Ik hoop dat die junk aids overbrengt op die gristentrutquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij zijn ze alletwee gewoon homo.
"Just in terms of allocation of time resources, religion is not very efficient. There's a lot more I could be doing on a Sunday morning."quote:
Tja, wat kan ik zeggen ...quote:
http://www.worldwidewords.org/qa/qa-exc1.htmquote:The true origin of the phrase lies in a medieval Latin legal principle: exceptio probat regulam in casibus non exceptis, which may be translated as “the exception confirms the rule in the cases not excepted”.
Naar het Internationaal Gerechtshof. Misschien een idee voor andere groepen die vinden dat er genocide is gepleegd op hun volk? Of is het misschien toch eenvoudiger om een stukje geschiedenis door (bevriende) politici te laten erkennen? Het gaat immers om erkenning. Wat maakt het uit wie het erkent, als het maar erkend wordt? Politici, loodgieters, IT'ers...quote:VN-hof doet uitspraak over genocide Joegoslavië
DEN HAAG - Het Internationaal Gerechtshof wijst maandag vonnis inzake de genocideklacht die Bosnië in 1993 heeft aangespannen tegen Joegoslavië. Het is de eerste keer dat de hoogste VN-rechters in Den Haag uitspraak doen in een geschil tussen staten over de Genocideconventie.
De door moslims gedomineerde regering in Sarajevo diende de klacht in, toen de Servische president Slobodan Milosevic in Belgrado de sterke man was. Bosnië beschuldigde Joegoslavië van medeplichtigheid aan het beleid van „etnische zuivering” van de Bosnische Serven.
Servië, dat het uiteengevallen Joegoslavië inmiddels in rechte is opgevolgd, hangt de mogelijkheid van een veroordeling tot een hoge schadevergoeding boven het hoofd.
Plaatsvervangend delegatieleider van Bosnië is de Amsterdamse advocaat Phon van den Biesen. Voor het Vredespaleis is maandag een wake van Srebrenica-overlevenden.
Zo overdreven persoonlijk is het toch allemaal niet? Ik bedoel je hebt geen namen genoemd, of sexuele perikelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie je bent.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Ik weet het nog niet zo.
Onderduiken / verdwijnen heb ik geen zin in; maar eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal gerust op. Ik kan niemand verhinderen mee te lezen, en wat ik nu eenmaal al blootgegeven heb, kan ik niet terugdraaien. Dus. Dus eigenlijk maakt het niks uit wat ik doe, maar heb ik toch de neiging wat minder actief en -vooral- wat onpersoonlijker te worden.
Nee, zo persoonlijk is het allemaal niet, maar het idee dat iemand er wérk van maakt..quote:Op maandag 26 februari 2007 09:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo overdreven persoonlijk is het toch allemaal niet? Ik bedoel je hebt geen namen genoemd, of sexuele perikelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie je bent.
dat is jammer, maar wellicht een goede reactie. Zoveel heb je overigens niet blootgegeven, afgezien van wat lichaamscontouren. Waaruit overigens wel de beschikbaarheid bleek van een paar (mooie) gespierde benen, die mits goed gemikt in zachte delen, een effectief middel kunnen zijn tegen opdringerige mannetjes. Ik neem verder aan dat je het met je lief er wel over gehad hebt, maar mij lijkt het dat je niet teveel zorgen moet maken. Maar volg je instinct maar zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Ik weet het nog niet zo.
Onderduiken / verdwijnen heb ik geen zin in; maar eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal gerust op. Ik kan niemand verhinderen mee te lezen, en wat ik nu eenmaal al blootgegeven heb, kan ik niet terugdraaien. Dus. Dus eigenlijk maakt het niks uit wat ik doe, maar heb ik toch de neiging wat minder actief en -vooral- wat onpersoonlijker te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |