Sorry, ben bezig met iets ingewikkelds.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, je antwoord komt een kwartier later?
Ik moet om 7 u 30 op, heb nog 4 uur dus, en die breng ik slapende door..
Gaan we op de jehova-toer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik niet nee.
Maar waarom geloof je sjun dan?
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kan een quiz winnen door antwoord te geven op twee vragen waarop alleen ik het antwoord kan weten
Dat verklaart waarom 90% van de bevolking van Tangier een hond heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moslims zijn overigens doodsbang voor honden.![]()
Het is een beginnende studie hè. Wees blij dat iemand in de psychologie in ieder geval een poging maakt theorieën met biologie wetenschappelijk aan te tonen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat laatste is nogal wiedes. Dat gezemel van hem valt voor het overgrote deel helemaal niet aan te tonen. Wat dat betreft is psychologie niet veel wetenschapperlijker dan astrologie: als het uitkomt is het mooi; als niet, jammer dan.
Aan de keten, tegen indringers?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom 90% van de bevolking van Tangier een hond heeft.
Meerdere malen in de SC.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar en wanneer "ontboezemde" ze dat?
Vandaar dat het er zo stinkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom 90% van de bevolking van Tangier een hond heeft.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt echt onmenselijk mooie ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |