abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46761294
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 06:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Anyway, ik vind de argumentatie "de discussie is raar omdat deze nergens anders ter wereld op deze manier gevoerd wordt" niet erg steekhoudend. In feite is het gewoon een absolute non-argumentatie.
een minister of staassecretaris mag een dubbele nationaliteit hebben in nederland.
als wilders er niet mee eens is , moet hij met een wetsvoorstel komen, en als die wordt aangenommen, wordt dat dan verboden.
maar met een motie van wantrouwen te komen tegen iemand die niks verkeerds gedaan heeft en doet wat de van de wet mag is wel raar maar vooral ook belachelijk
pi_46762394
Er zit ook een amerikaan met een dubbel paspoort in de 2e kamer. Wanneer gaat Wilders zich daar druk over maken? Ik bedoel, als je met alles rekening wilt houden; stel je voor dat die ooit minister of zelfs MP wordt!
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:19:35 #53
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_46762744
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef Flumina het volgende:

[..]

Sowieso de rest van de Kamer. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom die discussie over die dubbele nationaliteiten zo persoonlijk wordt gevoerd en dat er vaak werd gesuggereerd, of glashard beweerd, dat Wilders op etniciteit wilde selecteren.
Omdat WIlders er anders wel op een ander moment mee was gekomen. Je kan al heel lang minister of staatssecretaris worden met twee paspoorten en heel toevallig komt Wilders er precies nu mee. Blijkbaar gaat het hem niet om het principe maar om de personen.
Mocht het hem dan toch niet om de personen gaan dan bedrijft hij incidenten politiek en daar moet je je al helemaal verre van houden want dat werkt rechtsongelijkheid in de hand.
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:23:13 #54
157786 Ooster
pi_46762810
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 08:56 schreef Elseetje het volgende:
Er zit ook een amerikaan met een dubbel paspoort in de 2e kamer. Wanneer gaat Wilders zich daar druk over maken? Ik bedoel, als je met alles rekening wilt houden; stel je voor dat die ooit minister of zelfs MP wordt!
Dat is toch wel ietjes anders omdat die direct gekozen is.

Overigens geldt dat ook voor Albayrak en Aboutaleb kan zijn paspoort niet inleveren maar in principe is er wel een verschil tussen beide gevallen.
pi_46762863
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:19 schreef Ooster het volgende:
Je kan al heel lang minister of staatssecretaris worden met twee paspoorten en heel toevallig komt Wilders er precies nu mee. Blijkbaar gaat het hem niet om het principe maar om de personen.
Het gaat hem volgens mij meer om hun geloof.

Hij is ook zo doorzichtig.
pi_46762910
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:23 schreef Ooster het volgende:

[..]

Dat is toch wel ietjes anders omdat die direct gekozen is.

Overigens geldt dat ook voor Albayrak en Aboutaleb kan zijn paspoort niet inleveren maar in principe is er wel een verschil tussen beide gevallen.
Uhm nee, dat is niet anders. Wilders wil dat ook de dubbele nationaliteit voor tweede kamerleden verboden wordt, maar heef het daarbij alleen over Turken en Marokkanen. Sterker nog, hij heeft het alleen over Albayrak en Aboutaleb, niet eens over de kamerleden die hij ook wil weren.
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:41:17 #57
157786 Ooster
pi_46763218
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:28 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Uhm nee, dat is niet anders. Wilders wil dat ook de dubbele nationaliteit voor tweede kamerleden verboden wordt, maar heef het daarbij alleen over Turken en Marokkanen. Sterker nog, hij heeft het alleen over Albayrak en Aboutaleb, niet eens over de kamerleden die hij ook wil weren.
Je hebt gelijk lees ik op zijn website. Het slaat nog minder ergens op dan ik al dacht.
pi_46763265
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 05:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, dat islamitische landen daarmee greep op landgenoten in het buitenland proberen te houden.
Dat geldt voor een land als argentinie ook. Daar wordt nooit over gepraat. Het gaat alleen over de moslims met een dubbel paspoort. Dan lijkt me de redenatie dat wilders het op Moslims heeft voorzien niet uit de lucht vallen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46763396
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Ooster het volgende:

[..]

Je hebt gelijk lees ik op zijn website. Het slaat nog minder ergens op dan ik al dacht.
Vooral omdat he nog geen probleem was toen Albayrak als kamerlid werd beëdigd .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46765514
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 05:41 schreef Megumi het volgende:
Ik trek me niet te veel aan van idioten als Wilders. En word zeker geen Nederlander. Nederland heeft geen reet te vertellen in de wereld. En mijn geboorte land wel.
wordt het dan niet eens tijd dat je weer teruggaat? Je vind nederland tenslotte niets, maar je profiteert wel van de voorzieningen. Wees dan een echte kerel en doe dat ook niet. Nu bijt je de hand die je voedt.
pi_46766033
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 08:56 schreef Elseetje het volgende:
??
Wie is die Amerikaan?
pi_46767616
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

??
Wie is die Amerikaan?
Laten we hints spelen... Hij zit bij een linkse partij, twee lettergrepen!
pi_46768261
Geen idee... zeg het nou.. dit is leuk voor slowchat, maar niet hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 28-02-2007 13:12:10 ]
pi_46768714
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Er is wel een CDA'er in de Kamer die zo veramerikaniseerd is dat in zijn gezin de voertaal Engels is...
quote:
En uiteraard ben ik, net als ieder mens, anders dan gemiddeld. Zo spreken wij thuis Engels. Niet omdat we geen Nederlands willen praten, maar omdat ik op de eerste dag in het eerste jaar van mijn studie in de Verenigde Staten, mijn echtgenote Searl heb leren kennen. We waren op slag verliefd (‘struck by lightning’) en omdat haar Nederlands op dat moment nog wat te wensen over liet werd onze voertaal Engels. Met z’n tweeën hebben we vervolgens zo’n beetje overal ter wereld gewoond. Via de Benelux (ik werkte in Rotterdam bij Shell, Searl bij Procter & Gamble in Brussel), China en Bulgarije, (waar ik Shell op mocht bouwen na de val van de muur, een hele spannende tijd!), kwamen we in de VS terecht. Mijn baan daar, was van korte duur. Ik werd ontslagen omdat ik ruzie kreeg met de eigenaar (een echte Wallstreet Cowboy) over de strategie en de manier waarop je met je medewerkers omgaat. Eenmaal terug in Nederland ben ik een eigen bedrijf gestart, omdat ik wist dat het werkelijk beter kon. (Wouter Bos schreef er een boek over, ik deed het). De voertaal bij ons thuis is Engels gebleven. Het verklaart ook de voornamen van drie van mijn kinderen: Alessandra, Winston, Rainier (de oudste zoon heet Jules jr). We hebben een groot respect voor de culturen van alle landen waar we gewoond hebben en voor onze eigen Nederlandse cultuur. Het levert een prachtige balans op waarin Nederland centraal staat in onze internationale wereld. En ook dat respect maakt van mij een typische CDA’er.

http://www.juleskortenhorst.nl/
pi_46768940
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef Elseetje het volgende:

[..]

hmm, http://nl.wikipedia.org/wiki/Lousewies_van_der_Laan is inmiddels uit de kamer dus die is het niet
pi_46769105
Leerdam misschien?
pi_46769778
Waarom zou je ook negatieve aandacht schenken aan die man? Dat is waar die zo op kickt. Ik heb het zo met Wilders te doen, hij kijkt ook altijd zo zielig op tv de laatste tijd. Zou het te maken hebben met het feit dat ie niet mee doet op 7 maart?
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:42:16 #68
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46770002
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef du_ke het volgende:
Leerdam misschien?
Die is Antiliaans.

Duyvendak wellicht?
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:43:56 #69
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46770046
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Cajun het volgende:
Waarom zou je ook negatieve aandacht schenken aan die man? Dat is waar die zo op kickt. Ik heb het zo met Wilders te doen, hij kijkt ook altijd zo zielig op tv de laatste tijd. Zou het te maken hebben met het feit dat ie niet mee doet op 7 maart?
Waarom, daar heeft hij zelf bewust voor gekozen?
pi_46770252
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat stukje viel mij dus ook meteen al op. Wat een farce!
Mijn opa heeft zowel een Pools als Nederlands paspoort. De beste man is sinds de jaren 80 niet meer in Polen geweest. Als Nederland tegen Polen voetbalt weet hij niet zo goed voor wie hij moet zijn.
Polen blijft altijd zijn vaderland, maar zijn loyaliteit ligt toch hier. Wat is daar zo vreemd aan?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46770283
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:42 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Die is Antiliaans.

Duyvendak wellicht?
Teveel lettergrepen.
pi_46770524
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Cajun het volgende:

[..]

Teveel lettergrepen.
Mariko Peters is in ieder geval in de VS geboren, maar het ging om een man geloof ik?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:53:07 #73
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46772562
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 06:33 schreef Human_Patris het volgende:

[..]

een minister of staassecretaris mag een dubbele nationaliteit hebben in nederland.
als wilders er niet mee eens is , moet hij met een wetsvoorstel komen, en als die wordt aangenommen, wordt dat dan verboden.
maar met een motie van wantrouwen te komen tegen iemand die niks verkeerds gedaan heeft en doet wat de van de wet mag is wel raar maar vooral ook belachelijk
Neehoor. Wilders geeft gewoon gehoor aan de letterlijke betekenis van het begrip "motie van wantrouwen". Dat zou men in de politiek juist vaker moeten doen, in plaats van dat eeuwige gezemel.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46772598
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:53 schreef Lemmeb het volgende:
Wilders geeft gewoon gehoor aan de letterlijke betekenis van het begrip "motie van wantrouwen".
Juist niet, hij zegt geen wantrouwen te hebben in deze ministers.
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:55:27 #75
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46772647
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Juist niet, hij zegt geen wantrouwen te hebben in deze ministers.
Zegt 'ie dat? Waar staat dat? Dat zou wel zwak zijn van hem, imho.
pi_46772725
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zegt 'ie dat? Waar staat dat? Dat zou wel zwak zijn van hem, imho.
Het staat er net wat anders: "Sterk zei dat er geen enkele aanleiding is om te twijfelen aan de loyaliteit van de twee bewindslieden. Wilders zegt dat trouwens ook niet te doen. "

Wilders is sowieso zwak.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:01:28 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46772864
quote:
Ik zie genoeg grond voor wantrouwen. Neem Ella "CPN" Vogelaar dan ook effe mee.
quote:
Wilders is sowieso zwak.
Citeer je weer je grote roerganger?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_46772915
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie genoeg grond voor wantrouwen. Neem Ella "CPN" Vogelaar dan ook effe mee.
Dat is dan heel fijn voor het topic "PJORourke wantrouwt een aantal personen".
quote:
Citeer je weer je grote roerganger?
Ik heb geen idee wie dat is, het is geen citaat, wat je duidelijk kunt zien, en het antwoord is dus hoe dan ook: nee.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:03:29 #79
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46772928
quote:
Als dit waar is, dan zou ik dit in een bepaald opzicht vrij zwak van hem vinden. Maar ik begrijp het ergens ook wel weer: als hij teveel op de man speelt krijgt hij weer de antiracismegestapo achter zich aan.
quote:
Wilders is sowieso zwak.
Dat is jouw mening. Mijn mening is dat Wilders als mens bijzonder sterk moet zijn.
pi_46772972
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef Lemmeb het volgende:

Dat is jouw mening. Mijn mening is dat Wilders als mens bijzonder sterk moet zijn.
Waarom?
pi_46772998
O, ik snap het wel. Met al die bedreigingen en dergelijke en wat er allemaal is gebeurd. Zijn persoonlijkheid is misschien wel dapper of sterk. Zijn standpunten zijn dat echter niet.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:06:25 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46773034
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom?
Dat lijkt me evident. Als jij dagelijks net zoveel doodsbedreigingen van geestelijk gestoorde moslims en ander vervelend volk in je mailbox zou krijgen, was je allang gevlucht naar donker-Afrika.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:08:36 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46773107
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef Lemmeb het volgende:
Als dit waar is, dan zou ik dit in een bepaald opzicht vrij zwak van hem vinden. Maar ik begrijp het ergens ook wel weer: als hij teveel op de man speelt krijgt hij weer de antiracismegestapo achter zich aan.
En worden de moties weer door schoolfrik Verbeet gefrustreerd.
pi_46773321
Het irriteert mij sowieso al dat je blijkbaar je 'loyaliteit' aan je land moet tonen tegenwoordig. Ik betaal toch belasting en houdt mij aan de wetten van dit land? Dat doen Albayrak en Aboutaleb ook, dus wat maakt die dubbele nationaliteit dan in hemelsnaam nog uit? Of moeten ze eerst laten zien dat ze het Wilhelmus in zijn geheel mee kunnen zingen en een haring op durven vreten ofzo?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:15:27 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46773354
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En worden de moties weer door schoolfrik Verbeet gefrustreerd.
Uiteraard. Zij maakt als onderdeel van de PvdA gewoon deel uit van de antiracismegestapo, die haar ankers in alle onderdelen van de samenleving heeft uitgegooid.
pi_46773360
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident. Als jij dagelijks net zoveel doodsbedreigingen van geestelijk gestoorde moslims en ander vervelend volk in je mailbox zou krijgen, was je allang gevlucht naar donker-Afrika.
Er zijn momenteel nauwelijks geen landelijk politicus die niet op zeer regelmatige basis doodwensen opzich afkrijgen. Zelfs een fucking gedeputeerde in Groningen.
Wilders heeft nota bene 2 veroordeelde bedreigers van politici onder z'n tekenaars van steunbetuigingen zitten... De verongelijkte pimmisten zijn er namelijk minstens zo goed in als de moslims .

Hij heeft bedreigingen op regelmatige basis nodig om z'n imago hoog te houden. Zonder dergelijke bedreigingen raakt hij toch een deel van z'n basis kwijt. Het zou me niets verbazen als hij dan op oud Pimmistische wijze z'n eigen doodsbedreigingen gaat versturen.
pi_46773371
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Uiteraard. Zij maakt als onderdeel van de PvdA gewoon deel uit van de antiracismegestapo, die haar ankers in alle onderdelen van de samenleving heeft uitgegooid.
pi_46773398
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef jellyrose het volgende:
Of moeten ze eerst laten zien dat ze het Wilhelmus in zijn geheel mee kunnen zingen en een haring op durven vreten ofzo?
Dat gaat 90% van de Wilders stemmers al niet eens lukken .
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:26:02 #89
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46773770
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]
De Joden zelf hebben er imho niets mee te maken. Die staan gewoon voor hun zaak en voor hun volk, en dat lijkt me logisch. Daar kunnen wij Nederlanders nog een voorbeeld aan nemen.

Het is eerder iets van links, dat het cultuurrelativisme hier heeft geïntroduceerd en gepropageerd.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:28:57 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46773882
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef du_ke het volgende:
Er zijn momenteel nauwelijks geen landelijk politicus
Lekker taalgebruik Beetje gestikt in je woede?
quote:
die niet op zeer regelmatige basis doodwensen opzich afkrijgen. Zelfs een fucking gedeputeerde in Groningen.
Noorderlingen sporen niet.
quote:
Wilders heeft nota bene 2 veroordeelde bedreigers van politici onder z'n tekenaars van steunbetuigingen zitten...
Kan hij daar wat aan doen?
quote:
De verongelijkte pimmisten zijn er namelijk minstens zo goed in als de moslims .
Welnee.
quote:
Hij heeft bedreigingen op regelmatige basis nodig om z'n imago hoog te houden. Zonder dergelijke bedreigingen raakt hij toch een deel van z'n basis kwijt. Het zou me niets verbazen als hij dan op oud Pimmistische wijze z'n eigen doodsbedreigingen gaat versturen.
Dit is natuurlijk niets meer dan een soort laster.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:30:12 #91
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46773922
-edit-
Op de man spelen

[ Bericht 95% gewijzigd door Sidekick op 28-02-2007 17:36:12 ]
pi_46773958
Wat is er mis met cultuurrelativisme eigenlijk?
pi_46773982
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:26 schreef Lemmeb het volgende:
Het is eerder iets van links, dat het cultuurrelativisme hier heeft geïntroduceerd en gepropageerd.
Yeps, dat is nog steeds een goede zaak. Er is helemaal niks mis met een gezonde dosis cultuurrelativisme!!!
pi_46774035
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij bent echt dom als je denkt dat het reële gevaar waaraan Wilders elke dag blootgesteld is ook maar enigszins te vergelijken is met dat van elke willekeurige andere politicus. Voorlopig hebben we al twee politieke doden, alletwee vermoord door daders uit diezelfde groepen waardoor Wilders ook bedreigd wordt (namelijk bomenknuffelaars en moslims).

Het is bijzonder triest dat je dit soort zaken nu nog durft te bagatelliseren. Je lijkt me een bijzonder min mens. Het zou me helemaal niks verbazen als jij Wilders zo nu en dan ook een doodsbedreiging zou sturen.
Als je Wilders sympathiek vindt vanwege z'n doodsbedreigingen, had je eens in de postbus van Saddam Hoessein moeten kijken. Zoveel doodsbedreigingen, dat móet wel een sterke aardige man zijn.
pi_46774132
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Lekker taalgebruik Beetje gestikt in je woede?
[..]
Ben niet boos hoor . Vermaak me prima met de achterlijke volgers van je grote roerganger
quote:
Noorderlingen sporen niet.
[..]
Daarom komen de meeste bedreigers daar ook niet vandaan .
quote:
Kan hij daar wat aan doen?
[..]
Het laat zien wat voor volk hij aantrekt. Ook niet vreemd als je op extreem rechtse sites laat werven.
quote:
Welnee.
[..]
Beter dan?
quote:
Dit is natuurlijk niets meer dan een soort laster.
Het zou slechts het volgen van de traditie zijn .
pi_46774218
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij bent echt dom als je denkt dat het reële gevaar waaraan Wilders elke dag blootgesteld is ook maar enigszins te vergelijken is met dat van elke willekeurige andere politicus. Voorlopig hebben we al twee politieke doden, alletwee vermoord door daders uit diezelfde groepen waardoor Wilders ook bedreigd wordt (namelijk bomenknuffelaars en moslims).

Het is bijzonder triest dat je dit soort zaken nu nog durft te bagatelliseren. Je lijkt me een bijzonder min mens. Het zou me helemaal niks verbazen als jij Wilders zo nu en dan ook een doodsbedreiging zou sturen.
Zozo beetje aangebrand jongeman?
Ik stuur niemand bedreigingen, het idee alleen al . Daarvoor moet je een vrij zieke geest hebben volgens mij .
Ik meld slechts dat bijna alle politici worden bedreigd. Er waren recent veroordelingen voor bedreigingen van b.v. Bos en Balkenende. Het zegt niet zoveel.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:39:05 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46774280
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:35 schreef du_ke het volgende:
Ben niet boos hoor . Vermaak me prima met de achterlijke volgers van je grote roerganger
Nou, de frustratie druipt er van af.
quote:
Daarom komen de meeste bedreigers daar ook niet vandaan .
Bron?
quote:
Het laat zien wat voor volk hij aantrekt. Ook niet vreemd als je op extreem rechtse sites laat werven.
Zegt iemand van de partij van Duyvendak.
quote:
Het zou slechts het volgen van de traditie zijn .
Hij is niet van de PvdA hoor, met verzonnen doorgeladen pistolen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:40:40 #98
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46774339
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Yeps, dat is nog steeds een goede zaak. Er is helemaal niks mis met een gezonde dosis cultuurrelativisme!!!
Een gezonde dosis wel ja. Maar die dosis hebben we in Nederland veruit overschreden.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:42:22 #99
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46774392
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Als je Wilders sympathiek vindt vanwege z'n doodsbedreigingen, had je eens in de postbus van Saddam Hoessein moeten kijken. Zoveel doodsbedreigingen, dat móet wel een sterke aardige man zijn.
Wie heeft het hier over "aardig"? Sterke leiders zijn nooit "aardig" als het er op aankomt. Zij zijn meedogenloos.
pi_46774411
Het is steeds hetzelfde in die Wilderstopics, ik vind het wel knap dat jullie het allemaal volhouden....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')