misschien ook wat vroeger naar bed, Yurquote:Op woensdag 28 februari 2007 03:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Had al een nieuwtopic geopend maar dat was in Lifestyle![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt er op alsof het Soempie gelukt is om vroeg naar bed te gaan
Lekker!quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Neleos het volgende:
Ohja, dat is een beetje de nieuwe AKQ hype, he.![]()
Weet ik niet, er werd wel veel over geluld de laatste tijd, of het ligt aan mij, dat kan ook.quote:
Dus we zien je hier voorlopig niet meer?quote:
Dat was ik steedsquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet ik niet, er werd wel veel over geluld de laatste tijd, of het ligt aan mij, dat kan ook.
Ik zit op 1 boek per 1,5 dag ofso op het moment. Je hebt me hier ook weinig gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus we zien je hier voorlopig niet meer?![]()
En? Is het "goedkoop"?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
Wel leuk voor jou natuurlijk Nem
Ik heb m'n vintagekleding bij elkaar![]()
quote:
Ik had er nog over nagedacht of je er zou zijn.. Volgens mij heeft degene die het feest geeft half Groningen uitgenodigd.quote:
Wel foto's maken van je outfit he!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Soempie het volgende:
Wel leuk voor jou natuurlijk Nem
Ik heb m'n vintagekleding bij elkaar![]()
http://www.terrypratchettbooks.com/quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Plasterk het volgende:
Wat zijn discworld boeken?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel foto's maken van je outfit he!![]()
Afsluitingquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Plasterk het volgende:
Wanneer eindig ik een sollicitatie brief met vriendelijke groeten en wanneer met hoogachtend?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft me verbazen dat koning Google zoiets niet kan vinden
1) sterfquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft me verbazen dat koning Google zoiets niet kan vinden
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
het is iig goed genoeg voor een Fouter dan Fout feest
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Ja, maar waarom kom ik daar altijd pas de volgende ochtend achter? Ik zou toch beter moeten weten inmiddels
Ik wist dat dit ging komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:52 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên ik moet leren eerder naar bed te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |