abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46851905
gefeliciteerd nijna!

en minoes, wat een klap voor jullie, vreselijk.
pi_46855993
Bedankt voor de berichtjes allemaal,erg lief De ergste schrik is wel wat weggetrokken,maar het spookt toch de hele dag door je hoofd heen.Veel harde en zere buiken nu,maar dat kan ook niet anders.We hopen dat de baby ieder moment komt nu,maar helaas kunnen we nu even niks anders doen dan afwachten.Mijn vader voelt zich gelukkig goed en krijgt speciale voeding om niet verder af te vallen en goede voedingsstoffen binnen te krijgen.Nu maar de onderzoeken afwachten en de uitslag,ik hoop dat we dan de baby toch al wel hebben,want ik denk niet dat ik dan nog rustig kan blijven

xxxKarinxxx,een redelijk snelle bevalling zo te lezen ,maar wel heftig.En een prachtig meisje heb je gebakken hoor Ga lekker genieten,ik hoop je snel te mogen volgen

Groetjes,Minoes
pi_46856237
Nijna,heerlijk dat jullie beep hebben gezien en het hartje ook.Heb je het ook gehoord of was dat nog te vroeg?Ga lekker genieten van je hummel

Groetjes,Minoes
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:07:25 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46857537
Minoes, heel veel sterkte en hopelijk komt je babietje snel uit zichzelf en kan hij/zij een hele troost zijn bij de verwerking van alle onderzoeken en uitslagen

Karin, wat een schatje is Meike
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:23:58 #205
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46858171
Ik vrees dat we van catootje nog weinig zullen horen... Er kwam weinig respons op onze kreten.
Misschien heeft ze ook al een kleintje nu...
pi_46859337
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:26 schreef minoes_ het volgende:
Nijna,heerlijk dat jullie beep hebben gezien en het hartje ook.Heb je het ook gehoord of was dat nog te vroeg?Ga lekker genieten van je hummel

Groetjes,Minoes
Niet gehoord (maar wellicht is t daar ook nog wat vroeg voor...)
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 20:59:39 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46859415
Karin gefeliciteerd met Meike! Hele mooie naam en een geweldige foto!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46859533

Ik wou jullie deze foto niet onthouden..... Kun je je voorstellen dat we helemaal verliefd zijn????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46859574
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef oYo het volgende:
Ik vrees dat we van catootje nog weinig zullen horen... Er kwam weinig respons op onze kreten.
Misschien heeft ze ook al een kleintje nu...
zoja, dan heeft ze toch ook een hele goede reden om niet direct op onze kreten te reageren? we zullen 't heus wel een keer vernemen lijkt me zo.
pi_46859593
oooh karin, wat een snoesje!!!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:07:07 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46859701
Oh, wat is Meike mooi! Die haartjes en wangetjes!
Gefeliciteerd, Karin en man.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46861103
wat een droppie Karin...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46861334
Ow xxxKarinxxx,wat een dot Net zo'n kop met haar als mijn oudste destijds,heerlijk.En.......kan je het je voorstellen,dat dat in je buik zat?Ga lekker genieten

Groetjes,Minoes
  Jubileum moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 22:02:45 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46861829
Even een luchtige post tussendoor:

Zijn jullie die vragen ook al zat van "wanneer ben je uitgerekend" of "wanneer komt de baby?"

Kijk dan eens op positiewinkel.nl, daar hebben ze shirts en buikbanden met een hele leuke tekst erop:

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46863465
Leuk Loïs,alleen een beetje laat voor mij

Groetjes,Minoes
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:55:24 #216
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46863782
Minoes wat een naar bericht, ik hoop dat je vader je menneke nog even mee mag maken.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:19:16 #217
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46864687
Karin, gefeliciteerd met je dochter. Wat een prachtig kindje. En wat mooi dat je haar vernoemd hebt naar je zus.

Minoes, veel sterkte. Wat een naar bericht!
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 10:01:53 #218
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46871512
Wat liggen leven en dood toch dicht bijelkaar Minoes heel veel sterkte met je vader. Ik kan me voorstellen dat je nu zo snel mogelijk wil bevallen zodat jullie kindje en je vader elkaar nog kunnen leren kennen.

Karin wat hebben jullie een prachtige dochter en wat een enorme bos met haar heeft ze Grappig trouwens dat het mutsje en het spuugdoekje precies hetzelfde zijn als in ons ziekenhuis. Ze zullen die dingen wel per gros inkopen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:09:02 #219
3744 Kleintje
op en top!
pi_46871576
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:02 schreef Nijna het volgende:
Vandaag bij de gyn geweest en we hebben het hartje zien "kloppen" .
Het is 1,67cm .
En ik mag verder onder controle bij de verloskundige .

Kan iemand me toevoegen in het lijstje: 9 oktober 2007 (een dagje later dan we zelf hadden uitgerekend).

Yeah... officieel in de lijst!
Nogmaals gefeliciteerd dan maar. Het eerste oktoberkindje hier!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:09:44 #220
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46871582
Minoes, heel veel sterkte en knuffels!!
Karin, wat een mooie meid hebben jullie daar gemaakt zeg! wat een bos haar!
pi_46871788
Ik ben wel helemaal in de wolken van ons wondertje , maar ik vergeet daarbij jullie helemaal

Excuses hoor!!!

Minoes, wat een vervelende berichten, dat kun je er nu echt niet bij gebruiken! Balen!
Ik denk aan je hoor.....

En Nijna je kwam mijn plekje opvullen hier??? Heel veel geluk tijdens de rest van je zwangerschap!!

En voor alle anderen:
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 10:29:20 #222
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46871808
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:09 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Oktoberkindje.... waar blijft de tijd Nijna gefeliciteerd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46871905
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:09 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Iemand moet de eerste zijn he , dank je.
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:

En Nijna je kwam mijn plekje opvullen hier??? Heel veel geluk tijdens de rest van je zwangerschap!!
Ik dacht als Karin nou een stukkie opschuift dan kan ik er mooi bij aan de onderkant Dank je.
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:29 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Oktoberkindje.... waar blijft de tijd Nijna gefeliciteerd
Ik ben zelf ook een oktoberkindje ... de 8e om precies te zijn... dank je.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:59:39 #224
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46872283
Nijna, wat spannend! Oktoberkindjes zijn Gefeliciteerd met je zwangerschap!
  zondag 4 maart 2007 @ 13:25:11 #225
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46902772
Minoes? Hoe is het ermee?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46914406
Hier alles wel ok.Het bericht van mijn vader spookt wel door mijn hoofd,maar ik schiet er niks mee op,als ik me nu helemaal sappel ga lopen maken.We zullen toch de scan af moeten wachten.
Ik moet as.dinsdag weer naar de vlos en dan zal ik het wel melden.Ik wil eigenlijk vragen of ze wil kijken of er al wat verweekt is en als t voor vrijdag niet is begonnen,dat ze me dan gaan inleiden.Maar ik weet niet hoe ze daar tegenover staan.Maar goed,als ik t niet vraag,dan weet ik t ook niet,toch
Verder wel een zeurend gevoel in buik en onderrug gehad vanmorgen,maar na 15 min.was dat weer weg.Voor de rest nog hetzelfde,zeer schaambot bij het lopen en veel harde buiken We wachten af,de maansverduistering vannacht heeft ook niet geholpen.

Groetjes,Minoes
  maandag 5 maart 2007 @ 08:01:03 #227
3744 Kleintje
op en top!
pi_46931309
Rustig geweest hier dit weekend.
Minoes
Heb gewon geen woorden voor de situatie, maar ik denk aan je! Hoop dat je jullie ukje snel in je armen kan sluiten!
pi_46931392
, Minoes! Ik hoop echt voor je dat de baby snel komt. Nog "even" de laatste loodjes, zet hem op

En Karin...die dochter van je is echt een lekker moppie ! Hoe is het met moeders ???
pi_46931720
Kp en xxxKarinxxx,hoe gaat het ermee?
Baby hangt hier nog.Wel zeurend gevoel in onderbuik af en toe,maar verder nog noppes.Het is droog,dus ik "spring"snel even op de fiets voor wat boodschappen,de wind is gelukkig ook weg Fijne dag

