abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:59:31 #151
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_46806031

Kleintje wat leuk zeg!!! Ik kan bijna niet wachten tot ik de baby ook zo kan zien en voelen. Helaas blijft het voelen hier nog beperkt tot af en toe een plopje waarvan ik me achteraf dan nog afvraag of het de baby is of niet...
pi_46806342
Stiemie, ik ben ook vrij vroeg met het voelen. Dat is dus niet altijd zo. Rond de 24ste week hoor je ze in ieder geval te voelen. voor die tijd kan het wel, maar veel mensen valt het niet op omdat het idd een plopje of gekriebel is.
Maar de kracht waarmee ie tegen Jerry aan plopte was ook nog zeer zacht hoor...
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:23:52 #153
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46806982
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef Stiemie het volgende:
Kleintje wat leuk zeg!!! Ik kan bijna niet wachten tot ik de baby ook zo kan zien en voelen. Helaas blijft het voelen hier nog beperkt tot af en toe een plopje waarvan ik me achteraf dan nog afvraag of het de baby is of niet...
Als ik in bed of op de bank lig dan druk ik vaak (zachtjes) op verschillende plaatsen op m'n buik en 90% van de tijd trapt blobster dan terug (gemene moeder ben ik, I know.. ) - het is nog heel zachtjes, maar wel duidelijk voelbaar!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46809505
Kleintje dat lijkt me echt zo mooi he . Ik moet nog wat geduld hebben zo te zien... Morgen voor het eerst naar de gyn.
Fake it till you make it...
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:28:17 #155
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46811542
Karin, gefelicitaaaaaaaart met Meike
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46811686
Karin gefeliciteerd met je dochter!
Dennis en broertje van Karin natuurlijk ook van harte!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_46812073
Karin & Dennis van harte met de geboorte van Meike !
Hele mooie naam!

Hoop dat de bevalling je toch nog meegevallen is!

Lurkt weer verder
♥ Love is Love ♥
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:50:31 #158
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_46812339
Ik merk dat ik vooral heel ongeduldig word omdat er zeker 1x per dag wel iemand aan me vraagt of ik de baby al voel bewegen.

Worden jullie soms ook zo gek van de standaardvragen die je soms meerdere keren op een dag krijgt: weet je al wat het wordt? Nou we rekenen eigenlijk op een mensje maar je weet natuurlijk maar nooit... Goh je krijgt zeker een tweeling of niet? Waarop je 2 seconden later hoort: nou je ziet het nog niet echt he? Zou je nou wel een mueslireep/liga/boterham/appel eten? Alles moet er straks ook weer af hoor (ben nu 18 weken zwanger en 3,5 kilo aangekomen dus niet idioot veel toch? En dan zijn het vaak ook nog mensen die zelf niet echt aan de magere kant zijn die dat zeggen. Gevalletje van projectie denk ik dan maar ) En weet je al of je een tweede wil?Zullen we eerst even afwachten hoe deze (letterlijk en figuurlijk) bevalt? .etc etc Allemaal vast heel lief bedoeld maar soms kan ik mensen wel wat aandoen...Gelukkig lukt het me meestal wel om een beetje te glimlachen en dan weg te lopen...
pi_46813907
3,5kilo is heel netjes !

verder zijn het inderdaad vaak opmerkingen die om een glimlach vragen.. en verder niet serieus nemen! Storend is het soms wel ja, maar ik kan me er inmiddels niet meer zo druk om maken!

Vandaag trouwens voor volgnde week di/wo/do vervang aangevraagd
maandag en vrijdag werk ik wel, omdat dit gewoon echt zo belangrijk is dat ik er bij moet(lees:wil) zijn. Week daarop is de planning per spreekuur minder vol, dat scheelt aanzienlijk.
pi_46814002
Karin en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Meike! Superleuke naam en ik hoop dat alles je toch nog een beetje meegevallen is.
Veel geluk samen
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:45:29 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46814223
Karin van harte met Meike
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46817748
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:50 schreef Stiemie het volgende:

Worden jullie soms ook zo gek van de standaardvragen die je soms meerdere keren op een dag krijgt: weet je al wat het wordt? Nou we rekenen eigenlijk op een mensje maar je weet natuurlijk maar nooit... Goh je krijgt zeker een tweeling of niet?
trust me...mocht je een tweeling krijgen, dan kom je geen 3,5 kilo aan in 18 weken...eerder 18 kilo in 3,5 week.
Mochten mensen het blijven vragen, dan stuur ze maar even naar het buikentopic van FOK! hahaha

Maar wat je zegt klopt wel, die standaard vragen, om gek van te worden. Ik bespeur dan zelfs agressie bij mezelf. Ik zit nu in de fase dat ik dingen terug zeg als "En jij, wanneer begin jij met afvallen?" Geef je hormonen maar gewoon de schuld, zijn die krengen nog ergens goed voor
pi_46819300
Stiemie, 3,5 kg is netjes hoor! Mensen begrijpen blijkbaar niet zo dat je hongergevoel heel anders is als je zwanger bent, en dat je sowieso net dat tikje meer mag eten dan hen
(hier 3.5-4kg bijgekomen nu, 16w4d)
Hier wordt ik ook gek van de vragen die elke keer terugkomen; 'en, willen jullie weten wat het wordt' en: 'gaan jullie dan nu trouwen?'
Zucht...
pi_46819793
Hmm, 3,5 kilo met 18 weken. Dan moet ik maar eens beginnen met dubbel eten.. Zat met 7 weken op 87 kg. Met 13 op 86 kg, en vandaag (precies 18 wk) op 87,5 kg... dus maar 1,5 kg..
Ach, ik had toch wel wat reserves die frutsel mag gebruiken. Meer eten dan nu gaat eigenlijk niet. En echt gegroeid ben ik ook nog niet, alleen is mijn buik nu gevuld met een volle baarmoeder, in plaats van een laag vet.

Gelukkig nog weinig last van al die vragen. Zit veel in huis te studeren, en onze vrienden hebben helemaal geen ervaring met kinderen. Vind het wel lekker, gewoon saampjes genieten van het wonder in mijn buik...
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:44:03 #165
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46820755
Karin van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Wat betreft gewicht: nu mag je lekker genieten! Ik ben nu 28 weken en net 1 kg aangekomen. Maar ik eet werkelijk alles wat los en vast zit. Maar de vk zei tegen mij ook dat ik genoeg reserves had...
Ben blij dat ik morgen niet hoef te werken, want ik zit er al aardig doorheen voor deze week.
Zwangerze weer allemaal!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:48:25 #166
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46820930
Karin gefeliciteerd met Meike, ook manlief
pi_46821220
ik ben nu trouwens 27weken .. en 8kg aangekomen
wat ook nog heel netjes is hoor!
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:58:01 #168
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46821322
Dat is vreselijk netjes Marit. 'Volgensdeboekjesbah!'-netjes
Ben je al zo ver opeens!?!?!

Meike laat je koppie es zien <3
Karin en hubbie van harte gefeliciteerd!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46821919
whaaaaa.. 'volgensdeboekjesbah!' klinkt vreselijk

en ja.. ik ben zo ver opeens !!!
zo voelt het soms voor ons ook, grappig he ?

net bij ikea geweest, alle spullen staan hier in de kamer klaar om dit weekend door manlief en mijn ouders naar boven gesjouwd te gaan worden waar ze ná behangen zaterdag kunnen worden opgezet !
Leuk gevoel hoor!
pi_46821933
Karin gefeliciteerd met dochter Meike
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46822575
Heb vanmiddag een klotebericht gekregen......... Mijn vader blijkt slokdarmkanker te hebben.We weten nog niet in hoeverre en of het is uitgezaait,maar we zijn er allemaal kapot van.Volgende week krijgt ie een scan van 3 uur en dan na 3 dagen de uitslag.Ik kreeg vanmiddag de neiging om de vlos te bellen en te vragen om een spoedinleiding.Dan krijgt mijn pa ons menneke nog te zien,voordat ie al die toestanden verder moet ondergaan in het zh.Mijn hubbie zei dat het echt niet zo'n vaart loopt en dat hij ons menneke echt nog wel leert kennen......pfff......wat een pokkedag,ik ben er helemaal klaar mee

Groetjes,Minoes
pi_46823178
Karin, gefeliciteerd met jullie dochter Meike. Ga lekker genieten van jullie kleine

Minoes, wat een vreselijk bericht zeg. Heel veel sterkte
pi_46823194
Hè wat naar minoes_ ... sterkte
pi_46823546
Daar zijn we dan! Vanmorgen mochten we naar huis vanuit het zkh.

Het verhaal dan:

Half negen zijn de vliezen doorgeprikt. De gyn zei dat hij een lange bevalling verwachtte, omdat er nog weinig ontsluiting was, hij zei dat het wel 14 uur kan duren. Daar zakte mijn moed in de schoenen.... ik kwam vrijwel meteen aan het infuus. Die zetten ze steeds iets hoger, eerst was het nog wel te doen maar na een uurtje had ik het al wel gezien. Ik kreeg rug en buikweeen tegelijk en kon het maar moeilijk opvangen. Om 12 uur had ik nog maar 2 cm ontsluiting. Ik was zo teleurgesteld en had zo'n pijn... de vlos zei toen dat ze met pijnmedicatie ging geven, om me wat beter te laten ontspannen en de scherpe randjes eraf te halen. Nou dat hielp!! Ik was wel half van de wereld, maar kon de boel wel beter opvangen. Een uurtje later had ik 7 cm, en toen ik een kwartier verder was had ik een drukgevoel. Dennis heeft de vlos gehaald, en ik had volledige ontsluiting!! Toen nog 45 min geperst en toen was ze er! Onze prachtige dochter, Meike Jolanda (Jolanda is de naam van mijn overleden zus) 3040 gram woog ze bij de geboorte. Meteen huilen en een 10 op de apgarscore. De nageboorte kwam alleen niet zomaar, na een poosje moesten ze op mijn buik drukken, en pas toen een mannelijke gyn hard ging drukken kwam er wat uit. Er waren eerst nog twijfels of het wel compleet was, maar uiteindelijk is het goed gekeurd.

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:53:18 #175
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46823730
Lief!!!

Geniet er van Karin!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:55:51 #176
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46823834
Wat een moppie

Van harte gefeliciteerd Karin met de geboorte van je dochter
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:56:22 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46823862
Karin! Mooi zo'n pasgeboren foto!
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:56:27 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_46823869
och wat zijn ze klein he, wat vreselijk lief
stormy waters...
sailin'
pi_46824324
Karin, gefeliciteerd

Minoes, heel veel sterkte.

[ Bericht 19% gewijzigd door snoopy op 01-03-2007 22:23:05 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:12:38 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_46824661
Karin heel erg gefeliciteerd!

En Minoes wat een vreselijk bericht zeg. Ik kan me voorstellen dat je heel graag wil dat je vader zijn kleinkind nog in redelijk goede doen vast kan houden. Misschien even de eerste schrik afwachten en anders met de verloskundige overleggen wat nu verstandig is? In ieder geval heel veel sterkte voor jullie allemaal!
pi_46825677
Och, karin, wat een lief klein meisje..

Minoes, wat een rot bericht. Heel veel sterkte de komende tijd!!
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:46:27 #182
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46826242
Karin, wat is ze mooi, jullie Meike. Ik vind de naam erg lief en leuk. Geniet ervan. (En ik ben zo blij dat het uiteindelijk gewoon een vlotte bevalling is geweest!!!) Gefeliciteerd en veel geluk samen!

Minoes, heel, veel veel sterkte. Wat een naar en moeilijk bericht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:59:13 #183
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_46829540
Oooh Karin!! Wat lief! Wat leuk! Gefeliciteerd met jullie kleine grote wonder!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:00:30 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46829596
Minoes, ik lees het nu pas, wat een naar bericht.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 06:48:23 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_46835283
Minoes, jeetje zeg, sterkte jullie allemaal!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:39:21 #186
3744 Kleintje
op en top!
pi_46835403
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef marit1978 het volgende:
ik ben nu trouwens 27weken .. en 8kg aangekomen
wat ook nog heel netjes is hoor!
Dus nog 13 te gaan en gemiddeld kom je (volgens mijn vlos) zo'n halve kilo per week aan.
Dus nog 6,5 erbij.
Dan zit je keurig tussen die 12 en 16 die de meesten aankomen tijdens de zwangerschap.
Niets om druk over te maken!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:40:47 #187
3744 Kleintje
op en top!
pi_46835412
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef minoes_ het volgende:
Heb vanmiddag een klotebericht gekregen......... Mijn vader blijkt slokdarmkanker te hebben.We weten nog niet in hoeverre en of het is uitgezaait,maar we zijn er allemaal kapot van.Volgende week krijgt ie een scan van 3 uur en dan na 3 dagen de uitslag.Ik kreeg vanmiddag de neiging om de vlos te bellen en te vragen om een spoedinleiding.Dan krijgt mijn pa ons menneke nog te zien,voordat ie al die toestanden verder moet ondergaan in het zh.Mijn hubbie zei dat het echt niet zo'n vaart loopt en dat hij ons menneke echt nog wel leert kennen......pfff......wat een pokkedag,ik ben er helemaal klaar mee

Groetjes,Minoes

Zo'n vaart zal het vast niet lopen, maar ik snap je gedachte en gevoel.
Hang in there meissie! Ik kan er helaas niets op zeggen wat je pijn, verdriet en onmacht wegneemt!
Sterkte!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:42:32 #188
3744 Kleintje
op en top!
pi_46835421
Karin!!!!! Wat een mooi meissie! Geniet ervan!
pi_46835733
Karin wat een prachtige mooie meid en wat ging die bevalling snel zeg.

Minoes wateen ongelovelijk takke bericht zeg. Hopelijk loopt het niet zo een vaart en kan je vader nog trotse opa spelen van niet alleen dit hummeltje maar misschien nog wel meer.
pi_46835761
Ach vergeet ik KP en Kleintje, allebei jullie kindje(s) gevoelt. Super gevoel is dat he! Zo gezellig samen (vond ik dan).
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:05:13 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46836347
Minoes, wat een verschrikkelijk bericht. Ik hoop voor iedereen dat de test uitslagen meevallen. Ik weet helaas uit ervaring hoe moeilijk het is om zo'n naar bericht te verwerken tijdens je zwangerschap, mijn schoonmoeder is een aantal weken terug overleden. Het lijkt misschien een open deur, maar probeer ondanks alles toch echt je rust te nemen. Je vader wil ook niet dat jij eraan onderdoor gaat, want jullie moeten saampies nog van de hummel gaan genieten!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:39:22 #192
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46837025
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef minoes_ het volgende:

Groetjes,Minoes
Ach meisje toch!!! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je graag wilt dat hij jouw kindje nog moet zien. Maar ik denk dat het idd niet zo gauw zal gaan, hoor! Doe maar rustig aan, dat is het beste voor allemaal.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:40:40 #193
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46837054
Minoes wat een vreselijk bericht zeg. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.
Make love, not war ☮
pi_46837445
karin gefeliciteerd en wat een mooi meisje

minoes wat vreselijk. ik snap heel goed hoe je je nu voelt. ik had het zelfde met mijn opa.
hij zal heel trots op je zijn en hij gaat het heus wel mee maken hoor.
mama van 3 kids!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:11:06 #195
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_46837733
Karin gefeliciteerd met jullie prachtige meid!!

Minoes heel veel sterkte de komende tijd, je vader is vast hartstikke trots op je omdat je je zo kranig houd, en meis huilen mag best!
Mama van Isa en Ties
pi_46837949
Minoes toch..wat een vreselijk rotbericht!
veel sterkte

Karin..wat een verhaal!
en wat een mooi meisje
pi_46837986
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Daar zijn we dan! Vanmorgen mochten we naar huis vanuit het zkh.
Onze prachtige dochter, Meike Jolanda (Jolanda is de naam van mijn overleden zus)

[afbeelding]
Wat een mooie meid is Meike!
ik moest ff slikken, mijn nichtje heette ook Jolanda en is overleden op 28 febr

Minoes
pi_46839022
Ach Minoes...wat kl*te toestand, om het maar eens zachtjes uit te drukken. Ik kan me goed voorstellen dat je de vlos wou bellen om de boel op gang te helpen. Zo'n bericht maakt het niet eenvoudig allemaal. Weet dat ik aan je denk...

En dan toch maar even in hetzelfde bericht de felicitaties voor xxxkarinxxx. Prachtige meid heb je daar in je armen. Wat moet dat een onbeschrijfelijk gevoel geven . Heerlijk dat je weer thuis bent !
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:07:47 #199
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46841107
Minoes, wat een verschrikkelijk naar bericht. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie

En wat een scheetje, die Meike - goed gedaan Karin!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46851858
Vandaag bij de gyn geweest en we hebben het hartje zien "kloppen" .
Het is 1,67cm .
En ik mag verder onder controle bij de verloskundige .

Kan iemand me toevoegen in het lijstje: 9 oktober 2007 (een dagje later dan we zelf hadden uitgerekend).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')