Valt me tegen, JIJ bent dé reden dat zij überhaupt op Fok! zit, ontboezemde ze eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tuurlijk, ikke wel hoor. Ik houd uiteraard wel van een beetje sniffen hier en daar. Maar een dergelijke heuglijke gebeurtenis heeft zich tussen mij en haar nog niet voltrokken.
Waar en wanneer "ontboezemde" ze dat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt me tegen, JIJ bent dé reden dat zij überhaupt op Fok! zit, ontboezemde ze eens..
Gek hoor.
Ja, hallo, ik ga niet Fok! afzoeken naar een quote hè, ik ben je weet wel niet, ik heb dat ooit gelezen. Ze zal dat morgen om circa 8 u 46 ook heus wel bevestigen. Jij bent de reden dat ze op Fok! zit, dus eh...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar en wanneer "ontboezemde" ze dat?
Dat heb ik eerlijk gezegd ook met jou. We zijn elkaar voor die tijd niet of nauwelijks tegengekomen terwijl we beide toch lang voor 2005 al geregistreerd en actief waren. Misschien door verschillende interesses? Ik kom en kwam niet uitsluitend in POL. Die virtuele subforagrenzen zeggen me niet zoveel, maar TTK doet me dan weer weinig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens kan ik me jou voor ongeveer 26 april 2005 als user niet herinneren hoor.
Klopt, ja, eigenaardig. Ik zat in POL even tijdens de begintijd (want dat kwam van yvonne's C&G af, en daar zat ik wel), daarna werd het wat al te gek in POL. Zat later vooral in WTF zoals het toen nog heette (dankzij puntloos). Daar kwamen ik en alle andere users lucy tegen, hetgeen enige controverse uitlokte. Vervolgens ging ene je weet wel wie zich er ook mee bemoeien (zoals ik schreef die kenden elkaar IRL). En daardoor werd ik weer POL in gelokt. En daar zit ik, tot verdriet van Stali, nog steeds. Maar kan me jou dus idd niet herinneren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd ook met jou. We zijn elkaar voor die tijd niet of nauwelijks tegengekomen terwijl we beide toch lang voor 2005 al geregistreerd en actief waren. Misschien door verschillende interesses? Ik kom en kwam niet uitsluitend in POL. Die virtuele subforagrenzen zeggen me niet zoveel, maar TTK doet me dan weer weinig.
Hee Har.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:57 schreef Aoristus het volgende:
het is fricking 3 uur. Ga schaapjes tellen !
O, nee toch niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:59 schreef Aoristus het volgende:
Hee, Raay.
Yep op om 7 u 30, maar om ca. 9 uur ga ik nog even slapen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:02 schreef Aoristus het volgende:
Juist. Morgen weer vroeg op. IJs en weder dienende
Neehoor, ik ben er nog.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:53 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, sigme, je Lemmeb moet slapen.
Wat wil je weten?quote:
Nee, ik geloof er allemaal niks van. Volgens mij zijn we sowieso niet op aarde gezet om te geloven.quote:
Precies, dus domme praatjes geloof je niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik geloof er allemaal niks van. Volgens mij zijn we sowieso niet op aarde gezet om te geloven.
Noop. Jij?quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Precies, dus domme praatjes geloof je niet.
Sorry, ben bezig met iets ingewikkelds.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, je antwoord komt een kwartier later?
Ik moet om 7 u 30 op, heb nog 4 uur dus, en die breng ik slapende door..
Gaan we op de jehova-toer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik niet nee.
Maar waarom geloof je sjun dan?
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kan een quiz winnen door antwoord te geven op twee vragen waarop alleen ik het antwoord kan weten
Dat verklaart waarom 90% van de bevolking van Tangier een hond heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moslims zijn overigens doodsbang voor honden.![]()
Het is een beginnende studie hè. Wees blij dat iemand in de psychologie in ieder geval een poging maakt theorieën met biologie wetenschappelijk aan te tonen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat laatste is nogal wiedes. Dat gezemel van hem valt voor het overgrote deel helemaal niet aan te tonen. Wat dat betreft is psychologie niet veel wetenschapperlijker dan astrologie: als het uitkomt is het mooi; als niet, jammer dan.
Aan de keten, tegen indringers?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom 90% van de bevolking van Tangier een hond heeft.
Meerdere malen in de SC.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar en wanneer "ontboezemde" ze dat?
Vandaar dat het er zo stinkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom 90% van de bevolking van Tangier een hond heeft.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt echt onmenselijk mooie ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |