Niet gehoord (maar wellicht is t daar ook nog wat vroeg voor...)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:26 schreef minoes_ het volgende:
Nijna,heerlijk dat jullie beep hebben gezien en het hartje ook.Heb je het ook gehoord of was dat nog te vroeg?Ga lekker genieten van je hummel![]()
Groetjes,Minoes![]()
zoja, dan heeft ze toch ook een hele goede reden om niet direct op onze kreten te reageren? we zullen 't heus wel een keer vernemen lijkt me zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef oYo het volgende:
Ik vrees dat we van catootje nog weinig zullen horen... Er kwam weinig respons op onze kreten.
Misschien heeft ze ook al een kleintje nu...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:02 schreef Nijna het volgende:
Vandaag bij de gyn geweest en we hebben het hartje zien "kloppen".
Het is 1,67cm.
En ik mag verder onder controle bij de verloskundige.
Kan iemand me toevoegen in het lijstje: 9 oktober 2007 (een dagje later dan we zelf hadden uitgerekend).
Oktoberkindje.... waar blijft de tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Yeah... officieel in de lijst!
Nogmaals gefeliciteerd dan maar. Het eerste oktoberkindje hier!
Iemand moet de eerste zijn hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Yeah... officieel in de lijst!
Nogmaals gefeliciteerd dan maar. Het eerste oktoberkindje hier!
Ik dacht als Karin nou een stukkie opschuift dan kan ik er mooi bij aan de onderkantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Nijna je kwam mijn plekje opvullen hier??? Heel veel geluk tijdens de rest van je zwangerschap!!![]()
Ik ben zelf ook een oktoberkindjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Oktoberkindje.... waar blijft de tijdNijna gefeliciteerd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |