abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46699809
Samenvatting?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46701204
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Apropos het volgende:
Samenvatting?
Best een aardige TT.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:43:37 #228
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46701286
KlowJow. Slet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_46701434
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Bij het bezorgen van de stempassen tijdje terug kreeg iemand een stempas met als geboortedatum 00-00-19xx waarbij het jaartal wel was ingevuld.

Dat vond ik vrij vreemd. Foutje of staat iemand daadwerkelijk zonder geboortedatum in het systeem?
00-00-xxx komt vrij vaak voor.
pi_46701458
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Sidekick het volgende:
KlowJow. Slet.
Hoi babe. .
pi_46702317
Huilie.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 18:50:28 #233
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46703428
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Ik weet het nog niet zo.
Onderduiken / verdwijnen heb ik geen zin in; maar eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal gerust op. Ik kan niemand verhinderen mee te lezen, en wat ik nu eenmaal al blootgegeven heb, kan ik niet terugdraaien. Dus. Dus eigenlijk maakt het niks uit wat ik doe, maar heb ik toch de neiging wat minder actief en -vooral- wat onpersoonlijker te worden.
Ik heb me rot gezocht op fok, maar kijk toch ook een beetje uit voor het Tara Sing Varma effekt.
Overdrijf je niet een beetje? Je hebt zoiets ook zelf in de hand, je post op een publiek groot forum. Als je het interessant vindt dat mensen weten wat je tot in detail doet, dan zullen er ook wel eens mensen gaan wroeten. Ik zou er niet zo van wakker liggen, tenzij het natuurlijk lunatics zijn, zoals je die op ieder forum wel hebt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:53:15 #234
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  maandag 26 februari 2007 @ 18:55:35 #235
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_46703578
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Ik weet het nog niet zo.
Onderduiken / verdwijnen heb ik geen zin in; maar eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal gerust op. Ik kan niemand verhinderen mee te lezen, en wat ik nu eenmaal al blootgegeven heb, kan ik niet terugdraaien. Dus. Dus eigenlijk maakt het niks uit wat ik doe, maar heb ik toch de neiging wat minder actief en -vooral- wat onpersoonlijker te worden.
Maak je niet dik. Onder mijn vorige account had ik een paar lelijke dingen gezegd over kampers. 3 geblokkeerde MSN gebruikers en doodsbedreigingen later heb ik er nooit meer wat van gehoord. Je moet niet zo letten op opgeklopt taalgebruik. In het leven niet en al helemaal niet op een digitale gemeenschap.
pi_46703693
quote:
ach, binnenkort dat is toch te Amerikaans voedsel
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 19:01:59 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46703796
quote:
quote:
Hij vergeleek de islamitische revolutie met een bulldozer. ,,De vijanden denken dat ze met het gooien van wat stenen en zand de bulldozer kunnen stoppen.''
Eerst was het nog een trein zonder remmen en achteruitversnelling.
pi_46703848
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Maak je niet dik. Onder mijn vorige account had ik een paar lelijke dingen gezegd over kampers. 3 geblokkeerde MSN gebruikers en doodsbedreigingen later heb ik er nooit meer wat van gehoord. Je moet niet zo letten op opgeklopt taalgebruik. In het leven niet en al helemaal niet op een digitale gemeenschap.
Daar zou ik maar niet al te luchtig over doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46704360
quote:
Deze hardware was gekoppeld aan ouderwetse crt-schermen die in daglicht nauwelijks leesbaar waren en een gebruikersinterface waarbij het niet ongewoon was om instructies zoals ‘PE L5414.10N L00335.67E R6000 TMDA [INJECT]’ te moeten invoeren zonder backspace-toets.
http://tweakers.net/nieuw(...)p-wapensystemen.html

de marine vergroot je wereld
pi_46705024
bloeperd

[ Bericht 96% gewijzigd door Godslasteraar op 26-02-2007 19:40:49 ]
pi_46705115
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://tweakers.net/nieuw(...)p-wapensystemen.html

de marine vergroot je wereld
ze kunnen beter Windows Xp installeren inclusief een zooi games, hebben ze wat te doen en de wereld wordt er nog veiliger van ook
pi_46705222
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

tomaten zijn Amerikaans
wie had dat ontkend?
pi_46705272
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik heb me rot gezocht op fok, maar kijk toch ook een beetje uit voor het Tara Sing Varma effekt.
Overdrijf je niet een beetje? Je hebt zoiets ook zelf in de hand, je post op een publiek groot forum. Als je het interessant vindt dat mensen weten wat je tot in detail doet, dan zullen er ook wel eens mensen gaan wroeten. Ik zou er niet zo van wakker liggen, tenzij het natuurlijk lunatics zijn, zoals je die op ieder forum wel hebt.
Ik schrok, Aaah. Echt. Verder is er niet zoveel aan de hand. Ik krijg al tijden koude rillingen bij dat figuur, ik heb een tijd lang de optie opgehouden dat het iemand was die ik kende, maar die optie viel laatst af. Ik schrok van het uitzoekwerk: zoveel moeite is het niet, het vestigingsadres van mijn werkgever opzoeken, maar toch. Die persoon doet moeite, en lijkt een vasthoudende persoonlijke hekel aan mij te hebben.

En ik ging er vanuit dat het verder een niet postend persoon was, die alleen meelurkt met mijn AT, dus dat een tijdje onderduiken zou helpen, of een andere naam aannemen. Maar als het iemand is die hier ook onder een andere naam rondhangt gaat dat helemaal niet helpen.

Nu mis ik niemand, dus ik ben een beetje terug bij het idee dat het iemand is die me helemaal niks zegt, waarmee ik misschien ooit een voor mij volstrekt onbeduidende aanvaring gehad heb ofzo.

Hoe dan ook; ik schrok, ik vind het een engerd, en ik kom er wel overheen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46705306
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

wie had dat ontkend?
woeps, sorry, niet goed gelezen ..
pi_46705466
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef sigme het volgende:

..........
ik ben een nog véééél grotere engerd hoor!
pi_46705518
Mutant weet er alles van
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 19:50:28 #247
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46705776
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik schrok, Aaah. Echt. Verder is er niet zoveel aan de hand. Ik krijg al tijden koude rillingen bij dat figuur, ik heb een tijd lang de optie opgehouden dat het iemand was die ik kende, maar die optie viel laatst af. Ik schrok van het uitzoekwerk: zoveel moeite is het niet, het vestigingsadres van mijn werkgever opzoeken, maar toch. Die persoon doet moeite, en lijkt een vasthoudende persoonlijke hekel aan mij te hebben.

En ik ging er vanuit dat het verder een niet postend persoon was, die alleen meelurkt met mijn AT, dus dat een tijdje onderduiken zou helpen, of een andere naam aannemen. Maar als het iemand is die hier ook onder een andere naam rondhangt gaat dat helemaal niet helpen.

Nu mis ik niemand, dus ik ben een beetje terug bij het idee dat het iemand is die me helemaal niks zegt, waarmee ik misschien ooit een voor mij volstrekt onbeduidende aanvaring gehad heb ofzo.

Je laat je snel op de kast jagen als ik puur op de posts van dit forum en voorbijfok oordeel (als die ome theo dezelfde was als hier absolutelyarro). Of heb je ook mails gehad?
Hoe dan ook, mensen zijn erg naief als het op grote fora aankomt, je weet nooit uit welke hoek iemand zit te lekken. Kijk gewoon uit met persoonlijke details, dan kan je weinig gebeuren.
pi_46705782
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:43 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik ben een nog véééél grotere engerd hoor!
Maar jou kom ik gewoon persoonlijk bij jou thuis op je snuit tikken als je je misdraagt .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46705995
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je laat je snel op de kast jagen als ik puur op de posts van dit forum en voorbijfok oordeel (als die ome theo dezelfde was als hier absolutelyarro). Of heb je ook mails gehad?
Hoe dan ook, mensen zijn erg naief als het op grote fora aankomt, je weet nooit uit welke hoek iemand zit te lekken. Kijk gewoon uit met persoonlijke details, dan kan je weinig gebeuren.
Nee, geen mails of wat dan ook, er is niets meer dan de openbare geschiedenis. En ja, ik ben redelijk snel schrik aan te jagen. Er valt ook verder maar heel weinig traceerbaars over me te vinden, ik ben wel schikachtig maar niet heel onverstandig .
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 19:59:36 #250
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46706146
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, geen mails of wat dan ook, er is niets meer dan de openbare geschiedenis. En ja, ik ben redelijk snel schrik aan te jagen. Er valt ook verder maar heel weinig traceerbaars over me te vinden, ik ben wel schikachtig maar niet heel onverstandig .
Had ik niet verwacht, maar ik zou wel hetzelfde als jij reageren denk ik.
Van de andere kant, je hebt niks te verbergen toch? Laat zo'n gast lekker verrotten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')