Groetjes,Minoes
pi_46931807
Vanmorgen bijna mn niet-kots record om zeep geholpen . Werd me een partij beroerd toen ik stond te douchen. Ben snel mn bed weer ingedoken en heb lief een emmer in de buurt laten zetten, maar het was gelukkig niet nodig. Ik geloof dat ik mn tactiek moet veranderen. Eerst ontbijt, dan de rest... morgen maar proberen en zien of het helpt...
pi_46932479
Nijna,van dat douchen werd ik altijd beroerd.Of ik nou eerst ging eten of niet Op een gegeven moment maar een krukje gepakt en erbij gaan zitten.Je voelt je wel een oud omaatje,maar het is niet anders.Doe voorzichtig aan

Groetjes,Minoes
pi_46933427
Ik had de douche al wat kouder gezet, maar dat hielp ook niet echt. Ik zal eens op zoek naar iets water bestendigs om op te zitten onder de douche, misschien is dat wat...
Voel me nu wel weer beter gelukkig, moet zometeen naar mn werk, eerst een gesprek met mn leidinggevende en dan werken. En nee, ik ga nog niks vertellen . Dat komt nog wel .

14 mrt afspraak bij de verloskundige en de 26e echo . Hoop dat ik dan niet hoef te werken en anders moeten ze me maar eventjes missen (als ik dan moet werken staan we met zn tweeën op de groep, dus dan kan ik vast wel even weg ), het is nog geen 5 minuten lopen van mn werk, haha.
pi_46933574
Nijna, wat naar zeg die misselijkheid. Ik hoop dat het snel weer overgaat..

Ik heb vanochtend de VK even gebeld voor mijn suikercurve uitslag. Maar die is helemaal nog niet binnen. Het is nu al een week later. Hopelijk komt hij vandaag nog, want wil wel graag weten of alles ok is...
pi_46933644
Wat duurt dat lang Deepfreeze...
  maandag 5 maart 2007 @ 10:45:26 #235
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46933696
Ik ging altijd over m'n nek in de eerste vier maanden. Wát ik ook deed. Maar ik heb wel steeds dapper iets gegeten. Alleen geen zuivelproducten 's ochtends, want die zijn heel onprettig om achteruit te eten. Ik ben in de eerste vier maanden wel vijf kilo afgevallen, ik zag er ook niet uit.

Minoes, doe rustig aan. Als je een bad hebt, neem een bad. Als je nog mag zwemmen, kun je even gaan zwemmen, om de zwaartekracht in de maling te nemen Wees duidelijk bij de vk over wat je voelt en wat je graag wilt
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46934845
Goh lief dat jullie naar me vragen, het gaat goed met moeders hoor.
In eerste instantie was ik toch wel teleurgesteld dat ik niet meteen na de bevalling weer liep rond te springen. Ik voelde me van onder alsof er een zak aardappels in hing zeg maar. Tis toch allemaal wat beurs en ik had 1 hechting. verder stromen de kraamtranen me af en toe over de wangen, maar ja dat hoort er allemaal bij
  maandag 5 maart 2007 @ 15:54:06 #237
3744 Kleintje
op en top!
pi_46943429
Minoes... ik denk vreselijk veel aan je. Zit hier in hetzelfde schuitje. Vorige week te horen gekregen dat mijn moeder een poliep heeft bij haar darmen. Vandaag hoorden we dat het kwaadaardig is. Volgende week weten we of er uitzaaiïngen zijn.
Het is ook zo'n kloteziekte! GATVER!

2 weken geleden wisten we nog niets, was mijn moeder mee met de 20 weken echo en was ze zo dolblij met haar toekomstige kleinkind. Helemaal toen ze wist wat voor geslacht het is. En nu kan ik alleen maar hopen dat mijn kleine spruit straks zo lang mogelijk van oma kan genieten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleintje op 05-03-2007 17:14:01 ]
pi_46943955
jeetje kleintje..wat een vreselijk naar bericht!
nu een lange week wachten voor de boeg ook nog

hou je taai !
pi_46944272
tsjee, kleintje, wat slecht nieuws zeg. Hopelijk heb je over een week nieuws, dat er geen uitzaaiingen zijn..

En minoes ook nog een week wachten op de uitslag van de scan toch?

Bijna onvoorstelbaar dat twee mensen uit dit topic bijna hetzelfde overkomt..
Kleintje en Minoes veel sterkte de komende tijd!!!
  maandag 5 maart 2007 @ 17:02:56 #240
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46946365
Sheesh.. Kleintje, bij jou ook al.. wat een klotezooi (excusez moi). Heel veel sterkte dames!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46947634
Kleintje ! Wat een bagger ziekte is het toch. Heel veel sterkte.

Hier begint de mobiliteit toch wat af te nemen. Buik zit al behoorlijk in de weg en soms overzie ik het gewoon even niet. Waar gaat dit allemaal naar toe? Hoe dik/rond/bol word ik ? De angst dat ik over een paar weken niet meer kan werken en thuis zit komt af en toe boven. Misschien geeft dat wel wat rust, maar aan de andere kant duurt het allemaal nog zo lang (voordat de flensjes er zijn)...
Als ik heel eerlijk ben, is het misschien wel verstandig om nog minder te gaan werken, De nachten zijn lang door het lange wakker liggen en met een klas kinderen werkt dat gewoon niet..En moe, ben zooo moe....kan overal en nergens in slaap vallen.

Anyway...ik zit even te zeuren/zeiken en te klagen..Ben wel lekker vrolijk en doe meer dingen dan 6 weken geleden, maar je echt erbij neerleggen dat er gewoon 1 of 2 dingen lukken op een dag..dat vind ik erg lastig. Ik luister heel braaf naar mijn lijf, want anders krijg ik het 10x zo hard terug.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:46:18 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46948051
Kleintje, wat een rotbericht zeg... Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen.
pi_46950164
Minoes en Kleintje, veel sterkte! wat een nare berichten zijn dat toch!

Hier gaat alles goed! Gisteren hebben Crook en ik gefascineerd naar mijn buik gekeken, omdat de baby veel bewoog en dus mijn buik ook Baby is sowieso behoorlijk druk heel de dag door dat heeft hij dus niet van een vreemde
Volgende week maandag naar de verloskundige voor controle, ik ben benieuwd!

Nog 10 weken werken en dan heb ik verlof

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46954780
He Kleintje wat een rotbericht . Lijkt me ontzettend moeilijk dat soort dingen

Ik heb mn mond voorbij gepraat op mn werk... we kwamen er zo op en niet eens echt serieus vroeg ze of ik soms wat te vertellen had... en dan kan ik echt niet liegen hoor . Maar wel even vermeld dat "de baas" t nog niet weet en ik dat graag nog even zo wilde houden... ben benieuwd.
pi_46954980
Minoes en Kleintje wat een rot berichten. Heel veel sterkte ermee.
Minoes ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten voor de baby er is.
pi_46958503
XXXKarinXXX gefeliciteerd met je kleine meid! Wat een haartjes al zeg!

Minous en Kleintje wat een rotberichten. Veel sterkte ermee.

Hier nog een fotootje van onze kleine meid, gemaakt toen we weer thuis waren uit het ziekenhuis. Je ziet hier alleen niet op dat ze ook al een flinke bos zwarte haartjes heeft.

Met mij gaat het trouwens wel wat beter, maar nogsteeds zwakjes en moet daarom nog veel in bed blijven. (en als ik nou niet zo vergeetachtig was, dan zou ik die staaltabletjes wat minder vaak vergeten )Gelukkig weinig last van de kraamtraantjes zoals Karin.
Binnenkort zal ik me melden in het babietjestopic!
pi_46958567
wat een prachtige meid Sidn3y!!! Lekkere bolle toet heeft ze!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46958626
Dank je wel vicky! Ja he, die toet, daar zegt iedereen wat over

(is het plaatje trouwens niet te groot? weet niet zo goed hoe ik het hier moet verkleinen....)
pi_46958680
Nee foto is niet te groot!

Ja die toet valt meteen op Lekkere bolle wangen!! Heerlijk hoor! Geniet ervan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:17:25 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46958799
Sidn3y, mooie meid heb je er van gemaakt hoor!

Kleintje, wat een rotbericht!
Wij hadden iets soortgelijks in mijn zwangerschap (diagnose longkanker bij opa) en gelukkig kan opa nu genieten van z'n kleinzoon.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')