Ik ben Frans, en jij? (aangezien jij je kennelijk aangepsroken voelde door mijn uitspraak...)quote:
Het valt natuurlijk niet mee, hetzelfde standpunt als Mutant te moeten verdedigen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat me raden, aantal schreeuwlelijken om je heen?
Wat vindt mutant eigenlijk van de Iraanse regering?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
Het valt natuurlijk niet mee, hetzelfde standpunt als Mutant te moeten verdedigen.
Dat vraag ik mijzelf ook af. De laatste tijd is het daar erger dan het normaal al is. Wat zou een moslim die zichzelf gematigd vind daar van vinden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vindt mutant eigenlijk van de Iraanse regering?
Als het aan de regering aldaar ligt wordt Iran binnenkort een stralend parkeerplekje. Zou ik als aanhanger van islam = vrede niet vrolijk van worden. Tijd dat den moslim eens aktie neemt tegen de Iraanse regering in de vorm van protesten of doe je dat als collega-moslim niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat vraag ik mijzelf ook af. De laatste tijd is het daar erger dan het normaal al is. Wat zou een moslim die zichzelf gematigd vind daar vinden?
Ik vermoed het laatste. Je loopt als soenniet heel boos te doen maar bent stiekem blij als Israel het vuile werk voor je opknapt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als het aan de regering aldaar ligt wordt Iran binnenkort een stralend parkeerplekje. Zou ik als aanhanger van islam = vrede niet vrolijk van worden. Tijd dat den moslim eens aktie neemt tegen de Iraanse regering in de vorm van protesten of doe je dat als collega-moslim niet?
Je kreeg lauwe pis van canaval?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Lithion het volgende:
Aldus werd een move naar een etablissement boven de rivieren een reële optie.
(Speciaal voor Johan een zin zonder g's)
Doe maar weer een ander, ik verveel me nogal gauw.quote:
Het heeft tieten, zit te zeiken, 3 letters..ja SCH!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doe maar weer een ander, ik verveel me nogal gauw.
Wat dacht je nu precies over de moties van Rutte?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:06 schreef Monidique het volgende:
Ik niet, Sidekick, ga door.
Onmogelijk! Ik denk dat jij in betere zinsopbouwen denkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:09 schreef Monidique het volgende:
Wat jij schreef.
als je ver genoeg gaat, zo'n 140.000 jaar, kom je bij ons aller grootmoeder. Probeer dát mensen maar eens duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef Elseetje het volgende:
Owja, mensen die denken dat als je moslims uit Nederland haalt, dat je dan alleen maar 'Nederlanders' overhoudtAls je maar ver genoeg teruggaat is niemand 100% Nederlander
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |