Als ik in bed of op de bank lig dan druk ik vaak (zachtjes) op verschillende plaatsen op m'n buik en 90% van de tijd trapt blobster dan terug (gemene moeder ben ik, I know..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef Stiemie het volgende:
Kleintje wat leuk zeg!!! Ik kan bijna niet wachten tot ik de baby ook zo kan zien en voelen. Helaas blijft het voelen hier nog beperkt tot af en toe een plopje waarvan ik me achteraf dan nog afvraag of het de baby is of niet...
trust me...mocht je een tweeling krijgen, dan kom je geen 3,5 kilo aan in 18 weken...eerder 18 kilo in 3,5 week.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:50 schreef Stiemie het volgende:
Worden jullie soms ook zo gek van de standaardvragen die je soms meerdere keren op een dag krijgt: weet je al wat het wordt? Nou we rekenen eigenlijk op een mensje maar je weet natuurlijk maar nooit... Goh je krijgt zeker een tweeling of niet?
Dus nog 13 te gaan en gemiddeld kom je (volgens mijn vlos) zo'n halve kilo per week aan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef marit1978 het volgende:
ik ben nu trouwens 27weken .. en 8kg aangekomen
wat ook nog heel netjes is hoor!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef minoes_ het volgende:
Heb vanmiddag een klotebericht gekregen.........
Mijn vader blijkt slokdarmkanker te hebben.We weten nog niet in hoeverre en of het is uitgezaait,maar we zijn er allemaal kapot van.Volgende week krijgt ie een scan van 3 uur en dan na 3 dagen de uitslag.Ik kreeg vanmiddag de neiging om de vlos te bellen en te vragen om een spoedinleiding.Dan krijgt mijn pa ons menneke nog te zien,voordat ie al die toestanden verder moet ondergaan in het zh.Mijn hubbie zei dat het echt niet zo'n vaart loopt en dat hij ons menneke echt nog wel leert kennen......pfff......wat een pokkedag,ik ben er helemaal klaar mee
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ach meisje toch!!! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je graag wilt dat hij jouw kindje nog moet zien. Maar ik denk dat het idd niet zo gauw zal gaan, hoor!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef minoes_ het volgende:
Heb vanmiddag een klotebericht gekregen.........
Mijn vader blijkt slokdarmkanker te hebben.We weten nog niet in hoeverre en of het is uitgezaait,maar we zijn er allemaal kapot van.Volgende week krijgt ie een scan van 3 uur en dan na 3 dagen de uitslag.Ik kreeg vanmiddag de neiging om de vlos te bellen en te vragen om een spoedinleiding.Dan krijgt mijn pa ons menneke nog te zien,voordat ie al die toestanden verder moet ondergaan in het zh.Mijn hubbie zei dat het echt niet zo'n vaart loopt en dat hij ons menneke echt nog wel leert kennen......pfff......wat een pokkedag,ik ben er helemaal klaar mee
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Wat een mooie meid is Meike!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Daar zijn we dan! Vanmorgen mochten we naar huis vanuit het zkh.
Onze prachtige dochter, Meike Jolanda (Jolanda is de naam van mijn overleden zus)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |