Ach, ik geef je eens het voordeel van de twijfel. Waarom? Leg eens uit? Ik schijn namelijk nogal blond te zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar ach moeite... je moet het zelf weten. Alleen kan ik zulke mensen in de discussie eigenlijk niet zo serieus nemen. Da's net zoiets als met mensen die ver weg in de provincie wonen en ook denken dat ze verstand hebben van de multikul.![]()
quote:Created by Hage89 5 minutes ago
Music : Metal : MP3/Variable
Here are the new Finntroll album ppl:)
enjoy and seed:D
Waarom ik mensen die hun kat biologisch vlees voeren niet serieus neem, of mensen die ver weg in de provincie wonen en verstand denken te hebben van de multikul? Of beide?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, ik geef je eens het voordeel van de twijfel. Waarom? Leg eens uit? Ik schijn namelijk nogal blond te zijn![]()
Maar wat zijn taalfouten dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Katten zijn het as van het kwaad.
Vooruit, voor 100 mag je twee vragen! Shoot!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom ik mensen die hun kat biologisch vlees voeren niet serieus neem, of mensen die ver weg in de provincie wonen en verstand denken te hebben van de multikul? Of beide?
Peers: 58 seeders, 11 leechers, 69 totalquote:In this book, Steven Pinker explains what the mind is, how it evolved, and how it allows us to see, think, feel, laugh, interact, enjoy the arts, and ponder the mysteries of life. How the Mind Works explains many of the imponderables of everyday life. Why does a face look more attractive with makeup? How do "Magic-Eye" 3-D stereograms work? Why do we feel that a run of heads makes the coin more likely to land tails? Why is the thought of eating worms disgusting? Why do men challenge each other to duels and murder their ex-wives? Why are children bratty? Why do fools fall in love? Why are we soothed by paintings and music? And why do puzzles like the self, free will, and consciousness leave us dizzy? The arguments in the book are as bold as its title. Pinker rehabilitates unfashionable ideas, such as that the mind is a computer and that human nature was shaped by natural selection. And he challenges fashionable ones, such as that passionate emotions are irrational, that parents socialize their children, that creativity springs from the unconscious, that nature is good and modern society corrupting, and that art and religion are expressions of our higher spiritual yearnings.
Ik kan een quiz winnen door antwoord te geven op twee vragen waarop alleen ik het antwoord kan wetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef Elseetje het volgende:
Ik ga slapenLemmeb, ik kijk uit naar jouw poging om de quiz te winnen!
ik vind poezen leuk (zonder dubbele bodemquote:
Homo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik vind poezen leuk (zonder dubbele bodem), terwijl ik weet wat voor een rotbeesten het eigenlijk zijn. Honden, nee
![]()
Door die laatste zin (honden nee) ben je een homo, niet omdat je katten leuk vindt.quote:
Met je Homohond.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alleen flikkers en wijven houden van poezebeesten.
Moslims zijn overigens doodsbang voor honden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:27 schreef Godslasteraar het volgende:
is dit een stukje Neerlands cultuurgoed waarmee ik nog niet bekend ben?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Onzin, shelties zijn gewoon tof.
daarom heb ik óók geen kattenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Honden lopen niet over de tafel en aanrecht.
Heb je al eens een kattenbak moeten schoonmaken?
Ik geef je wel gelijk dat honden veel lastiger alleen te laten zijn, katten redden zich wel en slopen de boel terwijl jij knetterhard voor de centen aan het werken bent.
Ik heb parkieten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alleen flikkers en wijven houden van poezebeesten.
Ik heb er tenminste nog geen gewoonte van gemaakt om kanker als hyperbool te gebruiken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef Apropos het volgende:
Je hebt de zachte ´´g´´ ingeruild voor een harde ´´zzzz´´?
Ja, ik weet het, een hyperbool is het niet, maar ik kan niet op de juiste uitdrukking komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:21 schreef Lithion het volgende:
Ik heb er tenminste nog geen gewoonte van gemaakt om kanker als hyperbool te gebruiken.
Steven Pinker - Evolutionary Psychology and Human Naturequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef Godslasteraar het volgende:
Details for Steven Pinker - How The Mind Works
Created by eurotrash 1 month ago
Audio Books : Misc. Educational : MP3/64Kbps : English
[..]
Peers: 58 seeders, 11 leechers, 69 total
Size: 154.56 MB
![]()
te vinden op Demonoid. Dit boek staat al een tijd op mijn verlanglijstje, maar ik was er nog niet uit óf ik dit allemaal wíl weten. Maar nu laat ik me maar voorlezen. Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Steven Pinker - Evolutionary Psychology and Human Nature
Ik vind overigens dat hij best wat zinnigs zegt, maar weinig aantoont.
Inderdaad daar kan niet veel twijfel over zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zeg, DAT is een HOMOHOND.![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, ik heb het boek van Pinker wel gelezen (vandaar mijn conclusie), maar deze van Sagan nog niet. Ik heb wel de Cosmos serie gezien en The Demon Haunted World gelezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
te vinden op Demonoid. Dit boek staat al een tijd op mijn verlanglijstje, maar ik was er nog niet uit óf ik dit allemaal wíl weten. Maar nu laat ik me maar voorlezen. Ik hoor het wel.
Wellicht ook interessant, ook op Demonoid:
Pale Blue Dot: A Vision of the Human Future in Space
by Carl Sagan - 217 mb.
Wat een gezemel zeg, het ene na het andere logische inkoppertje. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je daarnaar kunt luisteren, tenzij als 5-minuten-voorleesverhaaltje-voor-het-slapen-gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef Godslasteraar het volgende:
Details for Steven Pinker - How The Mind Works
Created by eurotrash 1 month ago
Audio Books : Misc. Educational : MP3/64Kbps : English
[..]
Peers: 58 seeders, 11 leechers, 69 total
Size: 154.56 MB
![]()
Dat laatste is nogal wiedes. Dat gezemel van hem valt voor het overgrote deel helemaal niet aan te tonen. Wat dat betreft is psychologie niet veel wetenschapperlijker dan astrologie: als het uitkomt is het mooi; als niet, jammer dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Steven Pinker - Evolutionary Psychology and Human Nature
Ik vind overigens dat hij best wat zinnigs zegt, maar weinig aantoont.
Aah, de Maoïstische cult-user.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een gezemel zeg, het ene na het andere logische inkoppertje. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je daarnaar kunt luisteren, tenzij als 5-minuten-voorleesverhaaltje-voor-het-slapen-gaan.
Wat is dat toch met dat "cult-user"?quote:
Nou ja, jij bent het liefje van sigme en die is de tegenwoordige cult-user op POL, dus dat maakt jou ook cult-user toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat "cult-user"?
ik heb dan ook nog niets beluisterdquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een gezemel zeg, het ene na het andere logische inkoppertje. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je daarnaar kunt luisteren, tenzij als 5-minuten-voorleesverhaaltje-voor-het-slapen-gaan.
Geen idee. We hebben elkaar nog niet besniffeld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe bevalt het om het liefje van sigme te zijn?
Sure, alsof jij een vrouw niet zou besniffelen, hè, proletarische snaak.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geen idee. We hebben elkaar nog niet besniffeld.
Dat laatste geloof ik niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog niets beluisterdHad allang in bed moeten liggen, maar ik kom zojuist, of eigenlijk de afgelopen drie dagen, tot de ontdekking hoe veel makkelijker Dreamweaver te hanteren is dan Netobjects Fusion voor het maken van websites. Ik ies beetje dom
Tuurlijk, ikke wel hoor. Ik houd uiteraard wel van een beetje sniffen hier en daar. Maar een dergelijke heuglijke gebeurtenis heeft zich tussen mij en haar nog niet voltrokken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sure, alsof jij een vrouw niet zou besniffelen, hè, proletarische snaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |