Neehoor. Straks moet je alleen maar de Nederlandse nationaliteit hebben en geen andere nationaliteit om in aanmerking te komen voor bepaalde banen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nu nog wel.![]()
Straks moet ik loyaal zijn aan iets ongrijpbaar als cultuur en een land.
Nee jij bent fris, en zeer openminded.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verzuurd, al die lui die lopen te schuimbekken over Wilders, die zijn verzuurd.
De rituele "ze zouden Volkert moeten loslaten"-posts heb jij zeker gemist?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie weinig mensen echt schuimbekken over Wilders, eerder mensen die lachen om Wilders zijn kapsel en zijn absurde kamervragen.
Ja want dan heb je geen belangenverstrengeling op elk ander mogelijk vlak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Straks moet je alleen maar de Nederlandse nationaliteit hebben en geen andere nationaliteit om in aanmerking te komen voor bepaalde banen.
Nee, want jij draaft toch wel ietsjes verder dan slechts afschaffing van de dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik ook, en nu heb je de gedachtegang erachter gelezen.
Ja die zullen we wel even serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De rituele "ze zouden Volkert moeten loslaten"-posts heb jij zeker gemist?
Tuurlijk ben ik dat. Ik loop niet met oogkleppen door de samenleving, om het multiculturele sprookje te laten voortwoekeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee jij bent fris, en zeer openminded.
Bang voor knoflook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want jij draaft toch wel ietsjes verder dan slechts afschaffing van de dubbele nationaliteit.![]()
Wedden dat een meerderheid een gehoofddoekte lerares op een openbare school onaanvaardbaar vindt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, want jij draaft toch wel ietsjes verder dan slechts afschaffing van de dubbele nationaliteit.![]()
Alsof jij verstand zou hebben van wetenschap en van meten. Rechtswetenschap was het toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel hoor, onder elke omstandigheid zou meetbaar moeten zijn. Je plaatst het als een feit namelijk.
Nee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alsof jij verstand zou hebben van wetenschap en van meten. Rechtswetenschap was het toch?
Oh, zo'n wansmakelijke post is niet erg want we nemen het niet serieus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ja die zullen we wel even serieus nemen.
Ik zie als ik door de samenleving loop (quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat. Ik loop niet met oogkleppen door de samenleving, om het multiculturele sprookje te laten voortwoekeren.
ook een mooi stukje:quote:De aanwijzingen van tunnelvisie
Tunnelvisie is een “state of mind” die er voor zorgt dat betrokkenen van politie en OM zich bij hun onderzoek naar een misdaad of misdrijf - uit eigen overtuiging - slechts richten op één persoon en daarbij andere potentiële daders uitsluiten. Alles wordt uit de kast gehaald om aan te tonen dat die bewuste persoon de misdaad bedreven heeft.
Het bewijs dat ontlastend voor die persoon is, wordt daarbij niet in beschouwing genomen, of in een dusdanig licht geplaatst dat het alsnog nadelig werkt voor die veronderstelde dader.
Bewijs dat die persoon kan belasten, wordt zodanig geïnterpreteerd en gebruikt om aan de verdenking bij te dragen. Ontlastende elementen worden verzwakt, genegeerd, weggelaten of soms zelfs gemanipuleerd.
quote:Tunnelvisie
Vrijwel alle gedachten produceren beelden, zonder dat we ons daarvan bewust hoeven te zijn. Het onwillekeurig zenuwstelsel, dat onze basale levensfuncties als de ademhaling en het verteren van voedsel regelt, reageert op de kwaliteit van die beelden. Als die onbewuste beelden vervelend of bedreigend aanvoelen, ontstaat een zogenaamde tunnelvisie. Daarbij wordt onze waarneming versmald, als het ware afgekneld en wordt ons hele lichaam in paraatheid gebracht.
De beelden die deze spanning veroorzaken, kunnen door anders en positiever te denken slechts voor een moment verdwijnen. Tunnelvisies blijven terugkomen, net als de bijbehorende overmatige spanning van het lichaam. Zo krijgt de buitenwereld nauwelijks kans om echt door te dringen en wordt iemand als het ware gevangen gehouden in de eigen onderbewuste zintuiglijke wereld.
Wedden dat de meerderheid geen belasting wil betalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wedden dat een meerderheid een gehoofddoekte lerares op een openbare school onaanvaardbaar vindt?
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
Wedden dat de meerderheid geen belasting wil betalen.
Wedden dat de meerderheid een huis van miljoenen euro's wil?
![]()
Als ik zo een jankerd zou zijn (m.b.t. moslimbash posts) dan was ik verdronken in mijn eigen tranen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, zo'n wansmakelijke post is niet erg want we nemen het niet serieus.![]()
Nee, daarmee sluit je vantevoren zoveel mogelijk uit dat een dergelijke belangenverstrengeling zich in de toekomst bij het uitoefenen van dat beroep voor zal doen. Gewoon een kwestie van risicobeheersing.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja want dan heb je geen belangenverstrengeling op elk ander mogelijk vlak.![]()
Het is geen vergelijking.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Goede vergelijkingEn dat wil advocaat worden?
En wanneer ze vragen waarom ze dat willen, blijven ze het antwoord schuldig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wedden dat een meerderheid een gehoofddoekte lerares op een openbare school onaanvaardbaar vindt?
Dan onderschat je je eigen gejank toch erg. Of staat het water al tot je nek?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik zo een jankerd zou zijn (m.b.t. moslimbash posts) dan was ik verdronken in mijn eigen tranen.
Heb ik je pijnlijk geraakt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan onderschat je je eigen gejank toch erg. Of staat het water al tot je nek?
Nou, dat weten ze best, maar ze durven het niet te zeggen. Gaat goed in dit land he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En wanneer ze vragen waarom ze dat willen, blijven ze het antwoord schuldig.
Slachtofferrol.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat weten ze best, maar ze durven het niet te zeggen. Gaat goed in dit land he?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat weten ze best, maar ze durven het niet te zeggen. Gaat goed in dit land he?
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga ff wat anders doen.
Ik weet nu weer waarom ik hier zo weinig mogelijk praat over de heer Wilders en het topic MoSliMs in het algemeen.
Ik ben geen slachtoffer hoor. Probeer maar iets anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
Slachtofferrol.
Nu pas?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet meer. Je hebt zoveel bizarre opvattingen laten zien dat ik niet langer normaal kan reageren.
Waarom gedraag je je dan zo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer hoor. Probeer maar iets anders.
Je bent niet volwaardig als je niet hebt geband als modquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daag me nu niet uit![]()
Moet toch een keer weten hoe dat voelt om een ban aan te vragen![]()
Omdat ik niet zo hoogopgeleidquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef du_ke het volgende:
Waarom gedraag je je dan zo?
Onze minister van gristendom en anti-abortusactivisme. Let maar op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Wat is de taak van zo'n Minister van Jeugd en Gezin eigenlijk? Bezoekjes brengen aan 'Spuiten & Slikken'?
Ik denk dat juist door het poepen we een multiculturele samenleving hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Multiculti is een feit, kan je huilen, jezelf neerschieten, poepen, spugen, springen, mensen doodrijden, gillen of weet ik veel wat. Het blijft bestaan.
Sprak de user met dubbele tong.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef kLowJow het volgende:
Nationaliteitennonsens.
heeft al een baard van 2 topicsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:49 schreef pberends het volgende:
Britse atoomwapens binnenkort op Windows![]()
.
Tis m'n submitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heeft al een baard van 2 topics: [Deel 1158] Het is hier een klowjowkermis
Bijna iedereen die ik ken is er aan verslaafd maar zelf heb ik er geen last van. Ik zat nogal vaak op "fold" te klikken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
Is dat leuk, online pokeren met virtueel geld? Is pokeren op zich al leuk? Waar moet je dan zijn?
Zoals 150 jaar als etnische minderheid in elke stad je eigen ministad maken en daar gezellig met z'n allen Mandarijn praten? Ik ben ook wel 's op de Kruiskade geweest, dat valt daarbij echt in het nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is nog niet erg. Integreren is niet alleen mengen met andere bevolkingsgroepen in wijken/steden.
Maar ook de taal leren zodat je je beter zelfstandig kunt redden en het Amerikaanse systeem geeft nu eenmaal die prikkel sneller dan het beleid wat we er hier op los laten.
Hey Chewie, jij weet het zo goed. Kan jij me vertellen hoe het zit met die miljoenen spaanstaligen in de VS die amper engels spreken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je weleens gekeken hoeveel Aziatische Amerikanen op universiteiten zitten? dat haal je niet als je alleen chinees, japans of koreaans spreekt.
Dat het landen in landen zijn is ook onzin
Leuke tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef Elseetje het volgende:
Owja, mensen die denken dat als je moslims uit Nederland haalt, dat je dan alleen maar 'Nederlanders' overhoudtAls je maar ver genoeg teruggaat is niemand 100% Nederlander
![]()
Laat me raden, aantal schreeuwlelijken om je heen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga ff wat anders doen.
Ik weet nu weer waarom ik hier zo weinig mogelijk praat over de heer Wilders en het topic MoSliMs in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |