Ik ben Frans, en jij? (aangezien jij je kennelijk aangepsroken voelde door mijn uitspraak...)quote:
Het valt natuurlijk niet mee, hetzelfde standpunt als Mutant te moeten verdedigen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat me raden, aantal schreeuwlelijken om je heen?
Wat vindt mutant eigenlijk van de Iraanse regering?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
Het valt natuurlijk niet mee, hetzelfde standpunt als Mutant te moeten verdedigen.
Dat vraag ik mijzelf ook af. De laatste tijd is het daar erger dan het normaal al is. Wat zou een moslim die zichzelf gematigd vind daar van vinden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vindt mutant eigenlijk van de Iraanse regering?
Als het aan de regering aldaar ligt wordt Iran binnenkort een stralend parkeerplekje. Zou ik als aanhanger van islam = vrede niet vrolijk van worden. Tijd dat den moslim eens aktie neemt tegen de Iraanse regering in de vorm van protesten of doe je dat als collega-moslim niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat vraag ik mijzelf ook af. De laatste tijd is het daar erger dan het normaal al is. Wat zou een moslim die zichzelf gematigd vind daar vinden?
Ik vermoed het laatste. Je loopt als soenniet heel boos te doen maar bent stiekem blij als Israel het vuile werk voor je opknapt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als het aan de regering aldaar ligt wordt Iran binnenkort een stralend parkeerplekje. Zou ik als aanhanger van islam = vrede niet vrolijk van worden. Tijd dat den moslim eens aktie neemt tegen de Iraanse regering in de vorm van protesten of doe je dat als collega-moslim niet?
Je kreeg lauwe pis van canaval?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Lithion het volgende:
Aldus werd een move naar een etablissement boven de rivieren een reële optie.
(Speciaal voor Johan een zin zonder g's)
Doe maar weer een ander, ik verveel me nogal gauw.quote:
Het heeft tieten, zit te zeiken, 3 letters..ja SCH!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doe maar weer een ander, ik verveel me nogal gauw.
Wat dacht je nu precies over de moties van Rutte?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:06 schreef Monidique het volgende:
Ik niet, Sidekick, ga door.
Onmogelijk! Ik denk dat jij in betere zinsopbouwen denkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:09 schreef Monidique het volgende:
Wat jij schreef.
als je ver genoeg gaat, zo'n 140.000 jaar, kom je bij ons aller grootmoeder. Probeer dát mensen maar eens duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef Elseetje het volgende:
Owja, mensen die denken dat als je moslims uit Nederland haalt, dat je dan alleen maar 'Nederlanders' overhoudtAls je maar ver genoeg teruggaat is niemand 100% Nederlander
![]()
Marokkanenkut zul je bedoelen!quote:
Blasfemie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
als je ver genoeg gaat, zo'n 140.000 jaar, kom je bij ons aller grootmoeder. Probeer dát mensen maar eens duidelijk te maken.![]()
We zijn allemaal familie!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
als je ver genoeg gaat, zo'n 140.000 jaar, kom je bij ons aller grootmoeder. Probeer dát mensen maar eens duidelijk te maken.![]()
Je hebt de zachte ´´g´´ ingeruild voor een harde ´´zzzz´´?quote:
Ze is mooier dan Selma Blair, maar ik zie de gelijkenis welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Lithion het volgende:
[..]
Afblijven!
Ze heeft wel wat weg van Selma Blair in die foto.
en hoe verder je teruggaat hoe meer familie!quote:
Die heb ik nooit op m'n bordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en hoe verder je teruggaat hoe meer familie!Dus de volgende keer dat je dat gebrade kippetje op je bord ziet liggen ...
![]()
mwaoh, middelmaat. Alhoewel de achterzijde nog niet belicht is en nadere kennismaking behoeftquote:
goed goed, vegetarische fundamentalistquote:
quote:
Worteltjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
goed goed, vegetarische fundamentalistga je wat verder terug in de tijd, en dan mag je die wortel op je bord óók familie noemen
![]()
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C75A9EE1096B0C.htmlquote:27 Februari 2007
Dik Brits kind mag thuis blijven
Het dikke Britse jongetje Connor (8) mag voorlopig bij zijn moeder blijven wonen. De Kinderbescherming heeft dat besloten na een gesprek met de moeder.
Connor weegt 91 kilo. Hij eet alleen frites, hamburgers, pizza's en ander vet voedsel. De hulpverlening dreigde hem bij zijn alleenstaande moeder weg te halen. Zij weigerde adviezen, zoals een slot op de ijskast.
De Kinderbescherming heeft nu afspraken met de familie gemaakt om de gezondheid van Connor te verbeteren. Wat er precies is afgesproken, is niet bekendgemaakt. In Europa heeft Groot-Brittannië de meeste kinderen met overgewicht.
OMFGquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
ownee, niet gebraden
maar ik heb eindelijk een biologische leverancier van goed voer gevonden!
![]()
Het kan altijd veel erger. Mensen die hun katten vegetarisch maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Lemmeb het volgende:
OMFGzit ik met dit soort mensen op één forum???
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan altijd veel erger. Mensen die hun katten vegetarisch maken.![]()
Wat is er mis met je katjes vlees geven? Of had je moeite met biologisch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
OMFGzit ik met dit soort mensen op één forum???
Ik ken iemand die bij Michelle in de klas heeft gezeten op de middelbare school. Ze schijnt toentertijd zo'n beetje het lelijk eeendje geweest te zijn en veel gepest. En eerlijk gezegd vind ik er nu nog niet veel aan, een beetje een raar hoofd. Wel een mooi gestroomlijnd lichaam.quote:
Of Desi. Ik houd ook wel van ordi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij Michelle in de klas heeft gezeten op de middelbare school. Ze schijnt toentertijd zo'n beetje het lelijk eeendje geweest te zijn en veel gepest. En eerlijk gezegd vind ik er nu nog niet veel aan, een beetje een raar hoofd. Wel een mooi gestroomlijnd lichaam.
Doe mij toch maar Dunya.
Dat laatste. Maar ach moeite... je moet het zelf weten. Alleen kan ik zulke mensen in de discussie eigenlijk niet zo serieus nemen. Da's net zoiets als met mensen die ver weg in de provincie wonen en ook denken dat ze verstand hebben van de multikul.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je katjes vlees geven? Of had je moeite met biologisch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |