enige
![]()
![]()
Erk![]()
![]()
Ik kwam er de vorige tentamenperiode achter. Daarvoor ging ik steeds naar de Harmonie als ik trek had in een broodje en koffie.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Ik ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Owjah als je nog wat kwijt wilt over koffie kan je dat hier doen: [KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
spammer de spam![]()
Okquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, B. ik volg What About Brianleuke serie (maar GA is leuker
)
je kunt er iig mee over straat Soempie
Ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik schrok gisteren wel een beetje bij 'What about Brian'! Zielig einde!
Precies, vind ik ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:05 schreef Etcetera het volgende:
d'r gebeurt wel erg veel in 1 afl hoor
- zappmonkey failliet
- brian failliet
- deena en dinges gaan ws scheiden
- adam moet voorkomen geloof ik
- angelo dood
- susanne die zapp monkey verraad
- de nieuwe vriendin van brian
beetje erg veel drama ineens
Ja, en "ik heb het gevoel dat je me niet echt wilt" o.i.d. op nog zo'n lullig momentquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
hij werd nu al weer gek van haar
ik hoop dat Brian haar heeft gekozen vanwege die weddenschap
wat een reactie ook... hun levenswerk naar de filistijnen 'ik ga even op de andere pc verder'
die muts spoort echt nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, en "ik heb het gevoel dat je me niet echt wilt" o.i.d. op nog zo'n lullig moment![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die muts spoort echt niet
kan nog lachen worden als dat weer uitgaat
ik ben nog steeds snotverkoudenbah
![]()
Mwah, ik wijs wel naar de powerpointquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
alvast veel succes
mss kun je er op inspringen, en van die borden maken met tekst die je dan voor je neus houdt
Spreek anders je presentatie nu alvast in, dan kun je morgen playbackenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, ik wijs wel naar de powerpoint
Zie mezelf al staan met zo'n bord: "welkom" "wij doen onze" "..."
heb je iig de lachers op je handquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, ik wijs wel naar de powerpoint
Zie mezelf al staan met zo'n bord: "welkom" "wij doen onze" "..."
Dat zou wel relaxt zijn morgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Spreek anders je presentatie nu alvast in, dan kun je morgen playbacken
Nah, laat mn vriendin wel alles doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je iig de lachers op je hand![]()
mss kun je 2 presentaties maken? 1 als je wel kunt praten, 1 als je niet kunt praten?
editje: powerpointpresentaties dan he
dat hoeft nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
Nah, laat mn vriendin wel alles doenMaar heb nooit 'geluk', dus die stem doet het wel, morgen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat hoeft nietalles valt te faken
![]()
![]()
Ja, als dat kon moest je het zelf, maar niemand uit mijn omgeving had er een, dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef Etcetera het volgende:
kun je zelf geen beamer fiksen? moeten wij soms wel doen, zelf je presentatiebenodigheden (oeh, galgjewoord) regelen
wel belachelijk trouwens
dan wordt het idd lastigquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, als dat kon moest je het zelf, maar niemand uit mijn omgeving had er een, dus dan houdt het op.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt het idd lastig
ik mag over 4 a4tjes aan een nieuw collegeblok beginnen
kan er niks aan doen, maar dat vind ik altijd leukeen nieuw, fris begin enzo
exactquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ezelsoor en 'ik-verveel-me-frustsel'-vrij
![]()
Anders kun je zonder stem ook de dia's van je presentatie uitbeelden, en dat de ander dan een verhaaltje verteltquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ja das waar. Maar de hare viel vandaag ook al bijna uit
Zaten we samen te kuchen
![]()
En dan krijgen we ook nog te horen dat onze presentatie verzet is (naar eerder, das wel fijn) en dat we dan miss geen beamer hebben. Anders moeten we op onze eigen tijd, maar kan er iets anders weer niet.
Naja, het is nu waarschijnlijk geregeld, maar toch...![]()
Ben nu ook weg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
exacten het is weer een kans om het zo netjes mogelijk bij te houden en op te schrijven
moest jij niet eten en sporten
alvast doei en veel plezier![]()
quote:
jep, ben mijn potje aan het koken. met jou ook?quote:
Hm, beetje late reactie. Waarschijnlijk heb je je eten al op nuquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jep, ben mijn potje aan het koken. met jou ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |