Ik hoop dat die junk aids overbrengt op die gristentrutquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij zijn ze alletwee gewoon homo.
"Just in terms of allocation of time resources, religion is not very efficient. There's a lot more I could be doing on a Sunday morning."quote:
Tja, wat kan ik zeggen ...quote:
http://www.worldwidewords.org/qa/qa-exc1.htmquote:The true origin of the phrase lies in a medieval Latin legal principle: exceptio probat regulam in casibus non exceptis, which may be translated as “the exception confirms the rule in the cases not excepted”.
Naar het Internationaal Gerechtshof. Misschien een idee voor andere groepen die vinden dat er genocide is gepleegd op hun volk? Of is het misschien toch eenvoudiger om een stukje geschiedenis door (bevriende) politici te laten erkennen? Het gaat immers om erkenning. Wat maakt het uit wie het erkent, als het maar erkend wordt? Politici, loodgieters, IT'ers...quote:VN-hof doet uitspraak over genocide Joegoslavië
DEN HAAG - Het Internationaal Gerechtshof wijst maandag vonnis inzake de genocideklacht die Bosnië in 1993 heeft aangespannen tegen Joegoslavië. Het is de eerste keer dat de hoogste VN-rechters in Den Haag uitspraak doen in een geschil tussen staten over de Genocideconventie.
De door moslims gedomineerde regering in Sarajevo diende de klacht in, toen de Servische president Slobodan Milosevic in Belgrado de sterke man was. Bosnië beschuldigde Joegoslavië van medeplichtigheid aan het beleid van „etnische zuivering” van de Bosnische Serven.
Servië, dat het uiteengevallen Joegoslavië inmiddels in rechte is opgevolgd, hangt de mogelijkheid van een veroordeling tot een hoge schadevergoeding boven het hoofd.
Plaatsvervangend delegatieleider van Bosnië is de Amsterdamse advocaat Phon van den Biesen. Voor het Vredespaleis is maandag een wake van Srebrenica-overlevenden.
Zo overdreven persoonlijk is het toch allemaal niet? Ik bedoel je hebt geen namen genoemd, of sexuele perikelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie je bent.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Ik weet het nog niet zo.
Onderduiken / verdwijnen heb ik geen zin in; maar eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal gerust op. Ik kan niemand verhinderen mee te lezen, en wat ik nu eenmaal al blootgegeven heb, kan ik niet terugdraaien. Dus. Dus eigenlijk maakt het niks uit wat ik doe, maar heb ik toch de neiging wat minder actief en -vooral- wat onpersoonlijker te worden.
Nee, zo persoonlijk is het allemaal niet, maar het idee dat iemand er wérk van maakt..quote:Op maandag 26 februari 2007 09:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo overdreven persoonlijk is het toch allemaal niet? Ik bedoel je hebt geen namen genoemd, of sexuele perikelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie je bent.
dat is jammer, maar wellicht een goede reactie. Zoveel heb je overigens niet blootgegeven, afgezien van wat lichaamscontouren. Waaruit overigens wel de beschikbaarheid bleek van een paar (mooie) gespierde benen, die mits goed gemikt in zachte delen, een effectief middel kunnen zijn tegen opdringerige mannetjes. Ik neem verder aan dat je het met je lief er wel over gehad hebt, maar mij lijkt het dat je niet teveel zorgen moet maken. Maar volg je instinct maar zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Ik weet het nog niet zo.
Onderduiken / verdwijnen heb ik geen zin in; maar eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal gerust op. Ik kan niemand verhinderen mee te lezen, en wat ik nu eenmaal al blootgegeven heb, kan ik niet terugdraaien. Dus. Dus eigenlijk maakt het niks uit wat ik doe, maar heb ik toch de neiging wat minder actief en -vooral- wat onpersoonlijker te worden.
Ik heb trouwens redelijk in mijn hoofd zitten wat ik zoal aan traceerbaars post, en hoe traceerbaar dat mij maakt (niet zo heel erg). Maar als iemand oplettend leest kan die veel achterhalen. Zo zou ik zonder veel moeite jouw naam, adres en werkgever kunnen uitvogelenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo overdreven persoonlijk is het toch allemaal niet? Ik bedoel je hebt geen namen genoemd, of sexuele perikelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie je bent.
De vraag is eigenlijk vooral, waarom zou iemand dat doen? En waarom kiest diegene daarvoor jou uit?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, zo persoonlijk is het allemaal niet, maar het idee dat iemand er wérk van maakt..
Ja ik ben daar ook behoorlijk open in geweest. En m'n foto's staan ook nog steeds op fok...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb trouwens redelijk in mijn hoofd zitten wat ik zoal aan traceerbaars post, en hoe traceerbaar dat mij maakt (niet zo heel erg). Maar als iemand oplettend leest kan die veel achterhalen. Zo zou ik zonder veel moeite jouw naam, adres en werkgever kunnen uitvogelen. En ik weet hoe je eruit ziet.
Waar?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook behoorlijk open in geweest. En m'n foto's staan ook nog steeds op fok...
It works both ways. Voordat ik open ben dien ook jij wat openheid van zaken te geven.quote:
Ik ben voor maar het weer nog niet helemaal zo te zien.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Idd Du_Ke we hebben nog niet bier gedaan op het terras op de Grote Markt.
Ik heb een fotoboek.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
It works both ways. Voordat ik open ben dien ook jij wat openheid van zaken te geven.
Ik verbied je met dit weer in korte rokjes rond te huppelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef sigme het volgende:
Volgens mij moest ik nog een keer een biertje drinken met pmb_rug. Maar dan moet het toch eerst zomeren.
Het staat in het fotoboek van m'n vorige naam hier op fok.quote:
Ik ben niet zo goed met vorige namen Hintje?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het staat in het fotoboek van m'n vorige naam hier op fok.
Nietquote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Goedzo Du_ke. Jij kijkt gelukkig ook feauteaux's van mij.![]()
Wanneer komt er een echte foto (niet zwaar onderbelichte ) van jouw![]()
http://fotoboek.fok.nl/George-Buttersquote:Op maandag 26 februari 2007 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met vorige namen Hintje?![]()
TERE KINDERZIELTJES ZIJN VERPESTquote:Op maandag 26 februari 2007 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Massagraf gevonden op Grieks-Cyprus
GENOCIDE !!!
Thanks.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/George-Butters
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
TERE KINDERZIELTJES ZIJN VERPEST
'Tom & Jerry Joods complot'![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik verbied je met dit weer in korte rokjes rond te huppelen.![]()
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef kLowJow het volgende:
Hoi.
http://www.nos.nl/nosjournaal/columns/moskou/index.htmlquote:De verlaten baby's van Jekaterinenburg 26-02-07
Correspondenten Peter d'Hamecourt en Geert Groot Koerkamp houden een weblog bij vanuit hun standplaats Moskou.
De verlaten baby's van Jekaterinenburg
Door Peter d'Hamecourt
Achter vage beelden van een mobiele telefoon ging een groter verhaal schuil dat nog eens onderstreept dat achter de facade van welvaart in Rusland de erfenis van een donker verleden maar moeilijk verdwijnt.
Op de kinderafdeling van een ziekenhuis in Jekaterinenburg ontdekte een moeder een merkwaardig beeld. Baby's lagen in hun bedjes met pleisters op hun monden geplakt. Ze legde het beeld vast met haar mobiele telefoon. Een lokaal televisiestation zond de schokkende beelden uit en het verhaal van de otkazniki was geboren.
Wij reisden ook af naar Jekaterinenburg, het centrum van de Oeral. We hadden naar elke willekeurige plek in Rusland kunnen vertrekken, want ze zijn overal de otkazniki.
Het gaat om kinderen die door hun biologische ouders zijn verstoten of verlaten. Kinderen afgestaan aan de staat om welke reden dan ook. Het zijn er intussen zoveel dat de kindertehuizen geen plek meer hebben en steeds meer van deze kinderen achterblijven in ziekenhuizen die er ook geen raad mee weten.
Zelfs Unicef, het kinderfonds van de Verenigde Naties, was verbaasd toen men zich in het fenomeen otkazniki ging verdiepen. Carel de Rooy, hoofd van Unicef in Moskou, zegt: "Dit is een fenomeen dat we in het westen niet kennen en ook in de derde wereld niet voorkomt op deze schaal."
In Jekaterinenburg lopen we tegen vrijwilligers als Anna en Olga aan die zich het lot van deze ziekenhuiskinderen hebben aangetrokken.
Olga zegt: "Het worden er steeds meer, want het wordt moeders door de staat makkelijk gemaakt hun kind af te staan. Het heeft met economie te maken, met drugs, met alcolhol en met geweld in het huwelijk. Soms vinden mensen baby’s in vuilnisbakken of op stations. Het is een sociaal probleem waarover niemand wil praten."
De bron van de ellende ligt in de Sovjet-Unie. Het communistische systeem zorgde er voor dat kinderen min of meer eigendom van de staat werden als de staat vond dat ouders ongeschikt waren voor de opvoeding. Dat schiep een systeem van kindertehuizen dat volledig uit de hand liep. De Rooy: "Er werken maar liefst 350.000 mensen in deze sector."
Iederen beseft dat waar mogelijk kinderen bij hun ouders horen te blijven. De Rooy: "De overheid moet geld steken in het wegnemen van de sociale problemen zodat het afstaan van kinderen aan de staat moeilijker wordt. Behalve dat moeten kinderen niet in ziekenhuizen of tehuizen blijven, maar zo snel mogelijk naar een gezinssituatie terug via adoptie of foster-ouders.
Alleen een omslag in het denken kan de otkazniki helpen een normaal leven tegemoet te gaan. Er zijn er 750.000. Misschien zijn het er wel meer dan een miljoen. Statistieken zijn onbetrouwbaar. Olga en Anna zien het werkelijke beeld aan de frontlijn.
Olga: "U bent hier nu op een rustige tijd. We hebben nu negen kinderen hier in de leeftijd van een maand tot anderhalf jaar. Vorige maand waren er 16, daarvoor 20." De verpleegsters in kinderziekenhuis nummer 11 geven toe: "Zonder de vrijwilligers kunnen wij deze extra last niet aan." Vandaar die pleisters.
De aap komt direct uit de mouwquote:BN'ers in voetsporen van klimaatgoeroe Al Gore
maandag 26 februari 2007 10:31
Bekende Nederlanders als Wubbo Ockels, Henny Huisman, Khalid Boulahrouz en Geert Mak trekken samen op voor een beter klimaat. ‘Zorg voor grote nieuwe windmolenparken op de Noordzee.’
Het is vijf voor twaalf, zeggen (vlnr) Huisman, Van Kooten, Mak en Van Erven Dorens
Met een verwijzing naar de Amerikaanse klimaatactivist Al Gore, die met zijn film Een ongemakkelijke waarheid aandacht vraagt voor klimaatverandering, zeggen de ‘BN’ers’ dat het ‘vijf voor twaalf is’ en dat het tijd is voor ‘een groene revolutie’.
Ze roepen het nieuwe kabinet daarom in hun manifest ‘Verander het klimaat’, dat vandaag in de Volkskrant verscheen, op tot een aantal ‘noodzakelijke maatregelen’. Die moeten de opwarming van de aarde tegengaan.
'Olieverslaving'
Zo moet de ‘olieverslaving’ binnen twintig jaar zijn gehalveerd. Jaarlijks moet de broeikasuitstoot met 3 procent verminderen. Er mogen geen nieuwe kerncentrales komen en er moeten meer windmolenparken in zee worden gebouwd. De belasting op arbeid moet worden verschoven naar een belasting op energie. Dit stimuleert werkgevers tot energiebesparing. Ook willen ze dat Nederland tot 2020 jaarlijks 400 miljoen euro extra uittrekt om ontwikkelingslanden met hun klimaatbeleid te helpen.
Ondertekenaars zijn onder anderen voormalig astronaut Wubbo Ockels, voetballer Khalid Boulahrouz, schrijver Geert Mak, televisiepresentatoren Henny Huisman en Beau van Erven Dorens, actrice Kim van Kooten, Doekle Terpstra van de HBO-raad, Greenpeace-directeur Liesbeth van Tongeren en fractievoorzitter van GroenLinks Femke Halsema. Zij lichten hun initiatief toe op de speciale website coolclimate.nu
Die kerncentrales hebben we eerst nodig om de energie die nodig is om windmolens te produceren op te wekken, met een beetje geluk leveren de windmolens vervolgens genoeg energie op wat nodig is voor hun onderhoudquote:
Verschrikkelijk hè. Stel je toch voor, politiek onafhankelijke en duurzame energie terwijl je dure olie van labiele schurkenstaten de atmosfeer in kunt pompenquote:
Zou heel mooi zijn maar kom dan niet met kuloplossingen zoals windmolens in zeequote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hè. Stel je toch voor, politiek onafhankelijke en duurzame energie
Ja maar, als de VS duurzame energie gaan gebruiken, kunnen ze geen olie meer afnemen van hun grote vriend Chavez, en misschien valt diens regime dan wel in elkaarquote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hè. Stel je toch voor, politiek onafhankelijke en duurzame energie terwijl je dure olie van labiele schurkenstaten de atmosfeer in kunt pompen.
Ik zou verbaasd zijn als hij er geen had gewonnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef Monidique het volgende:
Ja. Twee zelfs.
http://www.comedycentral.com/motherload/player.jhtml?ml_video=82152&ml_collection=&ml_gateway=&ml_gateway_id=&ml_comedian=&ml_runtime=&ml_context=show&ml_origin_url=%2Fshows%2Fthe_daily_show%2Fvideos%2Fmost_recent%2Findex.jhtml&ml_playlist=&lnk=&is_large=truequote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hè. Stel je toch voor, politiek onafhankelijke en duurzame energie terwijl je dure olie van labiele schurkenstaten de atmosfeer in kunt pompen.
Ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou verbaasd zijn als hij er geen had gewonnen.
Daar gaat het me niet eens om. Het is deze passage die laat zien waar het ze om draait.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef Autodidact het volgende:
Windmolenparken in zee ik noem dat milieuvervuiling.quote:Er mogen geen nieuwe kerncentrales komen en er moeten meer windmolenparken in zee worden gebouwd.
Het is een nieuwsbericht. Dit zegt hun eigen website: http://www.coolclimate.nu/watwillenwij.htmlquote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om. Het is deze passage die laat zien waar het ze om draait.
Ze proberen hun stokpaardje van windmolens maar weer eens onder de aandacht te brengen en de afkeur uit te spreken over kerncentrales. Ze doen niet eens moeite om dat te verbergen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef Chewie het volgende:
Die kerncentrales hebben we eerst nodig om de energie die nodig is om windmolens te produceren op te wekken, met een beetje geluk leveren de windmolens vervolgens genoeg energie op wat nodig is voor hun onderhoud![]()
GL is toch zo'n partij die graag over de grenzen kijkt en walgt van xenofobie? Waarom dan zo xenofoob wat het millieu betreft en ga eerst eens kijken naar de ervaringen van Denemarken met hun windmolenpark waar op een goede dag met niet al teveel wind op zijn hoogst 30% van de molens actief is.
Daar staat het ook:quote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef Monidique het volgende:
Het is een nieuwsbericht. Dit zegt hun eigen website: http://www.coolclimate.nu/watwillenwij.html
quote:2. Zorg voor meer duurzame energie
Zorg voor grote nieuwe windmolenparken in de Noordzee. Bouw geen nieuwe kerncentrales en voorkom de bouw van nieuwe kolencentrales. Energie uit biomassa is een kans, maar biedt slechts beperkt soelaas.
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze proberen hun stokpaardje van windmolens maar weer eens onder de aandacht te brengen en de afkeur uit te spreken over kerncentrales. Ze doen niet eens moeite om dat te verbergen.
Chewie jij bent vaak nog voor rede vatbaar en probeert niet te veel onzin te verkopen. Ofwel heb jij misschien, heel misschien hier een betrouwbare bron voor? Want dit wordt keer op keer geroepen zonder enige onderbouwing (of men komt er na de vraag om onderbouwing terug op de stelling omdat het niet lukt). Maar ik ben nog steeds erg benieuwd waar de bewering vandaan komt en hoe men erbij komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die kerncentrales hebben we eerst nodig om de energie die nodig is om windmolens te produceren op te wekken, met een beetje geluk leveren de windmolens vervolgens genoeg energie op wat nodig is voor hun onderhoud![]()
Men is onderhand jaren verder en de eerste ervaringen hier zijn niet verkeerd. Denk je echt dat bij de bouw betrokken bedrijven als Shell, Nuon etc niet naar Denemarken gekeken hebben?quote:GL is toch zo'n partij die graag over de grenzen kijkt en walgt van xenofobie? Waarom dan zo xenofoob wat het millieu betreft en ga eerst eens kijken naar de ervaringen van Denemarken met hun windmolenpark waar op een goede dag met niet al teveel wind op zijn hoogst 30% van de molens actief is.
Waaromquote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
Windmolenparken in zee ik noem dat milieuvervuiling.
Ja, uiteraard. Ik zeg ook niet dat het niet klopt. Alleen ze willen wel meer dan alleen dat, wat jij suggereert. Om te weten wat ze willen, kun je het beter hun vragen, in plaats afgaan op zo'n bericht.quote:
Ik wist niet dat jij zo'n milieuhippie wasquote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Windmolenparken in zee ik noem dat milieuvervuiling.
Pff het is de laatste tijd wel in wat topics voorbij gekomen. De effectiviteit is de afgelopen jaren sterk toe genomen. 1 molen kan nu al een vermogen hebben van iets van 5 MW ofzo terwijl dit 10 jaar terug 0,5 MW was. Echter toen was de energetische terugverdientijd volgens Deens onderzoek al niet meer dan een maand of 4. Bij een geschatte levensduur van minimaal 10 jaar en eerder 25 dus bij lange na niet bijna de gehele levensduur zoals vaak wordt beweerd. Een wat recenter Belgisch document had het voor een concreet project op 0,9 jaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef Monidique het volgende:
Du_ke, ik weet dat er veel onderzoek wordt gedaan naar windenergie en dat de effectiviteit behoorlijk toeneemt. Heb jij er meer informatie over?
Heb jij de film eigenlijk ook gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou verbaasd zijn als hij er geen had gewonnen.
Deze informatie heb ik voornamelijk uit een documentaire van Zembla (wellicht nog online te zien) van1 of 2 jaar geleden en artikelen in de HP/deTijd en VN, Trouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Chewie jij bent vaak nog voor rede vatbaar en probeert niet te veel onzin te verkopen. Ofwel heb jij misschien, heel misschien hier een betrouwbare bron voor? Want dit wordt keer op keer geroepen zonder enige onderbouwing (of men komt er na de vraag om onderbouwing terug op de stelling omdat het niet lukt). Maar ik ben nog steeds erg benieuwd waar de bewering vandaan komt en hoe men erbij komt.
Dat hoop ik wel maar dat park in Denemarken is nog steeds geen succes en zover ik begrepen heb gaat het nooit zoveel energie opleveren als het gekost heeft.quote:Men is onderhand jaren verder en de eerste ervaringen hier zijn niet verkeerd. Denk je echt dat bij de bouw betrokken bedrijven als Shell, Nuon etc niet naar Denemarken gekeken hebben?
Zo zien de meeste er uit in die wereld huh.....quote:
Ok maar dus geen echte onderbouwing voor de uitspraak dat ze hun hele levensduur bezig zouden zijn met het terugverdienen van de productieenergie? Want als dat zo is moet het toch ook online te vinden zijn? (heb deze vraag al aan een stuk of 8 fokkers gesteld maar niemand kon met een echte onderbouwing komen vandaar dat ik wat doorvraag)quote:Op maandag 26 februari 2007 13:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze informatie heb ik voornamelijk uit een documentaire van Zembla (wellicht nog online te zien) van1 of 2 jaar geleden en artikelen in de HP/deTijd en VN, Trouw.
[..]
[..]
Uiteraard kijken ze er naar. De techniek staat niet stil.quote:Dat hoop ik wel maar dat park in Denemarken is nog steeds geen succes en zover ik begrepen heb gaat het nooit zoveel energie opleveren als het gekost heeft.
"Tomorrow you're all gonna wake up in a brave new world. A world where the Constitution gets trampled by an army of terrorist clones created in a stem cell research lab run by homosexual doctors who sterilize their instruments over burning American flags. Where tax and spend Democrats take all your hard earned money and use it to buy electric cars for National Public Radio and teach evolution to illegal immigrants. Oh, and everybody's high!" - Stephen Colbertquote:
Het is geen Spijkermanhumor, nee. Het is niet eens humor.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Links humor is ook wel eens beter geweest.
Daarentegen kunnen ze dienen als kunstmatig rif zorgen ze er voor dat er op een vrij groot oppervlak niet gevist kan worden. Weet niet of het netto nadelig is voor de natuur.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat windmolens de zee als natuurgebied verpesten. Het zijn niet bepaald fraaie apparaten.
dat roept herinneringen op aan 2000quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
Hebben jullie Gore nog gehoord bij de Oscars?
Toen hij zijn politieke tirade wilde gaan houden werd de microfoon uitgezet
Dat kwam o.a naar voren in die Zembla uitzending maar in hoeverre dat alleen over dat park in Denemarken ging weet ik zo niet, ook in Trouw werd dit gesteld en was een artikel uit september/oktober vorig jaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok maar dus geen echte onderbouwing voor de uitspraak dat ze hun hele levensduur bezig zouden zijn met het terugverdienen van de productieenergie? Want als dat zo is moet het toch ook online te vinden zijn? (heb deze vraag al aan een stuk of 8 fokkers gesteld maar niemand kon met een echte onderbouwing komen vandaar dat ik wat doorvraag)
Kalkar doet het als SBS/kamper pretpark best aardigquote:Uiteraard kijken ze er naar. De techniek staat niet stil.
En ook dat park in Denemarken zal in elk geval meer opleveren dan Kalkar.
Zijn daar beelden vanquote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
Hebben jullie Gore nog gehoord bij de Oscars?
Toen hij zijn politieke tirade wilde gaan houden werd de microfoon uitgezet
Het was zo groen als nodig was om het aantrekkelijk te maken. Hoewel waarschijnlijk de temperatuur wel ietsje hoger was dan ervoor en erna, was het allerminst een paradijs. De Noorse kolonisten, daar gekomen vanwege politieke, niet klimatologische redenen, pasten zich niet aan. Het was te koud om vee buiten te laten en zat altijd binnen. Groenland is niet (veel) onherbergzamer dan duizend jaar geleden.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef Godslasteraar het volgende:
twee dingen die ik niet begrijp. Zo rond de 9e eeuw werd Groenland gekoloniseerd door Noormannen. Gedurende die tijd waren naar het schijnt delen van Groenland daadwerkelijk groen, zoals de naam beweerd, en koloniseerbaar. Nu zouden de temperaturen hoger liggen dan in die periode, maar Groenland is bij mijn weten nog altijd even onherbergzaam.
Ik krijg dwangneuroses van windmolenparkenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarentegen kunnen ze dienen als kunstmatig rif zorgen ze er voor dat er op een vrij groot oppervlak niet gevist kan worden. Weet niet of het netto nadelig is voor de natuur.
O wonder!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Tomorrow you're all gonna wake up in a brave new world. A world where the Constitution gets trampled by an army of terrorist clones created in a stem cell research lab run by homosexual doctors who sterilize their instruments over burning American flags. Where tax and spend Democrats take all your hard earned money and use it to buy electric cars for National Public Radio and teach evolution to illegal immigrants. Oh, and everybody's high!" - Stephen Colbert
Zijn microfoon werd niet uitgezet. Het was een grapje. Hij had een grote aankondiging en toen zette de muziek in.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van.
Ze hebben dus geleerd van Michael Moore zijn tirade.
Ah ok ben nog niet helemaal overtuigd hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kwam o.a naar voren in die Zembla uitzending maar in hoeverre dat alleen over dat park in Denemarken ging weet ik zo niet, ook in Trouw werd dit gesteld en was een artikel uit september/oktober vorig jaar.
[..]
[..]
Kloptquote:Kalkar doet het als SBS/kamper pretpark best aardig![]()
Volgens mij was de naam Groenland eerder om anderen te lokken en was het helemaal niet zo groen als de naam doet vermoeden. Althans ik dacht zoiets wel eens gelezen te hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
twee dingen die ik niet begrijp. Zo rond de 9e eeuw werd Groenland gekoloniseerd door Noormannen. Gedurende die tijd waren naar het schijnt delen van Groenland daadwerkelijk groen, zoals de naam beweerd, en koloniseerbaar. Nu zouden de temperaturen hoger liggen dan in die periode, maar Groenland is bij mijn weten nog altijd even onherbergzaam.
en dan deze, uit dezelfde wiki:
[afbeelding]
we kunnen nog even vooruit lijkt het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |