quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat weten ze best, maar ze durven het niet te zeggen. Gaat goed in dit land he?
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga ff wat anders doen.
Ik weet nu weer waarom ik hier zo weinig mogelijk praat over de heer Wilders en het topic MoSliMs in het algemeen.
Ik ben geen slachtoffer hoor. Probeer maar iets anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
Slachtofferrol.
Nu pas?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet meer. Je hebt zoveel bizarre opvattingen laten zien dat ik niet langer normaal kan reageren.
Waarom gedraag je je dan zo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer hoor. Probeer maar iets anders.
Je bent niet volwaardig als je niet hebt geband als modquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daag me nu niet uit![]()
Moet toch een keer weten hoe dat voelt om een ban aan te vragen![]()
Omdat ik niet zo hoogopgeleidquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef du_ke het volgende:
Waarom gedraag je je dan zo?
Onze minister van gristendom en anti-abortusactivisme. Let maar op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Wat is de taak van zo'n Minister van Jeugd en Gezin eigenlijk? Bezoekjes brengen aan 'Spuiten & Slikken'?
Ik denk dat juist door het poepen we een multiculturele samenleving hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Multiculti is een feit, kan je huilen, jezelf neerschieten, poepen, spugen, springen, mensen doodrijden, gillen of weet ik veel wat. Het blijft bestaan.
Sprak de user met dubbele tong.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef kLowJow het volgende:
Nationaliteitennonsens.
heeft al een baard van 2 topicsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:49 schreef pberends het volgende:
Britse atoomwapens binnenkort op Windows![]()
.
Tis m'n submitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heeft al een baard van 2 topics: [Deel 1158] Het is hier een klowjowkermis
Bijna iedereen die ik ken is er aan verslaafd maar zelf heb ik er geen last van. Ik zat nogal vaak op "fold" te klikken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
Is dat leuk, online pokeren met virtueel geld? Is pokeren op zich al leuk? Waar moet je dan zijn?
Zoals 150 jaar als etnische minderheid in elke stad je eigen ministad maken en daar gezellig met z'n allen Mandarijn praten? Ik ben ook wel 's op de Kruiskade geweest, dat valt daarbij echt in het nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is nog niet erg. Integreren is niet alleen mengen met andere bevolkingsgroepen in wijken/steden.
Maar ook de taal leren zodat je je beter zelfstandig kunt redden en het Amerikaanse systeem geeft nu eenmaal die prikkel sneller dan het beleid wat we er hier op los laten.
Hey Chewie, jij weet het zo goed. Kan jij me vertellen hoe het zit met die miljoenen spaanstaligen in de VS die amper engels spreken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je weleens gekeken hoeveel Aziatische Amerikanen op universiteiten zitten? dat haal je niet als je alleen chinees, japans of koreaans spreekt.
Dat het landen in landen zijn is ook onzin
Leuke tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef Elseetje het volgende:
Owja, mensen die denken dat als je moslims uit Nederland haalt, dat je dan alleen maar 'Nederlanders' overhoudtAls je maar ver genoeg teruggaat is niemand 100% Nederlander
![]()
Laat me raden, aantal schreeuwlelijken om je heen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga ff wat anders doen.
Ik weet nu weer waarom ik hier zo weinig mogelijk praat over de heer Wilders en het topic MoSliMs in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |