http://forum.fok.nl/user/history/4282quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef DuchessX het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Catootje is. Ze heeft ook al heel lang niet meer gepost als ik het goed gezien heb...?
Dat geeft niet hoor!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef L-E-A het volgende:
Oeps iets te voorbarig dus, sorry!
Ze gaan de vliezen breken, dan wachten ze ws eerst 2 uur af of de weeen vanzelf op gang komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Stiekemurd het volgende:
Hey karin wat spannend allemaal. Hebben ze al vertelt wat ze gaan doen? Meteen vliezen breken en dan infuus?
Jawel hoor, dat kan wel. Soms mag het niet maar dat is meestal meer starheid van de arts/verpleegkundige.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef Stiekemurd het volgende:
Als je eenmaal aan de draden zit, kun je niet meer rondlopen Karin.....
Hmm ik heb 2 keer een inleiding gehad... zal wel aan ziekenhuis liggen danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef owlet het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kan wel. Soms mag het niet maar dat is meestal meer starheid van de arts/verpleegkundige.
Succes karin!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hmm ik heb 2 keer een inleiding gehad... zal wel aan ziekenhuis liggen dan![]()
Ik voel een geboorte gedichtje opborrelen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Iksje het volgende:
Sidn3y en Watje5 Gefeliciteerd met jullie dochter!
En Bibikuif gefeliciteerd met je zoontje Ryan!
Hier alweer 16w... zei gisteren nog tegen vriendlief: 'over een maand ben ik halfweg'
Kort moment van paniek in z'n ogen, en dan: "dit is net als in een pretpark, ik hoor nu het klikken bij het optrekken in de achtbaan"
(Gelukkig komt dan het hoogtepunt en een leuke rit, anders had ik hem dit best kwalijk genomen)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef minoes_ het volgende:
Zet ie er heel enthousiast op.....maart 2007Ik zei al,dan hoop ik dat het vannacht niet komt,anders moet alles weer over
![]()
Fijn, dat ze nog zo jong is....quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoera hoera hoera!! Karin en Dennis hebben een jonge dochter.
De fysioherapie helpt mij erg goed hoor Suzanna. Wanneer ik bij de fysio vandaan kom heb ik tenminste een paar uurtjes even geen of veel minder pijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Suzanna het volgende:
Stiemie en Minoes, heel veel sterkte met jullie bekken(s) ! Ik voel mee...(of liever, voelde mee) want ik had er ook zoveel last van. Wat bij mij wel super geholpen heeft is chiropractie...misschien dat dat meer voor jou zou kunnen doen dan fysiotherapie, Stiemie?
Als ik in bed of op de bank lig dan druk ik vaak (zachtjes) op verschillende plaatsen op m'n buik en 90% van de tijd trapt blobster dan terug (gemene moeder ben ik, I know..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef Stiemie het volgende:
Kleintje wat leuk zeg!!! Ik kan bijna niet wachten tot ik de baby ook zo kan zien en voelen. Helaas blijft het voelen hier nog beperkt tot af en toe een plopje waarvan ik me achteraf dan nog afvraag of het de baby is of niet...
trust me...mocht je een tweeling krijgen, dan kom je geen 3,5 kilo aan in 18 weken...eerder 18 kilo in 3,5 week.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:50 schreef Stiemie het volgende:
Worden jullie soms ook zo gek van de standaardvragen die je soms meerdere keren op een dag krijgt: weet je al wat het wordt? Nou we rekenen eigenlijk op een mensje maar je weet natuurlijk maar nooit... Goh je krijgt zeker een tweeling of niet?
Dus nog 13 te gaan en gemiddeld kom je (volgens mijn vlos) zo'n halve kilo per week aan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef marit1978 het volgende:
ik ben nu trouwens 27weken .. en 8kg aangekomen
wat ook nog heel netjes is hoor!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef minoes_ het volgende:
Heb vanmiddag een klotebericht gekregen.........
Mijn vader blijkt slokdarmkanker te hebben.We weten nog niet in hoeverre en of het is uitgezaait,maar we zijn er allemaal kapot van.Volgende week krijgt ie een scan van 3 uur en dan na 3 dagen de uitslag.Ik kreeg vanmiddag de neiging om de vlos te bellen en te vragen om een spoedinleiding.Dan krijgt mijn pa ons menneke nog te zien,voordat ie al die toestanden verder moet ondergaan in het zh.Mijn hubbie zei dat het echt niet zo'n vaart loopt en dat hij ons menneke echt nog wel leert kennen......pfff......wat een pokkedag,ik ben er helemaal klaar mee
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ach meisje toch!!! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je graag wilt dat hij jouw kindje nog moet zien. Maar ik denk dat het idd niet zo gauw zal gaan, hoor!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef minoes_ het volgende:
Heb vanmiddag een klotebericht gekregen.........
Mijn vader blijkt slokdarmkanker te hebben.We weten nog niet in hoeverre en of het is uitgezaait,maar we zijn er allemaal kapot van.Volgende week krijgt ie een scan van 3 uur en dan na 3 dagen de uitslag.Ik kreeg vanmiddag de neiging om de vlos te bellen en te vragen om een spoedinleiding.Dan krijgt mijn pa ons menneke nog te zien,voordat ie al die toestanden verder moet ondergaan in het zh.Mijn hubbie zei dat het echt niet zo'n vaart loopt en dat hij ons menneke echt nog wel leert kennen......pfff......wat een pokkedag,ik ben er helemaal klaar mee
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Wat een mooie meid is Meike!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Daar zijn we dan! Vanmorgen mochten we naar huis vanuit het zkh.
Onze prachtige dochter, Meike Jolanda (Jolanda is de naam van mijn overleden zus)
[afbeelding]
Niet gehoord (maar wellicht is t daar ook nog wat vroeg voor...)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:26 schreef minoes_ het volgende:
Nijna,heerlijk dat jullie beep hebben gezien en het hartje ook.Heb je het ook gehoord of was dat nog te vroeg?Ga lekker genieten van je hummel![]()
Groetjes,Minoes![]()
zoja, dan heeft ze toch ook een hele goede reden om niet direct op onze kreten te reageren? we zullen 't heus wel een keer vernemen lijkt me zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef oYo het volgende:
Ik vrees dat we van catootje nog weinig zullen horen... Er kwam weinig respons op onze kreten.
Misschien heeft ze ook al een kleintje nu...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:02 schreef Nijna het volgende:
Vandaag bij de gyn geweest en we hebben het hartje zien "kloppen".
Het is 1,67cm.
En ik mag verder onder controle bij de verloskundige.
Kan iemand me toevoegen in het lijstje: 9 oktober 2007 (een dagje later dan we zelf hadden uitgerekend).
Oktoberkindje.... waar blijft de tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Yeah... officieel in de lijst!
Nogmaals gefeliciteerd dan maar. Het eerste oktoberkindje hier!
Iemand moet de eerste zijn hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Yeah... officieel in de lijst!
Nogmaals gefeliciteerd dan maar. Het eerste oktoberkindje hier!
Ik dacht als Karin nou een stukkie opschuift dan kan ik er mooi bij aan de onderkantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Nijna je kwam mijn plekje opvullen hier??? Heel veel geluk tijdens de rest van je zwangerschap!!![]()
Ik ben zelf ook een oktoberkindjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Oktoberkindje.... waar blijft de tijdNijna gefeliciteerd
![]()
Ja, ga op een ananas zitten, eet je vent op (of was het andersom???), wandel daarna naar de winkel om tonic te halen, laat in de winkel je vruchtwater stromen en ga daarna gewoon ff bevallen. Liefst wel zonder pijn en met live verslagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:04 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Minoes, gooi iedereen eens de deur uit en ga op een ananas zitten !![]()
Deze truc kende ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ahahhaa, je kunt uiteraard ook op je hoofd gaan staan en aan het plafond een banaan hangen. Precies onder de banaan gaat staan, op handen en voeten, benen gespreid en dan komt de beeb ook wel !!
Wanneer ik mag lanceren, zal ik het demonstreren,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Nijna het volgende:
Kan je dat even voordoen KP en er een foto van maken...![]()
Trainingsfoto's zijn ook welkom...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Wanneer ik mag lanceren, zal ik het demonstreren,
nu nog even niet, ben nog in training![]()
... maar ook niet al te snel gaan plassen! Een voorraadje in je blaas zorgt dat je de boel een beetje schoonspoelt als je gaat plassen en voelt meestal ook veel aangenamer dan een paar druppeltjes. Sterkte!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
* Cranberry's(ap)
* veel water of thee drinken.
* Zorgen dat je onderbuik warm blijft, zodat je geen koude sas krijgt en nog meer aandrang krijgt om te plassen.
* Eventjes iets langer blijven zitten en in verschillende houdingen woelen op de wc, zodat alle restjes plas eruit komen.
* Niet onnodig lang je plas ophouden.
Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |